Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27528

• forwarder
  • Avatar de forwarder Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots! ja falta poquet poquet per l'examen! :shock:

Jo volia preguntar només per curiositat, els que treballeu i a part prepareu les opos, quantes hores i dediqueu a l'estudi mes o menys??
Jo es que vaig d'estres fins al cap! a la feina faig mes hores que un ruc i quasi no tinc temps per estudiar. Surto de la feina fet pols i així poca concentració es pot tenir estudiant!
Suposo que a la majoria que hi treballeu us passa el mateix, no??
Nomes era per consolar-me sabent que no soc l'unic que está explotat a la feina!! :(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27530

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
MAL DE MUCHOS????......

jajajajaja ... nano.... tic més hores al despatx que el pal de la bandera en un cuartel... però bueno... se hace lo k se puede... una mika d eskakeo per aki... unes flexions al lavabo per allà... unes pajill.... en una cantonada contra el estress... un...

jo estudio basicament el finde... i espero aprofitar les vacances perqueè si no no hi ha qui estudi, però va animuss... k no keda naaaaaaaaaaa... apretaaaaaaaa apretaaaaaaaaaa apretaaaaaaaaaa.... buaaaa... buaaaa... .buaaaa...... ENHORABONA... HA SIGUT NEN !!!! juasjuasjaus

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27532

cuan aneu al water avans de porta el mundo o el esport o la reveista .

aneu a cagar amb la constitució
i si algu agafa una diarrera segu que se la sabra

per no perde temps anan a corre els i dieu a la bostra parella que cada polvo son 7 Km
i feu una miga marato de bon de mati

i els que no enteniu... ( todos contra el calvo ) no ser cuantes vegades

SER O MORI !!!!!!!

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27533

P.D. sol ens que de 41 dies per el dina i no ser ke d'una opo

SER O MORI !!!!!!!

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27536

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Forwader , els maldecaps de currar i compaginar una opo es algo rutinari en la majoria.

Jo tinc la meva hipoteca, la dona, i estic per Valencia. Tinc un una porqueria de curro per poder-mo compaginar amb els estudis i tot i per les tardes tinc que donar classes de gym por ahi per treguem un extra.
Per entrenar la barra d'equilibri i el dina mil maldecaps ja que el gym que la tenen hem queda a 90 kms. de casa. m'he hagut d'improvitzar una barra d'equilibri al garaig.
Quan hem vaig treure els carnets hem vaig gastar la mil i una de diners i mil maldecaps ja que l'autoescola hem quedava a 80 kms. imaginat la de pasta que hem vaig gastar en benzina per fotre totes les practiques i examens de tots els carnets, no ho vull ni recordar lo malament que ho vaig passar per compaginau amb el curro i tot.

Ara he tingut sort i mala sort que he estat vora 4 mesos de baixa per culpa d'una rotura fibrilar i una tendinitis i he apretat per estudiar. Sort per augmentar la nota al teoric, mala sort per ja veurem que sortira a la navett.

En fi, quan temps dedico ?? Procuro dedicar unes 2 hores diaries d'estudi entre temari i psicos i l'entrenament que hem toqui cada dia. De dilluns a diumenge els 365 dies de l'any. Si marxo algun lloc ..el hotel con gimnasio porfavor i les sahucony a la mochila.
Poder sembla una burrada pero es que hem costa moltissim ami estudiar i entendre les coses, soc de closca dura, i mes aqui a valencia en un poblet on ho tinc que fer tot sol, sense festenfort, ni llorenços ni grups d'amics.

No pots imaginar lo costamunt q se't fot de vegades al gym fer pajaritos sol, buscar algu que et cronometri o penjar el rellotge a la barra i anar miran de reull .

En fin, per a cadascu sera tot un mon.

Salut i atope !!!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27543

rampanat ets de valencia d'aneu ?

vaig estar a l'estiu per a ki dal al pic d'orri controlan els indis del fum
estava de guaita

SER O MORI !!!!!!!

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27546

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Valencia d'aneu ?? Aixo sona a Esterri d'aneu jajajaj

Estic a la comunitat Valenciana, a un poble que es diu Utiel, al costat de Requena.

Arribes a valencia city i enganches l'autovia direcció Madrid i fas 80 kms. cap a l'interior i alli estic jo.

Soc de la Seu d'Urgell de tota la vida pero desde fa quasi 4 anys visco aqui per coses d'amor. :oops:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27547

kina mania a confondre la paraula amor amb sexe

el amor no es una cosa que passa
es lo que passa amb al cosa

o

el amor no es allo que volem sentir
si no es el que sentim sense voler

uff.. acabare fatal axo d'estudia i fer psico. efecte al meu cervell
avans no les pensave a questes coses sol el tenia pq no sones el cap a eco

SER O MORI !!!!!!!

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27552

pels que ja portem uns anys penso que això és un martiri

Temps d'estudi pels "curreles" fa 16 anys 7 mesos #27558

Personalmente treballo de 8 a 15h i per les tardes estudio i entreno com puc. Els caps de setmana gairebé només estudio i entreno una mica. Tot això s'ha de combinar amb mantenir el piset mitjanament decent, que visc sól i sino vigilo se'm tira a sobre la porqueria. Passejar al gos, fer la compra, rentar la roba, exercir de president de l'escala (per sort ja acaba, perquè és fastigós), fer un mínim de vida social, etc, etc. De vida sexual de no en tinc, de fet crec que aviat tornaré a ser verge. Aisss, quants sacrificis. Però aquí estem, aguantant i a muerte. :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena