Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29855

Vaya xou!!!!!

Jo estaba a l'aula 4 i la dona va dir clarament que les mal contestades restaben 0,25 del valor d'una bona.

Si a altres aules es va dir que no restaben, això és una falta molt greu, perque es trenca la base d'unes opos. La igualtat entre aspirants.

Aquesta tarda vaig al registre a presentar una queixa. Com més siguem millor!!!!!!

Si et diuen que no responguis aleatoriament i a sobre a la meva aula que resten, contestes com a tal. Si ara es diu que resten és increible.

Ens hem que queixar!!!!! Hi ha una plantilla de carta al fil aula 4 Diagonal 696. Presenteu la carta i fem piña

Saludus

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29856

Volia dir que si ara es diu que no resten és........

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29857

vamos a ver...

JO estaba a l'aula 7 del edifici 696, cuan la paya q llegeix va dir : el psicotècnic es corregira basant-se amb el criteris de correccio,,,,,blablabla,,,i es recomana q no contesteu aleatòriament. A les hores va dir: alguna pregunta??? i JO vaig aixecar la ma i li vaig preguntar,,,, ¿¿¿les preguntes herrònies desconten ???,,,,no ho se,, va contestar,, allavors un altre noi li va dir q si podria cridar al tribunal i preguntar-li,,, va cridar a una persona del tribunal que ni tansols va entrar a l'aula i ens va a tornar a llegir EXACTAMENT EL MATEIX, i q no ens podia dir res més .punto.
Això és el que va pasar.
jo no ho vaig contestar tot.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29859

Como te gusta meter cizaña climber!!!
No pensaba que estuvieses tan acojonada!!!! :lol: :lol: , ya te digo como sigas con la cagarrinas te llevará el viento...
No os hagais mala sangre,lo que tenga que ser será...ahora todo el mundo impugna, que si instancia, que si me han dicho , que mi primo tiene un amigo que estaba en el aula 567 ,que le han dicho que la madre de una del tribunal dijo que no restaba...pero en realidad cuando llegue el día de las notas, los que aprueben no dirán nada...y la administración hará lo que le de la gana, porque es difícil probar estas cosas(es injusto , lo se pero debemos ser realistas)
Desconnecting people :D
P.d: Yo voy a impugnar todas la preguntas del teorico que haya fallado... :lol: :lol:

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29865

bones,

A la meva aula ( 11 del edifici 690 ) la responsable va dir k no restaven! encara recordo k un noi de rastes que seia al meu davant que em va deixar el boli negre, li va preguntar clarament si restaven i la responsable va dir k no!! aixi k kuan ho va dir vaig decidir els ultims 20 segons de cada exercici fer una miketa de kiniela!!

apa a esperar els resultats del psico!!

de mentre a anar a entrenar una miketa amb el dubte de si aprovaras o no!!

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29979

300 aspirants menys,q no van cntestar tot el psiko (a voleo algunes) xd la ley d la selva. a veure on foten el tall

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #30026

mira... això és realment fort....

jo sóc dels que no he impugnat a cap opo ni pensava fer-ho en aquesta tampoc, tot i que hi han preguntes del teòric que tela.....

però això del psico pot representar una "desvirtuació del principi d'equitat", com diuen ells, MOLT GRAN!

el dia que surtin les notes del psico, si ho va sentir molta gent, es notarà i molt. Quan a BCN va sortir un psico que molta gent ja s'esperava, vaig acceptar-ho perquè penso que és feina d'opositor buscar exàmens anteriors, proves semblants, etc, diguem que m'hauria d'haver espavilat i no ho vaig fer...

PERÒ AIXÒ ÉS DIFERENT. No sóc burro, ni la mare teresa de calcuta, per tant m'esperaré a saber si sóc apte o no... però si no ho sóc faré el possible per fer-me sentir.

Salut, (estava content del meu 6,86, pq aquest any no he tingut gens de temps per estudiar... però ara torno a estar enfonsat...)

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #30050

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0

aparellador va escriure: jo crec que s'ha de premiar als valents !!!! ajajajajaj es nota k vaig contestar les 5-7 ultimes dels 4 primers blocs a boleo?????

Jo crec que el que haurien de fer és fotres i forà l'examen d'aptitud! només teòric! jajaja

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.158 segons
Gràcies a Fòrum Kunena