Tenemos una altura entre forjados de igual a 3 metros. Tenemos que
suplir un muro que soportaba dos plantas piso, mas otra parte con un
peso total de 5,99 kg. Cuantos puntales por metro lineal colocaremos?
a) 3
b) 4
c) 6
d) 8
Es 8 pero es otra pregunta que me gustaria me ayudarais a calcular el resultado.
company tu també estas mirant exàmens d'anys passats eh... juasjuasjuas... jo ho vaig preguntar i em van fotre la bulla ke a gene akest any no entren apuntalaments....
però... depenent del tipus de puntal que facis servir... et pot aguantar unes 2 tones... o 5 tones per a aquesta alçada... generalment conta que els que faríem servir siguin de 5 tones... ara... com veruàs... està mal redactada la pregunta així que és impossible calcular-ho.
tttxxtttt... ni idea... a mi es el ke em van dir que no estava en el temari... jo entenc que a construcció s'hauria d'incloure pero.... jo sóc novato... algú més veterano potser ens ho sap dir....
ALGÚN VETERANOOOOOOOOOOO????
a mi no em preocupa gaire jejejejejeje... però tot i així si tens qualsevol dubte de puntals... pregunta pregunta KE MAS VALE PREVENIR QUE CURAR
Apuntalaments, CTE, NBE , etc per ami tenin un tema de Construcció et poden preguntar el que els hi doni la gana de la primera fins la última pagina de tot el Codi Tecnic d'Edificació.
Llavors ja es tema personal de cadascú en que es centra, que es dedica a estudiar, que li costa mes o menys d'entendre, que agafa i que deixa, esquemes, etc etc.
Si cau algo espero que sigui bàsic, ja que si volen d'aquí poden treure preguntes molt rebuscades i maleides. Tema amb massa matitzacions, morralla i histories per teniu controlat i memoritzat. Igual que el de Prevenció.
Pero claro o han de complicar o sino els 9 i els 10 abundarien per un tubo.
Jo pel que he dit, m'he fet uns esquemilles de lo bàsic i la resta ja es cosa per arquitectes, inginyers i aparelladors, massa dades tècniques per tenir-les empollades.