Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29608

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
A mi m'an cardat ven cardat. No m'agradat gens... L'unic que he acabat senser a sigut l'ultim exercici dels daus, el demes no he fet ni la meitat... Hos espero a barna ;/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29610

ami emb fa mal el cul de la endinyada que man fotut

SER O MORI !!!!!!!

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29615

• forwarder
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 0
a tots ens han estripat be el forat del cul!!!!

jo pel que he parlat als passadissos, tots estem mes o menys igual amb els psicos, osigui que o volen que passin nomes 160 persones directes a les fisiques o el nivell de correcció no pot ser molt alt!

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29618

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Jo he respost només 6 al verbal. En comptes de passar del texte i anar a les definicions m'hi he quedat atrancat com un primo.

Suposo que amb 6 respostes (resant per a que estiguin bé) no s'arriba al sufi, no? Algú sap algo?

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29619

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
casum la puta tic mes o menys com vosaltres pero m'he liat a respondre a boleo la resta....

resten? no resten? que collons faran?

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29620

A mi ma passat el matex, a la verbal 6 respostes :S

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29621

aparellador va escriure: casum la ** tic mes o menys com vosaltres pero m'he liat a respondre a boleo la resta....

resten? no resten? que collons faran?

Jo suposu que es un as a la maniga. Un company diu que li han demanat al tribunal i no ha respost correctament, nomes ha llegit lo de no respondre aleatoriament. Suposu que depen dels aprobats, restran o no per que passi me so menys gen al fisic

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29626

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Pues como resten este año va a haber 160 plazas de bombero vacantes ... :lol: (7 plazas, redondeando, siempre son para los enchufadillos de turno)

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29633

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Es una verguenza q no digan si resta o no. En nuestra aula solo nos han dicho" se aconseja no contestar al azar"...Q listo el tio del tribunal, Tb se aconseja estudiar antes del examen... vaya gilipollez.
El que haya contestado a voleo y no descuente, a triunfado mas q un niño con zapatos nuevos, pero como reste ya se puede despedir de la opo. Porq con lo chunga q era si encima resta es pa morirse.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29638

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Au va Climber!!
Tots tenim col·legues que han entrat sense cap enxufe...
A mi també m'ha anat fatal, la primera part ha estat matadora, m'he empanat mogollon, la grafica aquella de despeses i personal...ufff, fatal, encallat i en l'altra també, encara sort que al final he vist les operacions, n'he fet només 3 i pam! temps...
Molt ratllat! i això que he aprovat els 2 últims...

He sentit que a alguna classe han dit que restaven, i que a alguna altra han dit que no..., i a la meva, com a la gran majoria que es desaconsellava...
Això abans no passava...!!!!

El teòric facilet per n'això...

Lo del psicotècnic... a no ratllar-se, la meitat l'aprovarà, la resta... no apte, que no vol dir suspés, a demanar un recurs d'estos i se veu que fan una breu explicació de com el corregeixen i on s'ha fallat...

Ànims companys!!!
Sempre queda barna.

Però espero veureu's a uns quants a les físiques!!!!!!!

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29647

Venga climber, no seas zorrilla...que te ha ido de pm... :lol:
El psico era xungo , pero para todos, no??
Creo que nos quejamos en exceso , todos hemos hecho el mismo y dependeremos de nosotros...
Lo de si resta o no...para que? para hacer quinielas si veo que me va mal la cosa???
Creo que pasaran los mejores o los que hallan competido mejor, pero justo será, por lo menos equitativo.
Anims a tots!!!!!
Pd:que conste que soy uno de los que ha salido flipando!!! he hecho 6 en el númerico!!

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29652

No sé com collons se'ls acudeix deixar com a incògnita el tema de que si descompten o no al psico. A qué juguen? Això portarà cua. Un tio de la meva aula (122) s'ha emprenyat i ha demanat de parlar amb el president del tribunal, però li han negat.

Això no ho han fet gens bé. Jo no me la he jugat i segur que per això em follen i un altre (la majoria) que han fet loteria, tindran més possibilitats. Que a mi em sembla perfecte, cadascú és lliure de jugar les seves cartes com vulgui, però ho trobo molt poc seriós per part del tribunal. Així hem d'anar en un procés de sel·lecció oficial? quina puta merda.

En fi, suerte a los agraciados.

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29657

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

arn1 va escriure: Venga climber, no seas zorrilla...que te ha ido de pm... :lol:
El psico era xungo , pero para todos, no??
Creo que nos quejamos en exceso

Temo por el bloque de atención que ya sabes que no he visto que las putas bies eran distintas, ni los cambios de más menos ...

Que nos quejamos en exceso?? Me gustará que repitas eso mismo cuando veas tu nota de psico ... :lol: :lol: Que ya puedes estar rezando, juntamente con Fire, para que el numérico haga media con otro bloque :twisted: :twisted:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29668

por los visto climber, eres una crack porque si solo temes por el te atencion jajaja

Que tal el Psico? fa 16 anys 6 mesos #29670

las bies distintas y las pilas también? puessss tengo el ojete como la bandera de Japón

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.309 segons
Gràcies a Fòrum Kunena