Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31188

• lluquet
  • Avatar de lluquet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 49
  • Gràcies rebudes: 0
Hi ha quinze dies de marge entre una convocatòria de prova física i una altre.
com que això no garanteix la mateixa oportunitat per a tothom així com el dret a la igualtat de condicions està vulnerat demà registraré una impugnació per a la data de les fisiques. Que tothom faci les fisiques en un sol cap de setmana (com sempre) o com a mínim en 4 dies de diferència, no en 15 dies, ja que en 15 dies donen una marge prou ampli per poder entrenar i millor més i per tant per pujar nota.
De la mateixa manera que en les altres proves no hi ha 15 dies de diferència en aquesta tampoc.
Animo a tothom que pensi com jo que també presenti una reclamació, escrit, impugnació. Tothom ha de tenir les mateixes condicions.
com més reclamacions es presentin, més força farem per canviar les dates.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31189

No crec que et facin cas. El motiu és que és un sorteig i és l'atzar qui ha decidit qui comença primer i qui comença segon.

A més, jo personalment porto un any entrenant per aquestes físiques, i no crec que (a mi personalment) em canvi la nota per 15 dies abans o després.

També dir que jo les faré el dia 14, però que trobo molt bé que la gent demani el que considera just.

A veure si hi ha sort.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31190

Com molt be ha dit el company, en 15 dies no faras el que no hagis fet en un any, i la impugnació només retardarà el procés. I quants més retrassos menys convocatòries. De totes formes estàs en el teu dret..
Sort!

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31193

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Estic d'acord amb les dues postures... si bé és cert que ja no hi ha res a fer a nivell de milora física (ja podeu entrenar el que vulgueu que si no ho heu fet abans no en treureu res més que sobrecàrrega) si que es pot millorar tècnicament (circuits i dinamometre)... així que qui ho consideri oportú que faci la al·legació pertinent... qui sap potser ens convoquen a tots el 14.

Jo estic convocat el 14, per si algú te curiositat!

Salut

Força i Constància

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31199

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo la faig aquest cap de setmana, i estic fora... Algu es vol presentar per mi? ;P

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31200

Es que ho voleu impugnar tot!!! encara no he vist res en aquesta opo, que no s'hagi dit per aquí d'impugnar. I a més és un sorteig. A mi m'ha tocat el primer dia i ho accepto.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31206

• lluquet
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
No es que ho vulgui impugnar tot. No em possis en el sac de la gent que tot el dia protesta i es queixa.
Jo només em baso en el dret que se m'ha vulnerat. No hi ha una igualtat de condicions ni oportunitat per a tothom.
Us asseguro que en 15 dies es pot millorar i molt. Pots entrenar més tecnicament, pots aprofitar pels estiraments i posar el cos a punt, pots fer dieta, pots sortir d'una lesió...en definitiva, que pots esgarrapar alguna decima que pot donar-te un punt més...I un punt més et pot deixar fora o dins. No es fer demagogia, és una realitat que 15 dies donen per molt. O les vostres puntuacions son igual ara que fa 15 dies? O si en 15 dies no es millora, algú deixarà de fer-ho ara i estar 15 dies aturat? Per favor...no intenteu convencer al personal d'una cosa que no té cap sentit. No estic parlant d'unes hores o de 2 o 3 dies, estic parlant de 15 dies que com he dit, donen per poder millorar.
I si ets dels primers, tens 15 dies més, depen de com t'hagi anat, per oblidar-te de les físiques i començar a preparar el camió. I en 15 dies més també pots millorar molt la conducció. A més, psicologicament també influeix molt anar a fer unes proves i saber que els altres les faran 15 dies més tard. Tens més pressió. O al contrari els que vagin els últims sabren com han anat els primers i poden fer les opos més a saco o més relaxats...
Així doncs, jo presento la reclamació. S'està vulnerant un dret i no hi ha justicia.
en aquesta opo hi ha moltes coses que no s'haurien de fer i aquesta és una.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31208

iep. jo tinc el dia set, fifty-fifty... però crec que el que es perd en temps per preparar físiques, es guanya en conducció, no?

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31216

lluquet.. ehem....
ja sé que ara obriré la caixa dels trons, però nanu!!! ets bomber voluntari!! pots practicar amb un BRP igualet al de la conducció i això sí que es una diferència substancial! Con 2 cojones!!

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31218

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
:shock: Si es que....

En estos tiempos de crisis...........

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31220

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Lo que ocurre, Lluquet, es que todos tendríamos que protestar de forma "más unánime" para no parecer unos "lloricas"; y perdóname si te parezco "brutalmente sincero", pero no quiero distorsionar lo que pienso con eufemismos.

Me parece que te quejas con demasiada vehemencia por esto.

