Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29240

• jains
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 2
Quina norma diferencia l'instalació de 25 i 45?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29242

depen diversos factors pero principalment bie de 25 excepte en us normal amb un risc alt d'incendi que serà quan posarem 45

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29244

• jains
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 44
  • Gràcies rebudes: 2
merci

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29310

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Com s'instal·la i que ha de complir

Bie 25mm

Debanadora
Mànega semirigida no colapsable
broquet i clau a 1.50m max
Armari no exigible
Cabal minim 1.6l/s

Bie 45mm

Debanadora o plegadora
Manega flexibe
centre bie maz 1.5m
Armari exigible
Cabal min 3.3l/s

On s'instal·la

Zones normals i Zones risc baix i mig 25mm
Zones risc Alt 45mm
Hospital SEMPRE
Publica concurrencia, Parquing no robotitzat i Comercial +500m2
Residencial public +1000m2 o +50persones
Docent i Administratiu +2000m2

Força i Constància

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29342

Ungoliath, recordaras el dia 28 de gener de 2010 durant temps... pq... ja tens hereu! en cas de que passis la opo, i jo no... es podra entendre que hauras "mort" com opositor... per tant, per herencia, em toca rebre els teus apunts!

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29448

I ja posats a demanar... Quines pressions (estàtica i dinàmica) han de complir? És que entre adams i ccoo m'estic fent la pitxaunliu i molts cops em va més bé demanar-vos-ho.

Moltes gràcies als que desinteressadament ajudeu mitjançant aquests fòrums (o amb tardes de repassos magistrals) a resoldre els dubtes dels que (com jo) la lletra ni amb sang ens entra...

Merci.

PD: Dono la raó als que dieu que la majoria de gent que visitem aquest forum som uns xupòpters d'informació i que no hi aportem res. Jo soc un xupòpter d'aquests, però és que tinc tants dubtes que l'últim que voldria és liar a la penya. Aviam si m'animo i penjo quatre truquillos mnemotècnins que a mi m'han ajudat a memoritzar absurdittats d'aquestes que diumenge ens faran vomitar.

Pues això, moltes gràcies a tothom!!

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29453

La info que jo tinc, i l'he buscat a safety pq no me la sé és:

referent a P.D.: la pressió residual a la punta de la llança (incloent en funcionament simultani de dues BIE's) ha de ser de 2kg/cm. Això en relitat és una pressió estàtica però jo interpreto que és la comprovació que malanomenen "de pressió dinàmica".(l'aigua circula)

referent a P.E.:s'observa l'indicació del manòmetre de la BIE(abans de la mànega),es buida l'aire de la mànega (és a dir, obrir aixetes fins que surt aigua), i es medeix la P.E. en un manòmetre de referència per 25mm o 45mm (aquest últim pas, interpreto que vol dir que es col·loca un manòmetre a la punta de la mànega que fa a la vegada de tap.Un cop purgat l'aire, amb les aixetes obertes, veiem la P.E.).(l'aigua no circula)

del tema dels trucs nemotècnics... seria interessant de saber quins són, que jo sóc una mica durillo de mollera per a memoritzar... :lol:

salut

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29458

ah! no sé la P.E. :?

la prova de pressió és a 15 kg/cm cada 5 anys.
la prova de posta en servei és de 10kg/cm durant 2h

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29460

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

brus va escriure: ah! no sé la P.E. :?

la prova de pressió és a 15 kg/cm cada 5 anys.
la prova de posta en servei és de 10kg/cm durant 2h

Lo de dos horas es para las dos salidas más desfavorecidas (las más altas). Y son 2 bares.

Lo de aguantar 10 bares es durante 1 hora.

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29464

òstia hurky, el que tinc jo està desfassat?

el tema de la comprovació de funcionament em surt rel·lacionat amb Reglament d'instal·lacions PCI (RD 1942/93).

el tema de la conservació cada 5 anys (15kg/cm) i de la posta en servei (10kg/cm durant 2h mínim) no sé en que es basa el temari de safety... ara estic liat amb psicos per fer reapassillo de normatives... tu ho tens clar?

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29467

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

brus va escriure: òstia hurky, el que tinc jo està desfassat?

el tema de la comprovació de funcionament em surt rel·lacionat amb Reglament d'instal·lacions PCI (RD 1942/93).

el tema de la conservació cada 5 anys (15kg/cm) i de la posta en servei (10kg/cm durant 2h mínim) no sé en que es basa el temari de safety... ara estic liat amb psicos per fer reapassillo de normatives... tu ho tens clar?

No, només et dic el que tinc a l'Adams. He posat bars per abreviar, ho tenim tot igual excepte les dues hores per la pressió que ha de suportar el sistema. A mi em posa 1 hora.

I abans he posat una cosa malament. El tema de 2 bars en les dues sortides també el tinc amb un mínim d'una hora, i no dues.

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29470

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

HurkyPurky va escriure:

brus va escriure: òstia hurky, el que tinc jo està desfassat?

No, només et dic el que tinc a l'Adams. He posat bars per abreviar, ho tenim tot igual excepte les dues hores per la pressió que ha de suportar el sistema. A mi em posa 1 hora.

I abans he posat una cosa malament. El tema de 2 bars en les dues sortides també el tinc amb un mínim d'una hora, i no dues.

PCI (RD 1942/93).

Aquí posa dues hores..., efectivament.

I 2 bars durant 1 hora per les més desfavorables.

Dubte BIE fa 16 anys 6 mesos #29476

merci, dubte aclarit...

el positiu del forum és que comentant coses vas repasant i si fins i tot consegueixo memoritzar-ne alguna serà la òstia, :lol:

no, seriosament, jo per falta de temps, hi han moltes normatives i pijades que he decidit no memoritzar... però p.ex. si sortís això, poder rasco el puntet, :P

salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena