Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30972

• albert82
  • Avatar de albert82 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 275
  • Gràcies rebudes: 0
Algú la va explicar i crec que sí que està bé.

Topogràfics, marinada i terral era si no recordo malament, ho dic de cap.

Els topogràfics crec que engloben catabàtics i adiabàtics.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30973

Doncs jo he passat d'un 5,107 a un 4,9... Estic al carrer amb les impugnacions, i sincerament si arreglessin la dels vents, que continuo creient que la resposta que donen ells per bona, no ho és, estaria aprovat

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30974

Jovet va escriure: A mi em sembla que per molt que intentem reimpugnar, ja no hi ha res a fer..., el resultat és aquest i és lo que hay...

Per cert jo he pujat + 0,1 ara un 6,67

La de la palanca, una vegada s'ha explicat, clarament té raó qui la ha impugnat crec jo, i mira que la tenia bé

Esperem a dilluns

doncs no et tallis i explicala, perque jo no trobo la raó.......
la veritat és que aquesta impugnació m'ha deixat molt mal sabor, no me la crec gens, i busco i busco i no entenc el perquè......
faré una última apreciació........la palanca está en desequilibri per el pes, llavors aplicant una força que iguali el pes mourem la palanca, i el pes, fins a que tot es trobi en equilibri.....per tant hi ha moviment.........si l'han impugnada es per alguna altra cosa que no arribaro a comprendre....
ho deixo perque no treuré res d'aquí....
sort al psico, a vera que fan..... :roll:

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30975

...jo penso q la de la palanca esta be, pq quan arriba a l'equilibri la carrega ja es mou, pq no et diu a la pregunta q la tens q desplaçar ni porta a enlloc... Pero el q queda ben clar es q aqui l'unic que saben fer es donar pel sac a la gent i fer les coses com el cul, com sempre!! Sembla mentida que sigui l'administracio......
Espero no arribar a la propera opo, pero si es aixi impugnare les preguntes q tingui malament de l'examen a veure si tinc sort i les anul.len, pq veig q els criteris son bastant absurds...

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30978

talaiot va escriure:

Jovet va escriure: A mi em sembla que per molt que intentem reimpugnar, ja no hi ha res a fer..., el resultat és aquest i és lo que hay...

La de la palanca, una vegada s'ha explicat, clarament té raó qui la ha impugnat crec jo, i mira que la tenia bé

Esperem a dilluns

la veritat és que aquesta impugnació m'ha deixat molt mal sabor, no me la crec gens, i busco i busco i no entenc el perquè......
faré una última apreciació........la palanca está en desequilibri per el pes, llavors aplicant una força que iguali el pes mourem la palanca, i el pes, fins a que tot es trobi en equilibri.....per tant hi ha moviment.........si l'han impugnada es per alguna altra cosa que no arribaro a comprendre....

Jo ho veig aixi:

Imagina't una resistencia de 1kg, fins que tu no fagis una força superior a 1kg, el sistema no es mourà res de res. En el moment que igualis 1kg tampoc es mourà res de res, només es comensarà a moure quan superis 1kg, mai abans.

Jo ho veig aixi: inferior a 1kg = no es mou
igual a 1kg = equilibri
Superior a 1kg = es mou

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30980

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
wins per a mi esta malament, tot i que en post anteriors diguessin que topografic es un vent local, oki si es aixi fogony i marinada tb ho son, llavors hi ha més d´una correcte, o almenys penso alegar aixo per que la reconsiderin es a dir que si algu s´apunta q argumenti el mateix. el link es llarg pero es per complementar la info

www20.gencat.cat/portal/site/Lle ... cachetoken

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30981

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
albert82 dic que hi ha més d´una resposta bona.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30985

Jovet va escriure:

talaiot va escriure:

Esperem a dilluns

Jo ho veig aixi:

Imagina't una resistencia de 1kg, fins que tu no fagis una força superior a 1kg, el sistema no es mourà res de res. En el moment que igualis 1kg tampoc es mourà res de res, només es comensarà a moure quan superis 1kg, mai abans.

Jo ho veig aixi: inferior a 1kg = no es mou
igual a 1kg = equilibri
Superior a 1kg = es mou

....parleu d'un sistema ja en equilibri, mira una balança doncs, si ficas un kilo a un costat quan hauràs de ficar a l'altre per a que es mogui fins a estar en equilibri¿?...hi ha moviment no? fins a trobar-se en equilibri,,,en aquest cas la palanca és de primer gènere pero amb una de segon actua igual......

