Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

tema llumetes vehicles especials fa 16 anys 7 mesos #27969

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Banduendus...

Viam una cosa, m'he mirat els apunts, el reglament de BTP i la mare que ho va.... però no trobo enlloc on s'especifica l'ús de llums, avisadors sonors, senyalitzacions, ús de llums amb les llums de creuament a la vegada, ... i hi ha preguntes d'exàmens d'anys passats que ho pregunten.

Algú em sap dir on trobar les normes de conducció amb vehicles d'emergències????

Per exemple ens podem saltar totes les normes... menys les indicacions dels agents de la autoridáaaa... (es pot atropellar a mossos per les hòsties que em van donar de jove... i així m'he kedat??? juasjuasjaus) ... però el tema de llums i llums de creuament no ho veig enlloc...

SALUT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tema llumetes vehicles especials fa 16 anys 7 mesos #27970

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Aparellador si et dic que anys anteriors en les bases tenien el tema de vehicles de bombers .... vols que t'envii les 30 fulles amb les caracteristiques de BUP BUL, BRL, BRP, ABE, ABA , FSV, etc etc ???

Si anys enrera tenien el tema de cordes, nusos, mosquetons i escalada ... t'envio el tema de espeologia sencer ???

Si que tens ganes d'estudiar , que no en tens prou amb els 19 temes actuals ????

No et preocupis que sobre legislació dels vehicles prioritaris i tot aixo no t'ho demanen ara aixi que totes les preguntes que et trobis por ahi fora de temari, pasapalabra.

:wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.099 segons
Gràcies a Fòrum Kunena