Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27460

• sadhana
  • Avatar de sadhana Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 130
  • Gràcies rebudes: 27
Hola, jo em vaig comprar el llibre de la Adams i estic estudiant per lliure basant-me en aquest, creieu que n'hi ha suficient o necessitària apunts d'altres academies? m'han dit que un llibre que esta molt bé és el de C.C.O.O.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27461

• extintorabc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs sí.

Ves a la web de temaribombers.com.

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27531

• forwarder
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
bones, jo tmb estic amb el llibre de la adams.
El trobo be encara que es realment complexe estudiar per tu mateix aquest toxo si no tens uns coneixements previs de base.

Escolta ExtintorABC, aixó de "temaribombers" els coneixes, son de confi?? estic pensant en fer un d'aquest cursos en plan intensiu al gener per preparar el psicotecnic!

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27540

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Se n'ha parlat mil vegades d'aixo per aqui al foro, utilitzeu el buscador i trobareu mil suggerencies ganduls jajajaja

Buenu, us en faig 5 centims que si no direu que soc un borde i que per dir aixo millor hem calli :lol:

El millor sol ser tenir un parell de temaris, ja sigui adams, ccoo , safety , etc googlejan es troben tots i com conseguir-los.

La resta ja es busca informació per internet, biblioteca i poc a poc anar-te confeccionan els teus apunts i esquemes.

Una altra solucíó es estar atent al foro ja que hi ha setmanes que Di2007 envia a qui vulgui tota la seva recopilació de la opo de forma solidaria, te una organització anomenada Bomberos sin Fronteras.

Salut !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27565

• extintorabc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
Ets la òstia rampa xD

I jo els cursets no els faig, perquè sóc autodidacta empedernit forwarder. Jo aconsellaba el temari de CCOO.

BON NADAL A TOTS!

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27569

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Si, llàstima que aquesta no és una de les setmanes de les que parla en rampanat.. avuí va de psicos.

L´oferta del dia avuí és: 10 psicos gratis del centre d´estudis sta. Maria.

El meu correu: telopasotopaquentrestúynoyo@hotmail.com
:lol:

En estos tiempos de crisis...........

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27579

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ep, jo hem jo hem solidaritzo amb Di2007 i el 1er que hem respongui el superque de la quinzena li envio psicos d'Andres Mateos Blanco, editorial Tébar, en format pdf y una entrada a port aventura gratis.

Quicuquicaquina ? cocacucacom ???

En una granja hay 75 pollos, 43 conejos y 65 ratas. Como estamos en crisis cada dia 6 pollos se comen 2 ratas por cabeza mientras los conejos mordisquean las patas de las ratas. Teniendo en cuenta que cada animal tiene 2 patas ,2 ojos y 4 bigotes excepto los pollos y los conejos, ¿¿ Como se llama el mussol que lo mira todo desde el roure de enfrente la granja ??

a) paquito
b) lechuza Antonia
c) Depende de los nudos del viento que sopla de tramuntana
d) Depende de la presión en punta del pico del búho a una altura de 3 metros sobre el nivel del suelo

:mrgreen:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

llibre adams fa 16 anys 7 mesos #27597

rampanat va escriure: Ep, jo hem jo hem solidaritzo amb Di2007 i el 1er que hem respongui el superque de la quinzena li envio psicos d'Andres Mateos Blanco, editorial Tébar, en format pdf y una entrada a port aventura gratis.

Quicuquicaquina ? cocacucacom ???

En una granja hay 75 pollos, 43 conejos y 65 ratas. Como estamos en crisis cada dia 6 pollos se comen 2 ratas por cabeza mientras los conejos mordisquean las patas de las ratas. Teniendo en cuenta que cada animal tiene 2 patas ,2 ojos y 4 bigotes excepto los pollos y los conejos, ¿¿ Como se llama el mussol que lo mira todo desde el roure de enfrente la granja ??

a) paquito
b) lechuza Antonia
c) Depende de los nudos del viento que sopla de tramuntana
d) Depende de la presión en punta del pico del búho a una altura de 3 metros sobre el nivel del suelo

:mrgreen:

la res posta es( jos-mor )

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena