Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28891

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Nomes una curiositat...

Tots aquets que heu presentat els papers a mosso... i a bomber... no teniu por que a l'entrevista pensin o us diguin "has presentat el papers a mosso... tu el que vols es ser funcionari!".

Un company que s'esta preparant per bomber, a hores d'ara, em diu que no sap si tirar la instancia per mosso o no, per culpa d'aixo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28894

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
jo al final no l'he tirada .. per raons que ara no venen al cas però jo en el meu cas no era per ser funcionari sino.. perquè darrere aquesta de generalitat no hem pas d'oblidar que no s'acaba el món i tothom pot quedar-ne fora, i d'aqui un temps tothom parlarà de que arriba la opo de barcelona, i també hi ha psicotècnic, llavors jo si m'apuntava a la de mosso era simplement per practicar el psicotècnic i per una mica l'ambient d'opo com més en facis més per la mà el tens i menys nerviós et poses. No crec que hagi de ser cap problema. Altre cosa seria si estiguessis a l'entrevista de bomber i a l'escola de policia.. és el meu parer

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28897

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo nomès em presento per el tema psicotécnic. No tinc ni temari ni res. Ni p.i de el q entra.
El que si faré es donar un consell a tot aquell que esta en contra q es presenti la gent a mosso o gub, i que el vulgui agafar, encara q jo no soc qui per donar consells a ningu....
Els mes veterans s'enrecordaran que fa 2 o 3 opos, no se si va ser el exàmen psicotécnic de la gub o de mosso, que va ser el mateix per barna. Així que cadascu que pensi el q vulgui. I si em pregunten si fos el cas a la entrevista,ho tinc clar, per preparar els psicotecnics tot si val, i si a més sona la flauta....

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28904

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
A mi el que me fot es que quasi tots els 35 "guanyadors" de la opo de BCN s'han presentat a Gene, no els hi haurien de deixar participar, que passa que no tenen prou?
A Navarra per exemple, si ets foral no et pots presentar a cap oposició més, ells alegen que cada opositor els hi costa un 6.000€ com per que deixin la plaça per opositar d'una altra cosa...
Jo no dic que no es puguin presentar, però almenys que tinguin una mínima antiguitat a l'antic cos, ja que fa 4 dies de l'altra opo i si ells no la volen, podria haver entrat un altre en el seu lloc....

És la meva manera de veure-ho...

P.D.: Ara dieu lo dels tema de psicos, però ara imagineu-vos que de xiripa passeu el teòric i el psico, les físiques estaran mamades, i poca cosa més hi ha, No em digeu, que si pasesiu ho deixaríeu estar? segur que entreu (foten-li la plaça a algú que realment la volia) i després us presenteu a bomber, si passesiu deixaríeu l'acadèmia dels mossos i aniríeu a l'acadèmia de bombers (bueno, no aniríeu massa lluny jajjaa)

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28906

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
jajajajaaj no siguis jansies home.... més competència.... millor sentarà la victòria jajajaja

com a mínim jo en conec un d'aquests que tu dius que està apuntat però ja m'ha dit que passa... que s'hi va apuntar en plan deje de opositor professional però no es presentarà que ja està bé amb la penya d la acadèmia i li pinta bé el tema... així que... tú preocupa't de lo teu SALAO que bastant tenim... jajajaja d bon rollito t lo digo eh....

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28909

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jajaja el que a quedar 16 (en pablo macian) entrenava amb mi, aquest també es presenta, el molt cabron va treure un 8 al examen, un 9,25 al psico, prop d'un 9 a les físiques i a la conduccio la va cagar amb un 4 i pico, però sino tenia molts punts de quedar dels primers. Sempre li dic coses per apuntar-se en aquesta opo, però el molt cabrón diu que la plaça és per al millor... grgrgrgr... a la Gene del any passat tamb va anar de tot sobradissim, però a la conducció la va cagar (igual que a bcn, però no va passar..)

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28911

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Postdata: EL QUE VA QUEDAR 1R A BCN ÉS UN TAL "RIFI", Doncs que sapigueu que al jurat de les probes hi han dos jutges que casualment tenen de cognom "RIFI"...

(jo no hi crec amb les casualitats però weno..)

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28929

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
jaja, a partir d'ara, em podeu dir Rifi doncs! jajajaja

Be, nomes era una curiositat, tampoc volia portar mal rotllos. Tothom te el dret de presentar-se on ell vulgui, i pels motius que vulgui, i es del tot respectable.

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28949

lluti va escriure: Nomes una curiositat...

Tots aquets que heu presentat els papers a mosso... i a bomber... no teniu por que a l'entrevista pensin o us diguin "has presentat el papers a mosso... tu el que vols es ser funcionari!".

Un company que s'esta preparant per bomber, a hores d'ara, em diu que no sap si tirar la instancia per mosso o no, per culpa d'aixo.

o naces policia o naces bombero...
los q quieran ser funcionarios tambien pueden plantearse lo de ser profesor, o conserje o secretario xD!

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28955

DOncs jo mi presento, i no tinc cap mena d'intenció de ser mosso.Casi sofreixo un ''linxamiento'' per tirar la sol·licitut, no et dic res si entres. No penso tocare un llibre tot i q estaria b poder fer les físiques. Només agafar una miqueta d'experiencia.
Pel tema aquest d l'entrevista, també m'ho han comentat, però sincerament no crec q afecti.
Ale

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28961

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1

JUANKI va escriure:

los q quieran ser funcionarios tambien pueden plantearse lo de ser profesor, o conserje o secretario xD!

joder, y yo que le cogí el gustillo a opositar a bombero con 27... casi que me voy pa profesor, por que que no es mi vocación.. , eh JUANKI? Podrías irte tú a ser bombero de Sevilla, que las andaluzas tienen mucha gracia!

En estos tiempos de crisis...........

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28963

di2007vad va escriure:

JUANKI va escriure:

joder, y yo que le cogí el gustillo a opositar a bombero con 27... casi que me voy pa profesor, por que que no es mi vocación.. , eh JUANKI? Podrías irte tú a ser bombero de Sevilla, que las andaluzas tienen mucha gracia!

SISI, hazte profe, estan muy bien pagaos (los tengo en la familia).. en realidad bombero no mola nada aqui en catalunya...mira hacemos una cosa: tu te piras a profe y yo a sevilla, asi hacemos un favor a este foro dejando 2 opositores menos este domingo.. :roll: :roll:

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28964

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1

JUANKI va escriure:

di2007vad va escriure:

JUANKI va escriure: [

SISI, hazte profe, estan muy bien pagaos (los tengo en la familia).. en realidad bombero no mola nada aqui en catalunya...mira hacemos una cosa: tu te piras a profe y yo a sevilla, asi hacemos un favor a este foro dejando 2 opositores menos este domingo.. :roll: :roll:

Que va! a mi me mola más quedarme con la plaza de alguien que lo lleve en la sangre.. lo dejamos como está, ok? Saludos.

En estos tiempos de crisis...........

Mosso i Bomber fa 16 anys 6 mesos #28970

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Donçs jo trobo les dos professions prou apasionants, no crec que estigui renyda l'una amb l'altra, al cap i a la fi tant mossos com bombers treballen a la seguretat publica.

No crec que ningú neixi per a ser una sola cosa, perque si no ho aconsegueixes, llavors que ? seras un frustat de la vida o que ?

Jo he fet dos oposicions de mosso i si m'oferissis en safata de plata la plaça de bomber o la de mosso, triaria la de bomber sense pensar-m'ho pero dins dels mossos i un ampli ventall de possibilitats i es un cos amb una pluralitat de opcions que ben segur que un s'hi pot sentir realitzat.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena