Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29907

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 134
  • Gràcies rebudes: 0
Proposo posar la pregunta que més us hagi molat (molat = cagar-se.. xDD).
Jo amb la que vaig flipar va ser (entre d'altres):

En mecànica, i segons la definició d'una màquina simple:
a) Les màquines simples són rotatives
b) Un cabestrant és una màquina simple
c) Una màquina simple es mou per l'aplicació d'un mínim de dues forces
d) Una màquina simple es mou per l'aplicació d'una sola força

La resposta, segons el corrector, és la D. IMPUGNABLE!!!!!!
Fisicament és imposible que res es mogui per una sola força, només pel fet d'aplicar una força esobre un sitema, es crea una altra força resultant de igual magnitud, direcció i en sentit contrari (resistència). Aixó és la 3a llei de newton...
Que penseu??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29909

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Juanki, igual que la de la persona inconscient. No impugnis aquesta q jo la tinc bé jajaja
Vaig mirar una mica al llibre, i sempre hi han de haver 2 foreces. Força q nosaltres fem, i la força que s'oposa a la nostra, que és la resisténcia. Vamos, diria q és així

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29911

Esta la impugno seguro!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29912

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

David-BMB va escriure: Juanki, igual que la de la persona inconscient. No impugnis aquesta q jo la tinc bé jajaja
Vaig mirar una mica al llibre, i sempre hi han de haver 2 foreces. Força q nosaltres fem, i la força que s'oposa a la nostra, que és la resisténcia. Vamos, diria q és així

jaja!!! podemos llegar a un trato..jaja!!
doncs, així encara tinc més raó! la resposta que se suposa q es correcte diu que només cal UNA força, quan sempre, com a mínim, hi hauran dues..

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29913

jo la tinc bé, i diria que es mou per l'aplicació d'una sola força, però hi actuen mínim dos....però moure, es mou per l'aplicació d'una força.....crec.....

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29915

No cal que impugneu aquesta.

El que mou una màquina simple és una sola força, la qual, evidentment ha de véncer sempre una resistència, per poca que sigui, però el MOBIMENT, és justament l'exedent de la força aplicada al restar-li la resistència. Si resistència és 3, i apliquem força 5, aleshores el mobiment serà a raó de 2. (5-3=2). Una sola força és el responsable del mobiment en la màquina simple, i sense contradir els principis de Newton.

S'accepten altres raonaments.

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29919

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

JUANKI va escriure: Proposo posar la pregunta que més us hagi molat (molat = cagar-se.. xDD).
Jo amb la que vaig flipar va ser (entre d'altres):

En mecànica, i segons la definició d'una màquina simple:
a) Les màquines simples són rotatives
b) Un cabestrant és una màquina simple
c) Una màquina simple es mou per l'aplicació d'un mínim de dues forces
d) Una màquina simple es mou per l'aplicació d'una sola força

La resposta, segons el corrector, és la D. IMPUGNABLE!!!!!!
Fisicament és imposible que res es mogui per una sola força, només pel fet d'aplicar una força esobre un sitema, es crea una altra força resultant de igual magnitud, direcció i en sentit contrari (resistència). Aixó és la 3a llei de newton...
Que penseu??

tic amb tu juanki akesta la he cagat... pel mateix raonament

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29923

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

doowap va escriure: No cal que impugneu aquesta.

El que mou una màquina simple és una sola força, la qual, evidentment ha de véncer sempre una resistència, per poca que sigui, però el MOBIMENT, és justament l'exedent de la força aplicada al restar-li la resistència. Si resistència és 3, i apliquem força 5, aleshores el mobiment serà a raó de 2. (5-3=2). Una sola força és el responsable del mobiment en la màquina simple, i sense contradir els principis de Newton.

fa 5 min estaba 100% sgur d q el meu raonament era el correcte, pro m'acabas de convèncer amb 4 frases.. podré ser a partir a partir d'ara "tu joven padawan"???
:mrgreen: :( :( :mrgreen: :(

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29924

Apliques 1 força

Resulten la força que apliques i la contraria... i si vols la de fregament del terra en un pla inclinat, la fregament de l'aire i tantes com variables li vulguis posar al problema.

La pregunta està bé

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29926

Juanki, el trato que quieras!!!!jajjajaja
Creo que si no existe una fuerza resitencia,una maquina simple no se moverá aunque la resistencia sea la de la fuerza de la gravedad, por lo tanto ya hay dos fuerzas, . La verdad es que debo documentarme mejor ,pero lo haré...
Junaki mañana hablamos de esto ... a no que tu los martes descansas!! :lol: :lol:

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29930

• juanki
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

arn1 va escriure: Juanki, el trato que quieras!!!!jajjajaja
Creo que si no existe una fuerza resitencia,una maquina simple no se moverá aunque la resistencia sea la de la fuerza de la gravedad, por lo tanto ya hay dos fuerzas, . La verdad es que debo documentarme mejor ,pero lo haré...
Junaki mañana hablamos de esto ... a no que tu los martes descansas!! :lol: :lol:

cabron! yo los martes tengo prohibido (por decreto de gobierno) y a entrenar!! jajjj!!! el miercoles nanu!

TU PREGUNTA FAVORITA fa 16 anys 6 mesos #29973

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460

JUANKI va escriure:

doowap va escriure: No cal que impugneu aquesta.

El que mou una màquina simple és una sola força, la qual, evidentment ha de véncer sempre una resistència OK CONCEPTE DE RESITÈNCIA, per poca que sigui, però el MOBIMENT, és justament l'exedent de la força aplicada al restar-li la resistènciaOK CONCEPTE D'EXCEDENT DE FORÇA. Si resistència és 3, i apliquem força 5, aleshores el mobiment serà a raó de 2. (5-3=2). Una sola força és el responsable del mobiment en la màquina simple, i sense contradir els principis de Newton.PER MI NO... SI APLICO UNA SOLA FORÇA A UN ELEMENT MÒBIL... EL CABRON ES DESPLAÇARÀ A L'ESPAI FINS QUE ES FRENI SI ÉS QUE HI HA FREGAMENT SI ESTEM EN EL BUIT NI AIXÒ... PERÒ PER A QUE REALITZI UN TREBALL SOBRE UNA RESISTÈNCIA NECESSITA UNA SEGONA FORÇA QUE SERÀ LA REACCIÓ EN EL PUNT DE RECOLZAMENT QUE EVITARÀ EL DESPLAÇAMENT A L'ESPAI I LI FARÀ REALITZAR UN TREBALL. SI TENS UNA PALANCA I NO TENS PUNT DE RECOLZAMENT SI APLIQUES UNA FORÇA ... EL QUE TINDRÀS SERÀ UNA TROS DE BARRA PROJECTADA A LA 5 HÒSTIA PERÒ NO UNA MÀQUINA CAPAÇ DE REALITZAR UN TREBALL.... JO HO VEIG AIXÍ... S'ACCEPTA QUE SE'M REBATI EH

fa 5 min estaba 100% sgur d q el meu raonament era el correcte, pro m'acabas de convèncer amb 4 frases.. podré ser a partir a partir d'ara "tu joven padawan"???
:mrgreen: :( :( :mrgreen: :(

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.192 segons
Gràcies a Fòrum Kunena