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30987

idees de bomber va escriure: wins per a mi esta malament, tot i que en post anteriors diguessin que topografic es un vent local, oki si es aixi fogony i marinada tb ho son, llavors hi ha més d´una correcte, o almenys penso alegar aixo per que la reconsiderin es a dir que si algu s´apunta q argumenti el mateix. el link es llarg pero es per complementar la info

www20.gencat.cat/portal/site/Lle ... cachetoken

Si per a mi tb, com ja s'havia comentat, el vent topogràfic és aki i a la Xina (topogràfic segons entenc jo és el que s'origina per la topogràfia del lloc, per tant hi ha topogràfic a Catalunya i a més llocs)... En fi! Jo tb reclamaré demà que és l'únic dia que hi ha. Total gràcies a això estic fóra i com diuen "De perdidos al rio"

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30991

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

Lersus va escriure: ...jo penso q la de la palanca esta be, pq quan arriba a l'equilibri la carrega ja es mou, pq no et diu a la pregunta q la tens q desplaçar ni porta a enlloc... Pero el q queda ben clar es q aqui l'unic que saben fer es donar pel sac a la gent i fer les coses com el cul, com sempre!! Sembla mentida que sigui l'administracio......
Espero no arribar a la propera opo, pero si es aixi impugnare les preguntes q tingui malament de l'examen a veure si tinc sort i les anul.len, pq veig q els criteris son bastant absurds...

javi no te enfades nene.. k en las fisicas te pegas un 13 en el circuito y te dan un punto de meritos.. jejeje,,, nos vemos en sarraima

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30992

La pregunta dels vents jo també la trobo impugnable i la de la palanca no ho era de cap manera. Demà prepararé la meva alegació perquè estic una mica cansat de que em prenguin el pèl. Un sistema que no està en equilibri, al igualar les forces, es mou fins trobar el punt d'equilibri. El paio que va acceptar la impugnació és realment estúpid o el que la va impugnar és un diplomàtic de primera.

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30994

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
a veure si tu vols aixecar un carretó si no fas més de r/5 no l'aixecaràs ni un mm i això no hi ha cap mena de dubte. qui ho vulgui entendre molt bé. Qui no doncs també, jo estic fotut perquè la tenia bé i m'han fotut, pero està ben impugnada i per molt que la volgueu desimpugnar no ho aconseguireu, ara bé, si ho voleu provar no seré jo qui us en faré estar-vos-en

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30995

Roks_21 va escriure: a veure si tu vols aixecar un carretó si no fas més de r/5 no l'aixecaràs ni un mm i això no hi ha cap mena de dubte. qui ho vulgui entendre molt bé. Qui no doncs també, jo estic fotut perquè la tenia bé i m'han fotut, pero està ben impugnada i per molt que la volgueu desimpugnar no ho aconseguireu, ara bé, si ho voleu provar no seré jo qui us en faré estar-vos-en

a vera, clar que no l'aixecaràs, però a la pregunta parla de una palanca.....
mira la balança si vols, si ficas un carretó a un costat d'una balança que hauràs de ficar a l'altre costat per a que es mogui fins a l'equilibri¿?...un altre carretó......
tu parlas de moure algo sense res, en canvi amb la palanca utilitzem una màquina simple i es mou fins a l'equilibri, igualant força i resistència, aixó si que està clar...
la impugnació està clar que la han fet però no està clar el perquè...

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30996

• albert82
  • Avatar de albert82 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 275
ideesdebomber jo la tinc malament la dels vents igualment... no vaig caure en que topogràfics podia ser catabàtics i adiabàtics... estic igual que vosaltres...

per sort em sembla que se'm manté la nota

Post-Impugnacions fa 16 anys 5 mesos #30997

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
talaiot no hi donis més voltes, la balança no és una palanca de primer gènere, i l'equilibri en primer gèner és diferent a l'equilibri en segon gènere, bàsicament perquè en primer gènere l'equiilbri és en el que la barra es manté recta i en segon gènere marca el punt en el que començarà a moure quan es superi aquest punt. Fa ràbia però no la treurant, a més el meu company l'ha impugnat amb l'ajut de 8 doctors en física que li han firmat i li han donat suport en la impugnació. per això dic que no hi doneu més voltes.. que fa ràbia perquè l'administració l'ha feta malament, però més ràbia em fa quan en lloc de posar carbonització em posen carbonatació... els que fan l'examen s'ho podrien mirar una mica més

Temps de càrrega de la pàgina: 0.233 segons
Gràcies a Fòrum Kunena