Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 6 mesos #30223

• norai
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 67
  • Gràcies rebudes: 1
Bones,

Jo ara mateix portare aquesta queixa al registre de Tarragona, he trucat a convocatories i m'han dit que aixo te d'anar rapid i m'han facilitat el seguent numero de fax per tal de que els i arrivi amb mes rapidesa es el 935512448, us animo a que ho feu també per tal de que aquesta injusticia no es torni a repetir i tant de bó es prengui alguna mesura en la present oposicio, la carta es la seguent:

Queixa sobre la prova d'aptitud de la convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya, escala Bàsica.

A l’atenció de la Sra. Rosa Batalla i Pascual, membre del Tribunal qualificador de la Convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya,
Jo, xxxxxxxxxx amb NIF xxxxxxxxx amb domicili al xxxxxxxxx, com a participant en la Convocatòria 76/09.

EXPOSO:

La meva inconformitat amb el procés d'informació als aspirants sobre els criteris d'avaluació del primer exercici (prova d'aptitud) de la primera prova.
Ja que en la majoria d'aules es va informar als aspirants de que el tribunal recomanava no respondre els exercicis aleatòriament, no donant més informació sobre els criteris d'avaluació de la prova.
Pel contrari en altres aules, els membres responsables de les aules, van donar informació complementària sobre els criteris d'avaluació, afegint que les respostes de la prova contestades erròniament no restaven punts en l'avaluació de la prova, tot i que el tribunal recomanava no respondre els exercicis aleatòriament.

En una prova com la prova d'aptitud, que alguns aspirants disposin d'un tipus d'informació i que altres aspirants disposin d'una altra informació, crec que viola el principi d'igualtat i equitat de tots els aspirants.

En conclusió, demano que es tingui en consideració aquesta queixa, i el tribunal prengui les mesures que cregui oportunes.

Atentament 

xxxxxxxxx

xxxxxxx, 4 de Febrer de 2010

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 6 mesos #30232

jo també presento una cosa similar, no se si servirà però millor això que quedar-se sense fer res.

Si tots ho fessim potser alguna cosa farien

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30372

es del tot cert que aquest psico s'hauria d'impugnar. No se que volen evaluar, la nostra capacitat per intuïr el que ens volen dir amb "es recomana que....?". Perquè no es va informar al personal de les instruccions concretes que ens havien de donar? Nosaltres confiem en el que ens diuen i això crec que és una cagada com un piano. Potser algú em podria dir si es pot impugnar això? Quan temps hi ha? A on ens em d'adreçar? Pot ser al Defensor del Poble?

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30373

Em sembla CORRECTISSIM que presenteu una queixa, molt correcte, de veritat... Ara be, el que podeu tenir clar, es que no s'aconseguirà res, (i molt menys, impugnar el psico com he llegit per algun lloc del forum...). Passarà el de cada any, impugnaran 2 o 3 preguntes del teoric, i la resta, va que t'estrelles amb el que hi ha...

I us ho diu un que el psico li ha anat com el cul...

Apa, ens veiem, i sort!

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30375

està clar que per ells això no te una sol·lució fàcil com si que ho és amb el temari. En quant a que no ens facin cas, crec que tenim el problema de com probar-ho.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30377

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
si nos leyeramos las bases no tendriamos tantos problemas en los examenes, ya que es la "biblia" de la opo:

