Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30380

• mip
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola soc un seguidor del forum fins ara a la ombra, abans he fet servir els tags per aprendre i per estar un xic al dia , pero ara em surgeix un dubte, el certificat medic a de ser d´aquells oficials grocs de l´estanc? no ho he sapigut trobar a les bases, bé merci i endavant les impugnacion
IM-PUG...IM-PUG-NACIÓ!! IM-PUG...IM-PUG-NACIÓ!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30382

Sí, és d'aquells papers de l'estanc. Un certificat mèdic oficial.

PD: A veure si a part de seguidor del fòrum, intentes aportar alguna cosa d'ara endavant. No t'ho prenguis malament però fa una mica de rabia veure que la gent que aporta informació es pot comptar amb els dits de les mans i en canvi cada fil interessant té centenars de lectures.

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30388

• mip
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
ara que he sortit de l´armari, et prendre la paraula, merci joice, espero poder aportar alguan cosa aviat!

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30396

Bon dia!!

Segur que han de ser els de l'estanc? a les bases no posa res de certificat d'oficial.

Joice això que dius ho saps segur?????
Perquè si és aixi demà ja puc anar-hi un altre cop a que hem facin l'oficial.

Bè si algu ho sap segur que ho digui.
Gràcies i sort, va que aviat ja surten les notes de psico quina POR!!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30397

Anant al metge de capçalera també tel fan, sense necessitat de comprar-lo tu a l'estanc. Tan sols s'ha de portar l'anex 4 de les bases on diu tot el que fisicament sha de complir. Easy peasy!!
jo estic apurant una mica aviam si dema diuen la nota del psico y como seguramente este en la rue doncs no caldra certification. Sort a tots!!

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30398

Titus, a mi és el que m'ha dit un company veterano, per mi tot això és novetat també. Disculpa si t'he creat un neguit.

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30399

Hola companys...lo del certificat...abans era tot més fàcil, ara us podeu trobar que el metge de capçelera no os ho faci, com a mí l'any passat, es veu que han tigut algún marrón...i aquí a Manresa igual no t'ho fa el metge de tota la vida, que ja sap que estàs divino de la muerte!!!!

I si aneu pagant, aquesta es una altre opció, el metge que t'ho fa et pot reclamar un certificat d'aquests oficials, per no escriure tant vaja, que tenen tanta feina...i a sobre et carda 50 euros!!!

Jajaja, jo com sóc un pel idiota faré com l'any passat i aniré pagant...aixó sí, el dia 10 per si de cas....

Així si et surt un marron d'última hora i et quedes sense certificat i aproves, pots tirar-te dels cabells a gust!!!

Sort a tothom!!!!!

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30403

Bones!!!

Joice tranquil no passa res, jo nomès ho deia perquè a les bases no diu res d'oficial i tambè tenia dubtes.

De totes maneres primer cal haver passat el maleit psicotecnic, a veure si tenim sort.

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30460

Avui he trucat al CAP del meu barri (on fa anys que no em veuen el pel) i m'han dit que fer el certificat oficial depenia del metge i si no ho volia fer, doncs no ho feia i punt. Però en cas de fer-ho, costa uns 11€. He parlat amb el metge i primer s'ha negat perquè, segons ell, m'hauria de fer una prova d'esforç i bla, bla, bla. Deia que per mosso i altres proves menys exigents si que ho feia, però per bombers no. Al final s'ha enrollat i m'ha dit que si li signo una renuncia de la seva responsabilitat civil, em faria el certificat sense problema.

Certificat fa 16 anys 5 mesos #30564

Jo he anat avuí al CAP de sempre i el metge m'ha dit que nanai de la xina! Pero com hem tenia que canviar de CAP doncs he fet el canvi i m'han buscat un metge que si que els signa es veu.
Total que anat al nou metge i després d'explicar-li tot a trucat a no se qui per assegurar-se si ho podia fer.
Me l'ha fet i m'han cobrat 11.80 euros, i no m'han mirat ni si tenia almorranes!! Això si quan surtia m'ha dit "espero que no t'hi passi res a les proves", jajaja.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena