Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30074

• elcreata
  • Avatar de elcreata Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
Por la cantidad de foros abiertos una cosa está clara:

si el psico RESTA, IMPUGNACIÓN por parte de los aspirantes que estaban en las aulas donde se les dijo que no restaría.

si el psico NO RESTA, IMPUGNACIÓN por parte de los aspirantes que estaban en las aulas donde NO se les dijo que no restaría.

Así que el AGRABIO (se dice así??) COMPARATIVO está claro y es escandaloso, onemoretime!

Se puede exigir que no cuente el pscio y la nota d corte esté en el teórico,

se puede exigir q el psico se lo metan por el orto...

se puede exigir que se repita el psico...

Pues nos alzamos tod@s o me tiro al río???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30083

Com voleu impugnar el psico...

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30085

Peti qui peti, no passarà res. Jo enviaré la reclamació per fer pinya. Però soc concient que no s'impugnarà un psico sencer ni de conya. Simplement faràn el que voldràn i punt. Es basaràn en les instruccións escrites, que eren les ùniques vàlides.

Podeu estar segurs que no passarà res i decidiràn el que voldràn...

Saludus

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30104

A vegades sembla que sigueu nous...impugnar un psico? i tant...feu-ho!! A cas no sabeu que faran el que els doni la gana?

Jo el que recomano es que com que no treurem res en clar, ara toca entrenar i si no hem passat seguir treballant

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30110

Tot i que no serveixi de res crec que cal deixar constància d'alguna forma oficial per tal d'evitar aquesta desinformació en les pròximes convocatòries.

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30112

És cert i cada any tenen mil queixes. Tenen aquesta informació cada any i sempre passa el mateix. Tan si ho fan bé com si ho fan malament no trobeu que alguna de les 2800 persones (pensant evidentment en interessos personals) ho trobara malament?

Això es com la vida mateixa...facis el que facis tothom mai estarà content!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30117

Home jo no sé com ha anat altres anys, però el que ha passat aquest amb el psico és molt greu. En la majoria d'aules només disposàvem de la informació que estava escrita al paper: "no es recomana omplir al·leatoriament, bla, bla..." però com a mínim en una aula en la que hi havien alguns companys d'entrenament, van dir que no restaven, després de que algú reclamés que volia tenir aquesta informació.

Segons comenten per aquí, en una altra aula van dir que restaven 0,25, però personalment no conec a ningú que ho pugui corroborar.

Això, segons el meu punt de vista, no hi ha una altra forma d'arreglar-ho que annulant completament el psicotècnic, però la cagada ja està feta i el perjudici per a uns o altres és evident.

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30123

yo me apunto a la piña que quiera impujnar el psico. Yo creo k me salió bien y ademas en mi aula, al tio que tenia delante el vigilante k rondaba por ahi le dijo si dicen no dicen expresamente k no restan marcalas todas, y yo hice eso, me la jugue, pero sea una cosa u otra, me da igual creo que deberiamos hacer piña para k esto lo solucionen

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30124

Romeu22 va escriure: A vegades sembla que sigueu nous...impugnar un psico? i tant...feu-ho!! A cas no sabeu que faran el que els doni la gana?
Salut!

No estic d'acord amb tú, les injusticies flagrants com aquesta s'han de denunciar. Al final faran el que vulguin, però així tindran més cura la propera convocatòria. A hores d'ara ja deuen volar les instàncies i penso que és com ha de ser. Volem ser una república bananera o un país modern?

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30126

Tenen una solucio molt i molt facil. Tant de la classe que van dir que restaven, com de la classe que van dir que no restaven, en fan passar el 80%, tant si ho han fet be com si no.

Pq es queixin un 20% de la gent de 2 clases... no faran res.

Tot i aixi, jo soc mes partidari que faran el que ells creuran, i si ha de restar, restarà, i si ha de no restar, doncs no restarà. (Jo penso que restarà).

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30127

lluti, no es queixaran només els opositors de les aules A o B, si ho penses una mica, tots estem afectats per la cagada. Si a tú, com a la majoria, et van dir que no t'aconsellaven fer quiniela i no la vas fer i després resulta que no resten, estàs clarament perjudicat respecte als de l'aula en la que es va dir que no restaven.

Por A o por B, el psico se impugnará... fa 16 anys 6 mesos #30133

No es Normal el que a pasat!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.183 segons
Gràcies a Fòrum Kunena