La fase d’oposició està constituïda per les proves de caràcter obligatori i eliminatori
que s’indiquen a continuació.
6.1.1 Primera prova: prova d’aptitud i de coneixements.
Consta de dos exercicis i per superar la prova d’aptitud i coneixements cal superar
els dos exercicis.
6.1.1.a) Primer exercici: avaluació de l’aptitud.
Consisteix en la realització d’una bateria de tests psicotècnics adreçats a avaluar
les capacitats aptitudinals de la persona participant. La valoració de la prova serà
d’apte/a o no apte/a.
6.1.1.b) Segon exercici: qüestionari.
Consisteix a contestar un qüestionari no superior a 75 preguntes amb respostes
alternatives sobre el contingut complet del programa de temes que figura a l’annex
3 d’aquesta convocatòria.
El temps per a la realització d’aquest exercici no pot ser superior a 1 hora i 30
minuts.
La qualificació d’aquest exercici és de 0 a 10 punts. La puntuació mínima per
superar-lo és de 5 punts. El tribunal no haurà d’avaluar l’exercici dels aspirants que
hagin obtingut la qualificació de no apte en el primer exercici.
Cada resposta correcta tindrà el mateix valor. Les preguntes que es deixin en
blanc no puntuaran.
Les respostes errònies es valoraran negativament. Per cada resposta errònia es
descomptarà una quarta part del valor d’una resposta encertada. Per efectuar la
valoració de la prova serà aplicable la fórmula següent:
(A - E/4) x 10
Q =n

esta claro entonces que si descontaran las erroneas deberia constar en las bases, igual que lo hacen en el teorico. Lo que no podemos pretender es que te digan que no descuentan para que la gente lo haga a boleo, con lo cual la nota aumenta y no les interesa ya que el corte lo efectuan en esta prueba, asi que ya podeis impugnar que lo pen claramente en las bases APTO NO APTO, sin coletilla.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30378

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo proposo impugnar el teoric i el psico , repetir tot una altra vegada fins que coincidim que TOTS treguem un apte al psico i un 8 al teòric.

No se que passarà després quan ens trobem 3000 tios al CAR amb la mateixa nota pero bueno, demoment ja haurem passat tots el primer tall i estarem contents i sobre la marcha continuarem :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30379

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30381

firedepartment, tot i que estic fins als collons d'aquest tema de les impugnacions (on realment es veu l'egoísme de cadascú i fins a cert punt ho puc entendre) no claudico amb el teu darrer missatge. No es tracta de que a les bases digui una cosa o una altra, el problema del psicotècnic és que no tothom disposavem de la mateixa informació en el moment d'omplir el full de respostes i això és injust, diguin el que diguin les bases. Ara que facin el que vulguin, però espero que per la propera prenguin bona nota i no la tornin a cagar així. El que ha passat és de república bananera.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30386

Estic d'acord amb tu que les bases son la biblia però perdona però que no ho posi a les bases no vol dir que no pugui descomptar. Tampoc diu que les preguntes contestades correctament es puntuen. Quan puntuen o d'on surt la nota final.
Com no especifica res, queda a criteri del tribunal.
A més és recomenava no contestar aleatoriament, si algú ho ha fet i no ha seguit les recomanacions ha assumit un risc i pot endur-se una sorpresa.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30387

ah, i hem jugo el que volgueu que no tirarà endavant cap impugnació del psico....

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30400

Estic amb tu loki!!!! Tot i que m'aniria genial que repetíssin el psico, cosa que tots sabem que no passarà, no et pots fiar de les bases.
A les de barna de 2008 possa que les dolentes descompten 1/4 de un bona, i a l'exàmmen ens van dir que no restaría cap resposta dolenta, ni tan sols del teòric!!!

Vem flipar tots una mica, però tenint en compte que ens van fer omplir tant psico com teòric amb llapis....(que aixó si que crec que es podría haver impugnat...vaya trapicheo...!!!!)

Així que de lo que posa a les bases..."yo me lo guiso yo me lo como", i faran el que millor els convingui.

Presentacio de queixa per el PSICO fa 16 anys 5 mesos #30406

no penseu qeu les vostres queixes no serveixen per res. Amb tanta incertesa he volgut preguntar a CCOO i diuen que el tribunal està buscant una sol·lució per l'aula 4 tot i que encara no saben que fer doncs volen evitar com sigui repetir l'examen.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.203 segons
Gràcies a Fòrum Kunena