Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #27998

• sire
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
1. Quina és la limitació del voltatge en focs de classe E en la extinció amb CO2?
2. La pols Metalguard o G1, actua per sufocació i refredament, però si només tenim una opció, que dirieu... sufocació o refredament?
3. La pols BC, a part d'actuar trencant la reacció en cadena, també actua per sufocació com la polivalent ABC?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #27999

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
1) La classe E no existeix.

2) Refredament.

3) Si.

En estos tiempos de crisis...........

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28001

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Igual que Di2007 pero jo aposto que una pols, apart de que trencar la reacció en cadena es la manera d'actuació principal, actúa més per sofocació que no per refredament.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28003

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Un dels components és el grafit, que baixa la temperatura del metall per sota del punt d´ignició, aconseguint l´extinció. També actua per sofocació, perque és molt compacte.

En estos tiempos de crisis...........

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28004

• sire
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
merci.. ok di2007, però he vist en un test que en focs amb presència elèctrica, el CO2 està limitat fins als 10.000 volts... no se si és cert.. escara que no crec que ningú ho volugui comprobar!!

i... pensaba que les pols ABC actuen per sufocació per l'àcid metafosfòric que s'encanxa al combustible i l'aïlla del comburent.. però suposo que també la BC actua per sufocació per dilució de l'O2..

merci a tu també rampa, però la pols per a metalls no actua per inhibició!

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28006

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Derres, pero ara per culpa de Di2007 m'he picat i dema fotre un repas extra a les pols especials :lol:

Avui entre psicos i la prostitució i encara hem toca anar a correr una estona ja n'hi ha prou.

Per cert macus, demà piro a Galicia 8 dies un altre cop, sus trobare a faltar, ma mare que es osteopata, fisio-quiropraxia, acupuntura i mil histories mes que te ha sigut la elegida perque hem tracti la lesio i m'acabi de curar la pota i tot el cataclismo que tinc.

Sigueu bons i sobretot no estudieu aquests dies, s'ha d'estar amb la familia i sortir de festa sense parar :lol:

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28012

rampanat va escriure: Igual que Di2007 pero jo aposto que una pols, apart de que trencar la reacció en cadena es la manera d'actuació principal, actúa més per sofocació que no per refredament.

ei rampa! em sembla que ho tens mal entes, les pols especials per classe d no actuen per trencament de cadena, actuen sufocacio i refredament. i depenen de la pols que apliquis actua mes per sufocacio o mes per refredament. vinga

ei di2007 la classe E si que existeix, pero no esta normalitzada, pero es interesant saber-ho, ja que es foc en presencia d'electricitat ( transformadors, quadres...) vinga senyors que d'aqui una hora me'n vaig a veure els reis!!!! :mrgreen:

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28014

ostia rampa ara he vist que parlaves de les pols quimiques abc i bc perdo!!! vinga de totes maneres a tornar a mirar-ho que agents es un tema que cauen 3 o 4 preguntes fijo!!! a la 72/08 van sortir 5 preguntes!!! salud i que vagi b per galicia!!! ufff quins records galicia , segurament aquest estiu em deixare caure per qui!!! :wink:

varis agents extintors fa 16 anys 6 mesos #28016

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
No problemo peto , tenim tanta morralla al cerbell que una paraula mes o una paraula menys a una pregunta et fa cambiar completament el plantejament i les possibles respostes.

Salut i moltes gracies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.178 segons
Gràcies a Fòrum Kunena