Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31279

lluquet, estic absolutament d'acord amb tu, soc bomber voluntari, i ja no el cap de parc, sino tambe el cap de regió no permeten que es facin practiques per l'opo. per tant com a grup amb jererquia, obeim orderes de superrs, encara que a avegades no ens agradi. i sino, un cop sigueu bombers ja ho veureu, o es que fent de forestal no obeiu ordres de bombers o superiors? a, sou dels forestals que passeu de tot, que us penseu que sou els reis del mambo perque feu el km en 2'59'' i sabeu viure 9 mesos l'any de gorres! (no es per tots els forestals, perque ni hi ha que sou uns cracs, pero ni hi ha que no, parlo com a treballadors)
i com diu lluquet, molts dels que us cagueu amb els voluntaris, es per puta embeja, i si, les probes per accedir a voluntaris, son penes, pero no veieu les coses dolentes que te, com perdre molts caps de setmana fent un curs, deixar de fer coses que estas fent perque tens sortida, estar amb la teva xicota fent un intent de fabricar un fill i que et soni el telf i ho hagis de deixar per mes tard, o mirant la final de la Champions del Barça i tingue de marxar,i un llarg etç.
a aquets que us cagueu tot el dia en els voluntaris, i que en molts casos defenseu una nova llei per treure els 35 anys com a data limit per presentar-se a una convocatoria, acabeu de llegir la proposta de llei, perque si ara no podeu veure els voluntaris, un cop estigui aprovada ens voldreu matar. pero aixo si, que la llei tregui l'edat, que es el mes important!
i ja per acabar, si algu vol inpugnar les dates que ho faci, jo ho trobo una tonteria, perque en 15 dies no trauras un 10.
va salut !

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31285

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hi ha una cosa que no estic d'acord amb tu, algun_dia. Dius que es una tocada d' ous el que estiguis amb la teva parella, veient el futbol etc etc, i et soni el movil i tinguis que marxar i deixar-ho tot. Ningú t'obliga a anar... La paraula voluntari ho diu tot. Ho fas perque t'agarada. Es a dir, que en "teoria" prefereixeis, deixar d' estar amb la teva xicota, deixar de veure el futbol... per anar a fer aquesta sortida. En el fons, tots el que son voluntaris, o la majoria, m'hi jugaria el que vulguis que prefereixen que soni el telefon i poder fer questa sortida.
Nomès és una reflexió personal, i no vull que et molesti en cap cas el meu comentari.
Respecte a la impugnació de lluquet, estic TOTALMENT d'acord, en que es poden impugnar 100% les fisiques, que no hi haura les mateixes condicions per a tots els aspirants, tant els que ho fan a les 7:30 del matí, com els que els hi toca dintre de 2 setmanes. La tècnica del dinamómetre i el circuit, es poden millorar moltíssim en només 15 dies, i el que no ho cregui está totalment equivocat. El que no es millorarà ni la cursnavet ni el pajarito, mes que res perque a aquestes alçadas el pitjor que es pot fer, es entrenar el pajarito o la curs... Hi si ho millores, es perque no has fet els deures.
I dit això, molta a sort a tots en el que resta de opo.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31286

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
AH! Una cosa, que quedi clar, el fet que estigui d'acord, amb la idea de Lluquet de q es pot impugnar les fisiques, no vol dir que jo ho faria. Perque aquestes alçades, el que no fa un 13 al palier o 1.40 al pajarito, que s'oblidi d'arribar en 15 dies. Per a mi, em dona igual ara,q 'daqui 2 setamanes. El que si q em tocaria els ous, es que em toques a les 7 del matí :lol:

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31288

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
como no quiero ofender a amigos que son voluntarios me callare mi opinion respecto a los voluntarios ya que es el eterno debate que solo se acaba mediante dos salidas:
1 que el voluntario entre a profesional
2 el que no soporta a los voluntarios tambien entre
yo solo puedo decir una cosa, como tienen la orden de no poder practicar con el camion, cuando vea u observe en dichas regiones o parques o cualquier descampado o terral, llamada que te crio al 112 o 088 para joder la marrana por lo menos, y si me aprietas a control central, ya me la pela. y porsupuesto insto a todos los que no dispongamos de este estupendo favor que hagais lo mismo para ver si porlomenos les jodemos el dia

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31289

Lluquet:iluminanos el camino y da respuesta a tu real problema: que media tienes de fisicas.??? seguro que si respondes te respondes a ti mismo

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31291

Doncs jo també vaig a impugnar una injustícia, el que m'hagin suspès el psico, no perquè no m'ho mereixi (que ho vaig fer com el cul). Però em sembla una tremenda injustícia que ho hagin fet, perquè jo tinc de treballar i no puc deixar de fer-ho per a preparar l'oposició, i hi ha gent que sí pot fer-ho, i això també és injust, no Lluquet? ... I gent més llesta, i més fort que jo ... Tot això és injust ... Jo vull que em baremem de diferent manera, sóc feble i tonto, encara que això sí, sóc capaç de fer la feina de bomber eh?, Jajajajaja. Em part la caixa. Haver entrenat quan havies d'haver-ho fet.

impugnar data fisiques fa 16 anys 5 mesos #31292

Ui ui un altre cop el gran dilema voluntari o no!!!!!
Crec que els escrits com els que ha fet el company algun_dia no ajuden.
Jo sóc voluntari també, però faig el quilòmetre a les proves de forestals en 2:57. I no crec que algú que tria de forma voluntària fer una activitat hagi d'usar la seva entrega voluntària com a fet que el manté condicionat en el seu dia a dia.
Ser voluntari no implica tenir més drets que els altres sinó que només tens més hores d'experiència que et seran més útils el dia que entris a funcionari i et trobis en un foc de vivenda amb gent atrapada i el teu parc sigui mínims 4 o 5.
Als companys que no són voluntaris només us dic que a la vinya del senyor hi ha de tot, i com a tot arreu sempre es veu més el que crida i fa les coses a la seva manera que no els que van fan, aprenen i tornen.
Ànims a tots que això acaba de començar i aquí tots estem perquè aquesta feina ens agrada.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena