Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29692

• jaume
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 268
  • Gràcies rebudes: 33
teniu raó, el psico ha estat una follada grossa, però fins que no surtin els resultats, jo no em dono per vençut!! aixó sí, un cop he sortit del teóric, ha estat com si hem treguèssin 30N de sobre... quin descans! tants díes estudiant, malvivint, sense vida social, sense descansar... la vida de l'opositor, no es vida!!!

sort a tots cracks!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29721

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
després de la cagada que he vist que he fotut al psico... ASSUMINT EL RISC DE REOMPLIR.... jo ja comença a estudiar per BARNA... juasjuasjuas...

cagumlaputadorus... ahir tarda xunguissimma ratllant-me... però... va... amuntttt i tornem-hi que no ha estat res.

SALUT i ànims a tothom qui passi... i als que no... encara més ànims.... Hem de tenir una voluntat inquebrantable, inconquistable, invencible... i arribarem al balhala.

Juasjuasjuas...eske vaig anar a veure INVICTUS la nit abans de l'exàmen...jejeje

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29723

Estic amb tú aparellador, potser ens han follat però hem aprés molt pel proper intent. El temari, si havies estudiat, era totalment assequible. Tret de les preguntes, que ja veig que cada any posen i que treuen del libro gordo de Petete per la gent que vol anar a buscar la supernota.

Per cert, per sembrar una mica de polèmica. "conques internacionals" així, en plural, serien vàries conques no? però que jo sàpigui només tenim la conca internacional de la Garona.

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29724

• forwarder
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
fet l'examen toca tornar a la realitat. Dilluns al mati un altre cop assegut a la feina 12 hores com un ximplet!!! quin mal rotllo!!

Ara toca continuar preparant les fisiques fins que les llistes ens confirmen si estem dintre o si quedem fora.

Es díficil treure la motivacio necessaria aquest parell de setmanes per entrenar al 100% amb aquest dubte, no companys? al menys a mi, aquest mati quan m'estava fent la bossa pensava quina putada! i si resulta que estic fora! :?

Aquesta és la nostra càrrega, hem optat per aquesta via i no podem parar fins aconseguir-ho! si no es aquest any, un altre serà! :x :x :x

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29728

Hemos elegido ser bomberos, señores... Nadie dijo que fuera fácil nuestro objetivo, ni mucho menos. Pero ahora no podemos rendirnos, no hasta que veamos en la lista nuestro nombre con un "NO APTO". Es jodido entrenar duro sin saber si estaremos en las pruebas físicas, pero pensad que también hemos estado estudiando mucho tiempo sin saber si pasaríamos los psicotécnicos y los teóricos.
Espero poder pasar, como todos. Pero de no ser así, preparaos, porque yo no me rendiré hasta conseguirlo. Pienso seguir entrenando, pienso seguir estudiando y en la próxima estaré mucho más preparado, mucho más fuerte y mucho más concentrado.
Después del rollo "300", tan solo desearos buena suerte y espero que nos podamos ver todos en las pruebas físicas, porque será una primera buena señal de que vamos por el buen camino.

Gracias, suerte y un saludo.

P.D.: A mi también me dejaron el culo como un bebedero de patos en los putos psicos... Eran psicotécnicos o psicotrópicos??

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29730

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
AAAAAAAAAAAAAAMEN....

nanus... nosaltres ho hem triat això... para llegar a la cima... hay que sufrir....

AMUNT PUTILLESSSSSSSSSSSSS !!!!

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29737

aparellador va escriure: després de la cagada que he vist que he fotut al psico... ASSUMINT EL RISC DE REOMPLIR.... jo ja comença a estudiar per BARNA... juasjuasjuas...

cagumlaputadorus... ahir tarda xunguissimma ratllant-me... però... va... amuntttt i tornem-hi que no ha estat res.

SALUT i ànims a tothom qui passi... i als que no... encara més ànims.... Hem de tenir una voluntat inquebrantable, inconquistable, invencible... i arribarem al balhala.

Juasjuasjuas...eske vaig anar a veure INVICTUS la nit abans de l'exàmen...jejeje

Jo la vaig anar a veure ahir la de INVICTUS....bonissima!!! aparellador vas fer be anant abans de l'examen, et posa les piles, per les fisiques s'haura de provar a veure-la un altre cop...

"soy el dueño de mi destino, capitan de mi alma..."
N.Mandela

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29740

Bones, primer de tot dir que el psio ha estat demoledor per tothom, entre dubtes, incertesa, escandols comisionats i tutifruti de preguntes, s'hi ha cagat la perra! i jo tambè! La veritat és que m'ha anat força pitjor de l'esperat el psico, en canvi el temari força bè, era assequible.
Tinc que dir que no m'argrada gaire com fan els picos a la gene, crec que haurien de posar coses més normals a les baterie de preguntes, com a Barna, i menys grafiques i textos, i sobretot més claretat, que diguin si resten o no els errors i quan resten, i ho posin a les bases, com es fa amb el temari, a que vé tant misteri?? , si al final restara o no per tothom.
"reclameu a partir de dema al jurat" això no es la manera de fer les coses.

Estic una mica indignat, of course!

s'ha acabat l'estudiar!! fa 16 anys 6 mesos #29741

• forwarder
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
capitan de mi alma??? aìxò sona molt gay! :lol:

jo aniré aquesta setmana a veure-la a veure si em motiva per les fisiques.
Encara que amb els cinemes en vaga no se si la veure en català, castellà o en xinès

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena