Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Academias fa 16 anys 6 mesos #28071

• bomber21
  • Avatar de bomber21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, estoy buscando alguna academia para prepararme las oposiciones, m podrias aconsejar??

muchas gracias.

Saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Academias fa 16 anys 6 mesos #28072

L'examen, en principi, es el dia 31 d'aquet mes... ho sabies? No crec que hi hagui cap academia que fassi cursos amb tant poc temps..

Academias fa 16 anys 6 mesos #28075

Tens una que fa un intensiu les dues pròximes setmanes a Girona.
www.temaribombers.com/index.php/formulari.html
Cridal per que te informe.

Academias fa 16 anys 6 mesos #28204

• bomber21
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
ya ya me han cmentado de que son a finales de este mes, a mi n m da tiempo, estoy buscndo una, para ir preparado a las proximas... pero m mirare este link.

muchas gracias.

Saludos.

Academias fa 16 anys 6 mesos #28211

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

lluti va escriure: L'examen, en principi, es el dia 31 d'aquet mes... ho sabies? No crec que hi hagui cap academia que fassi cursos amb tant poc temps..

Lluti eske ets HANSIES EH jajajaja... k la gent es vol preparar amb temps home... no tiguis nerviós AMB LA OPO LA OPO LA OPO... QUE NOMÉS VEUS AQUESTA PROPERA TÚ CABEZÓN jajajajaja.... el nano ho fot bé amb temps...

Bomber 21 jo de les que conec em sembla que les dues millors són les que a més estan en aquesta pàgina d'inici... ara... això si per molta acadèmia... jo crec que les teòriques el millor és que t'ho facis tú perquè estudiar no estudiaran per tú i el que et poden explicar és el mateix que pots DESCOBRIR TÚ i a més t'entrarà millor a la sesera.... (com a mínim segons el meu parer eh !!!!)

En quant a físiques... jo crec que sí que són recomanables perquè com no hagis probat mai un circuit... flipes amb el tema funambulista i su puta madre del circo... només falta que fem el número de la mujer barbuda i el hombre bala.... beeeeee.... a més de que pots millorar algo amb consells i experiències de tots els que et trobes per allà. Ara... tria tú la que et vagi millor.

SALUT I ÀNIMS PER .... LA PROPERA NO (que no hi vas...), LA SEGÜENT TAMPOC (que a aquesta és a la que aniré jo en serio i com em fotis la plaça et calo foc als ous per a que practiquis... jajajaj) QUE TINGUIS MOLTA SORT EN LA ALTRA....

Academias fa 16 anys 6 mesos #28261

• bomber21
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
jajajajajajajjajaaj k grande eres aparellador!!!!! muchas gracias, sta clro k voy a tener k practicar bastante las pruebas, sbretodo esa k dices tu, jajajajajaj tndre k ponerme de voluntario en un cico jajjjjajajajaj, vya tela!! bueno spero k t vya muy bien las pruebas, k apruebes y k lleges ahi dnde keires!! xk sbes una cosita, en las proximas voy a estar yo y t asugro k no t voy a dejar las cosas faciles ee!!! jajajajajajajajaj, k tngas mucha suerte!!!!

Saludos y cuidt.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.247 segons
Gràcies a Fòrum Kunena