Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29813

• climber
  • Avatar de climber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Los jodíos del aula 7 no dicen nada? (lo de “jodíos” lo digo como sinónimo de pícaros, sin mala intención, que quede claro eh?) Porque que yo sepa a los de esta aula UN MIEMBRO DEL TRIBUNAL LES DIJO QUE NO RESTABAN las erróneas del psico … sí sí, por lo visto un tío se puso de los nervios y llamaron a uno del tribunal y para “calmarlo” le dijo que no se preocupara que no restaban.

Desconozco si esto ocurrió en alguna otra aula o no. O si realmente restan o no. Lo que está claro es que NO ES JUSTO que en una/s aula/s dijeran que NO restaban, en alguna/s otra/s que SÍ restaban, y en el resto no sabe no contesta.

Así que os animo a todos vosotros a que presentéis reclamación por la INJUSTICIA que se ha cometido. No creo que sirva de nada, pero yo no pienso quedarme de brazos cruzados.

Ahí queda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29814

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Ui ui ui ui ui, això no l'havia sentit jo ahir. Jo havia sentit el tema de que en una classe havien dit que restava, però bueno, com ja van advertir que millor no contestessim aleatoriament, doncs vaig suposar que ja se sobreenten.

Però ara.... si a la 7 van dir això... uf, això canvia tot els plans eh!!

Això ja no es just.

Estic una mica perdut en això de presentar reclamacions, algú em pot orientar i així poder-la tirar endavant?

Gràcies.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29819

Se va a vé un follónnnnnn!!!!!!!

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29821

No se si parleu de l'aula 7 de l'edifici 690, si és així jo estava allà i puc assegurar que no ens van deixar clar res en cap moment. Una de les noies va sortir i tot a parlar amb un del tribunal, peró va tornar amb la mateixa resposta "aconsellem que no es contesti a l'atzar" i punto, que el tribunal dicidiria com corretgiria...són uns cabrons, així de clar...no hi ha dret que juguin d'aquesta manera

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29822

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sobre cómo hacerla bueno, no sé, supongo que hay varias formas. Yo el año pasado impugné un par de preguntas en el teórico he hice un escrito así:

"Sr. President del Tribunal de la Convocatòria 72/09 d'accés al Cos de bombers de la Generalitat de Catalunya,

Jo, XXXXX (nombre y apellidos) amb DNI xxxxx, ambo domicili XXXXXXXX, com a participant de la Convocatòria 72/09,

DEMANO

(y todo el rollazo a continuación)"

Supongo que se puede presentar en cualquier registro de la gene, pero no estoy segura, yo lo presenté en Vía Laietana.

PD: si quieres puedo pasarte el mío cuando lo tenga

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29823

A l'aula 11 també és va dir. Després de la famosa frase " el tribunal recomana no omplir aleatòriament bla bla bla" un noi va preguntar directament a la responsable de l'aula si restaven i ella va dir clarament 3 o 4 vegades que les respostes errònies NO RESTAVEN

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29824

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

fiazora va escriure: No se si parleu de l'aula 7 de l'edifici 690, si és així jo estava allà i puc assegurar que no ens van deixar clar res en cap moment. Una de les noies va sortir i tot a parlar amb un del tribunal, peró va tornar amb la mateixa resposta "aconsellem que no es contesti a l'atzar" i punto, que el tribunal dicidiria com corretgiria...són uns ****, així de clar...no hi ha dret que juguin d'aquesta manera

Fue en el aula 7 del edificio 696.

Un compañero estaba allí y obviamente rellenó a boleo.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29825

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Romeu22 va escriure: A l'aula 11 també és va dir. Després de la famosa frase " el tribunal recomana no omplir aleatòriament bla bla bla" un noi va preguntar directament a la responsable de l'aula si restaven i ella va dir clarament 3 o 4 vegades que les respostes errònies NO RESTAVEN

Coño, esto ya empieza a ser preocupante ... :? . Gracias por decirlo Romeu

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29826

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jo l'únic que puc dir al respecte, es que jo estava a l'aula 119 i el tribunal no es va mullar quan vam preguntar. Van llegir lo del folleto i que no sabien res més.

Jo quan van dir lo de no respondre aleatoriament vaig entendre que poder volien dir que no anessam d'un cantó a l'altre i contestessa'm per ordre per no pedre temps. Poder es referien a una altra cosa, jo que se.

Suposo que en funció dels resultats de tots, decidiran si s'ha de treure un 5 a cada bloc, si fan una mitja total, si resten o si baixen el tall a 4 ... poder el més fàcil seria fer com a barna, un psico que resta amb nota i els 400 millors cap a dins... o no, jo que se, es pot mirar de tantes maneres que acaves boig i ara mateix ja n'estic despres de tants dies d'estres,d 'estudi i de tot, necessito relaxar-me rollo hommer simpson i no pensar més.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29829

Vaja, surten foreros nous de sota de les pedres... Aquest tema és molt, però que molt preocupant. Molta gent no ens la vam jugar perquè no teniem aquesta informació privilegiada que comenteu alguns. Evidentment, si a la meva aula haguèssim conegut aquest detall, tots hauriem fet loteria.

El tema és que fem el que fem, impugnem o no, ja no hi ha forma d'arreglar això de forma justa.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29833

xo esto k eeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!! bueno k ponemos la mesa delante el tribunal y nos kedamos aki ok???? tira palante yaaaaaaa hombreeeeee :D :D :D

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29835

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
Buf, això no potser.

No es poden fer mai les coses be? M'enrecordo que a la meva aula també es va dir..."El tribunal ja decidirà"

Però que dieu???!!! segons si han dit que no resten en una classe? o premien als més valents que se la juguen tot i haver dit que millor no contestar a l'atzar? Això no té nom.

Proposso queixa general.

Si, climber si m'ho pots passar, així també em servirà per si s'ha d'impugnar alguna pregunta com la del Nord o la LD i no DL50... no se...

Gràcies.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29837

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
jo crec que s'ha de premiar als valents !!!! ajajajajaj es nota k vaig contestar les 5-7 ultimes dels 4 primers blocs a boleo?????

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29843

El problema és que ni tan sols premien als valents, també premien de rebot als que no tenien ni puta idea de res i van fer tot a boleo. Jo sóc pardillo i era la meva primera opo, pero si s'ha de remoure la merda, jo estic amb vosaltres.

Aula donde NO RESTABAN fa 16 anys 6 mesos #29850

• oscartardio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
hola a tots, Hola Climber ja que inicies el post. Jo hi era al aula 7. Després de l'insistencia d'uns quans van anar a preguntar al tribunal, però, la contestació va ser tornar a llegir el full on s'esplicaba que es recomenava no contestar arbitrariament i que no es podia donar més imformació ja que no sería just amb les altres aules..paciència i avere que passa...Salut

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.354 segons
Gràcies a Fòrum Kunena