No se trata de que sea justo o injusto lo que comentas - podrías tener toda la razón del mundo -, se trata de que ha habido una injusticia mucho mayor para muchos otros y esto es una "chorradita" en comparación. Pero claro, tú ya has pasado el psico y no miras hacia atrás, sólo hacia delante; y sin ser suficiente, ya que no es más allá de esta convocatoria. Esa es la lástima. O, tal vez, tienes muy claro que vas a entrar...

El caso es que, si sólo protestamos cuando nos perjudica a nivel individual, las mejoras en las convocatorias futuras serán ínfimas o inexistentes.

Si te ven "patalear" sólo cuando te perjudica a ti, lo verán como algo normal, y, obviamente, si todos hicieran como tú, no harán caso a las múltiples protestas por perjuicios individuales; pero si todos protestamos ante todas las injusticias, nos desfavorezcan o no, el año que viene será mucho más probable que den instrucciones en condiciones en el psico, que dejen más días entre los resultados de la primera prueba y la realización de la segunda, que haya menos días entre las fechas programadas para los diversos grupos...

Yo estoy como tú. De hecho, soy uno de los casos que has comentado: tengo una lesión y me encantaría disponer de unos días más para acabar de salir de ella; pero mucho antes que ponerme a escribir para quejarme por esto, lo haría para quejarme del psico, a pesar de haberlo pasado.

Saludos.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31232

Rob va escriure: lluquet.. ehem....
ja sé que ara obriré la caixa dels trons, però nanu!!! ets bomber voluntari!! pots practicar amb un BRP igualet al de la conducció i això sí que es una diferència substancial! Con 2 cojones!!

Toy contigo Rob los forestalillos y voluntarios verás como no se kejan de kpueden practicar con todos los camiones del examen y el remolque y echarse horas hasta xa hacerlo con los ojos cerrados, los demas a buscarse la vida xo claro eso no es una injusticia....es una suerte k algunos tienen y los demas a buscarnos la vida buscando camion montando un puto remolke etcetc....venga va k todos sabemos como funciona esto....
SALUT y suerte a tod@s, los del 27,28,7 y 14.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31233

dons impugnar la data... si, per anar bé i com s'hauria de fer tothom al mateix dia, mateixa hora i mateix ordre de proves possats a demanar, però esta clar que fer-ho així seria molt difícil i suposo que ni han arribat a pensar-hi...
A mi em toca dis. 27 i mira, ja m'esta bé, perquè ja sem parirà llarga aquesta setmana fins dissabte, que només foto que anar al lavabo i pensar amb dissabte, si hagués d'esperar 3 setmanes així acabaria com un fideu.
Lo de ser voluntari i poder practicar amb una BRP si que es una gran avantatge, però tal i com els que sou voluntaris teniu aquesta opció, dons qui no ho som es perquè no ho ens en hem fet quan tocaba(o no ens han deixat.... com el meu cas; per no viure al mateix poble del parc - 10 km...)

Au! només una cosa, les mides del remolc i "el patrol" no les especifica enlloc no? només diu els eixos del camió.... algu sap quin tipus de remolc es i distàncies del mateix ?

gràcies!

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31243

• lluquet
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Per al·lusions contesto:

A Hurky Purky, estic d'acord amb tu, però des de la més sincertat, també et dic, que aquí hi ha molta gent que es queixa i no fa res de res. Quants missatges hi ha al forum de gent que diu: "impugneu impugneu, però jo no ho faig"...A mi si una cosa no m'agrada, intento canviar-la. No em queixo des de casa sentat al sofa. És molt fàcil queixar-se però després no fer res de res. Si vols canviar les coses, t'has de moure i jo ho he fet. He presentat una instància, no sé si em faran cas, però com a mínim, he fet alguna cosa.

A Rob i Dereck.
Si, soc bomber voluntari. Del Parc de Matadepera. Us convido a visitar el meu parc. Veureu que hi ha una nota penjada del cap de Parc, on diu que està absolutament prohibit agafar el camió per fer pràctiques per l'oposició. En el nostre parc, tothom compleix aquest manament, perque som bombers voluntaris i com a tals, sabem que és la jerarquia, els reglaments i la disciplina. Per tant, JO NO tinc cap avantatge alhora de la conducció. Pagaré trinco trinco les classes de conducció i em buscaré la vida. No parleu des de l'enveja i la rancúnia, si us plau...
També podria dir que els que tenen més diners es poden treure els carnets i que aquesta és una oposició classista i els que tenen més diners poden tenir tots els carnets i apuntar-se als millors gimnasos amb professors, etc...Per tant, l'excusa dels bombers voluntaris, a aquestes alçades ja no em serveix per les oposicions.
Estic fart de la mateixa cançó de sempre sobre els voluntaris. Deixeu de carregar la vostra impotència i ràbia sobre el nostre col·lectiu, que també som persones, bombers i ens deixem la vida en aquesta vocació.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31277

Seràs l'unic k no els agafa...o es k el cap de parc está 24hores al dia fent guàrdia????? si estic fart de veure com fan maniobres a diferents parcs....au

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena