Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ESCOLLIR LLIBRE DE PSICOTÈCNICS fa 16 anys 7 mesos #27304

• extintorabc
  • Avatar de extintorabc Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Bones aspirants!

Doncs jo volia demanaros consell sobre quin/s llibre/s utilitzeu per desenvolupar l'agilitat mental, raonarment, etc... Resulta que jo tinc un de una tal Rocío Clavijo Gamero i té més errors que els qüestionaris de les CCOO.

Us agrairia moltíssim la vostra aportació.

Salut i colzes!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ESCOLLIR LLIBRE DE PSICOTÈCNICS fa 16 anys 7 mesos #27312

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo et recomanaria el vacaciones santillana de 8è D'EGB pero com que igual ja l'has fet vaig a dir-te com ens o montem o intentem montar.

1er - GOOGLE I EMULE : En trobaras per donar i vendre i no donaras a l'abast

2on - BIBLIOTECA: Hi han tants llibres que podries cremar Sodoma y Gomorra 4 cops

3er - Invertir algún dineret compran algún llibre. Jo personalment m'he comprat el llibre de psicos de l'Adams i el de la MAD. Els pots pillar per internet i te'ls envien a casa, googleja hi trobaras la pagina web on adquirir-los, és fàcil jo ho vaig fer aixi. Pots compincharte amb algun amic i cadascú compra un i després us l'intercambieu. Aixi un s'ahorra pempins.

4art - Aquest es per rampanats. Quan t'apuntis a una academia, et compinches amb algú per distraure el professorat i endur-te cap a casa tots els EFAIS i DATS i tot el que puguis :lol:

5è - A medida que va passan el temps, vas coneixen gent i sorgeixen intercanvis de contrabando, te cambio esto por lo otro, com els cromos.

Apa, ja tens feina :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ESCOLLIR LLIBRE DE PSICOTÈCNICS fa 16 anys 7 mesos #27314

• extintorabc
  • Avatar de extintorabc Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
Gràcies pels consells. Em compraré el de Adams que ja n'he sentit a parlar. No us oblideu de practicar els test de personalitat!!

ESCOLLIR LLIBRE DE PSICOTÈCNICS fa 16 anys 7 mesos #27318

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Yo de ti no perdería tiempo ahora haciendo personalidades, en gene (a diferencia de barna) el test no te lo hacen hasta pasada la conducción.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena