buenas compañeros,
ya se que estais un poquillo liaos apretando el culo para intentar memorizar la maxima teoria posible ya para arañar en la barra un par de segundos mas el pajarito. pero tengo alguna consultilla
Estoy buscando una academia para preparar las fisicas, hasta el momento me las he currao yo pero no creo que sea suficiente. Sabeis de alguna academia rollo lloreç por tarragona o alrededores de Vilanova.??. me han hablado de aula magna, que tb prepara fisicas pero no lo tengo claro.
Animo jefes que os queda poco; na mas que 15 dias oiga¡¡¡¡¡¡
Jo a tarragona hi vaig anar un dia l'any passat a un poli on hi havia un barra d'equilibri, montada, molt guapa ella... hi una quinzena de tios passant-la un rera l'altre, un rera l'altre, mentrestant una tia molt maja feia anar el crono com un jutge de 100 valles a la vegada que donava consells per millorar els temps dels presents... uns feien dominades i uns altres es preparaven per a anar a fer sèries. Vaig pagar 3 eurets crec recordar, i me'n vaig anar força content. Crec que estava prop del Joan XXIII si no m'equivoco.
En la prova de la barra d'equilibri , si la pots provar a 4 llocs, millor que a 3...
Ànims!!! que això s'apropa companys!!!