Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29759

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 0
HI TROBEU LOGICA?
PRESENTAR EL CERTIFICAT MEDIC (MAXIM DIA 12) I ET DONEN LA NOTA DEL PSICO DEL 8 AL 14.
NO SERIA MES LOGIC PRESENTAR LA REVISIO MEDICA A PARTIR DEL DIA 15?
PIENSO YO EH?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29763

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo penso que si, inclús els hi aniria millor, ja que enlloc de rebre 3000 certificats i estar buscan haver qui ha passat a les fisiques i comprobar que l'hagi enviat, es quedarien amb 400 o 500 certificats i ho tindrien mes facil, pero ... ells sabran com ho tenen montat i que es el que els hi va millor.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29795

pasta pasta, kle gusta k nos gastemos la pasta k t crees k no lo tienen pensado eso??? igual k el catalan, xa k hacer la prueba ahora si luego solo kedan 300 en vez de 3000 si a veces parecen tontos xo no lo son.....

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29804

Es pot fer al cap aquest certificat? o m'enviarà a pastar fang?

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29815

A mi m´han enviat, a pagar..... no ho se proba, a mi no me l´han fet. Encara que esperare fins l´ultim moment per fer-lo perque si no seran 50 euros a la paperera.Si ets de barna al co´l-legi de metges te´l fan al moment , pagant.Jo ja he trucat.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29849

et fan pagar 50 €!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pro si tendria que ser ilegal
si axo tho tindria de fer el metje de capselera

SER O MORI !!!!!!!

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29932

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 0
SEGUR QUE NO HO FAN AL METJE DE CAPÇALERA AIXO?
SI A ALGU LI HAN FET QUE DONI TESTIMONI SI US PLAU.
JO HE DEMANAT HORA I LA NOIA QUE M'HA ATES PER TELEFON M'HA DIT QUE SI HO FAN,ES CLAR T'HO POTS CREURE O NO

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #29965

dons si que t'ho pot fer el metge de capçalera, el problema que veig, que al menys en el meu cas, per demanar hora al metge de capçalera, cap problema, ara, si la demano aquesta setmana... diria que avanç del 12 segur, però el 12 de març... però suposo que no tots els CAP de Catalunya funcionen com els de aquí d'alt... o si.

ara comprar un paper d'aquells grocs al estanc (certificat mèdic oficial) i cap al CAP. Sempre es pot provar de anar al mateix dia amb el que hi hagi d'urgències, però jo una vegada o vaig demanar per telèfon i la vaig cagar dient que era per això i clar no em van voler donar hora...

salut!

p.d.: ja es fotut pagar 50€ per una revisió, però més fotut es que la pagues i ni tan sols te la fan... (això en el centre mèdic privat del meu poble, on també fan les revisions pels carnets de conduir i aquestes coses....)

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30103

D'acord gràcies, doncs provarem sort al metge del cap d'aquí! No coneixia l'existència de fulls oficials de reconeixement mèdic. En el full reciclat que ens varen donar posava exactament el que volen que consti al full de la revisió, amb aquest full oficial és necessari incloure-ho? Gràcies nois!

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30105

Arnau va escriure: D'acord gràcies, doncs provarem sort al metge del cap d'aquí! No coneixia l'existència de fulls oficials de reconeixement mèdic. En el full reciclat que ens varen donar posava exactament el que volen que consti al full de la revisió, amb aquest full oficial és necessari incloure-ho? Gràcies nois!

si, ha de posar exactament el que posa al full.

ja direu que tal amb el metge de capçalera...

salut

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30106

Ho fa el metge de capçalera, en dono fe!! Això si, has e comprar un certificat mèdic oficial al estanc pel mòdic preu de casi 5 euros i el metge et fa la revisió...això si per 13 eurets que s'enbutxaca el mateix col·legiat!

Visca Catalunya jajaja

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30128

Acabo de venir del metge de capçalera i si que ho fa, com a mínim aquest, i lògicament sense cobra res. Només hem demanava el full on surt explicat l'annex 4 per veure que realment el podia fer.

Suposo que tots no ho faran, però es un dels avantatges d'un poble petit.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30131

a mi no me lo hicieron xk me dijo k como tenia k hacer varias pruebas no podia realizarmelo, vamos k no kiso y luego fui a uno k me clavó 50 euracos y no me miro ni la vista me firmó pagué y listo, en fin el k se lo haga el de cabecera eso k se lleva y si no a amokinar.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30132

El metge de capçalera pot fer-ho o no en funció del seu criteri però no en té cap obligació.

Penseu que per poder fer una revisió mèdica amb cara i ulls s'hauria de fer un reconeixement global, anàlisi de sang i una prova d'esforç i aquests medis no els ténen ni els CAP ni els metges de poble.

Per tant si certifica que ets apte per a l'esport només preguntant-te si tens algun problema, s'està jugant el futur si algun dia et passa algo, perquè els abogats i la gent amb pocs escrúpols són molt bons fins que veuen que poden rascar alguna pela amb les denúncies.

PRESENTAR CERTIFICAT MEDIC ABANS DE NOTA PSICO fa 16 anys 6 mesos #30134

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ami sempre me'l fa el metge de capçalera i no hem cobra res.

També he de dir que on estic empadronat es un poblot de 800 habitants ple de marujes que el metge va a passar el mati i a cobrar a final de mes i no es complica ni mulla per res ... una ventatja per mi :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.191 segons
Gràcies a Fòrum Kunena