Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31202

• arnau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
RESTAVEN O NO RESTAVEN LES PREGUNTES DEL PXXX PSICO!?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31203

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
NO!
Però si les feies totes correctament, et sospenien per listillo. I si les feies totes malament també

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31207

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
La resposta és ...
Pito pito gorgo rito. Suspès, Aprovat, suspès, aprovat,...
Consiteix a coneixer el model, el patró de la sèrie que han aplicat.
Deu juga als daus? No hi ha resposta.
Bé, sí que n'hi ha, però no la faran pública. Poc elegant per-ho. Més val morir amb la ignorància.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31214

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jo nomès diré que la única vegada que he fet un psico a voleo he suspés. Aquest vaig fer de cada bloc 4 5 i en algun cas com a molt 6 respostes. Les que vaig fer, estaba 80% segur de que la resposta era correcta. Ara be, vaig marxar amb la sensacio que la nota del psico meu era molt molt baixa... Avui miro les notas, i la sorpresa es que estaba aprobat. No se quins varems hauran fet, pero hos puc garantitzar que la meva nota era MOLT baixa i estic apte. Tb diré que crec que tenia molts pocs fallos per no dir cap.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31215

Ei, a mi m'ha passat el mateix que a David-BMB, p.e. el numèric 4 respostes, 7 al verbal, etc... potser vaig brodar el dels daus (com tothom) o vaig veure la manguera enrollada cap a l'altre cantó en el d'atenció, però, la resta ja us ho dic ara... un trunyu. Però potser si que descomptaven les mal contestades... no sabem res.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31217

Aquí un altre dels que no va contestar gran cosa i ha passat, però vaig assegurar força abans de marcar el full de respostes en cada cas. De fet, en un bloc, crec que el C o el D, només vaig contestar 4 o així. Els daus és l'únic que vaig fer pràcticament senzer. No tinc ni la més remota idea del criteri que segueixen, però no crec que sigui gens trivial.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31225

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Dons conec almenys un que ha fet 100% correcte el dels daus.
Ha tret totes les sèries numèriques 100% corresctes, menys 3 càlculs de la matriu que tenies que calcular en diferents direccions. No li va donar temps.
Requadres iguals, tots bé menys el penúltim que hi havia un error d'imprenta en el segon recuadre a la penúltima línia. Tenia una petita taca la segona figura.
La de català, va fer uns quants errors, sobretot en el primer apartat.
Em sembla que es tot el que m'ha dit. I no ha pasat.
No sé si dir-li que no es desmotivi. I que el pròxim cop ho intenti fer-ho millor, com per exemple al mateix moment resoldre el cub de Rubik amb els ulls tancat.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31226

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si descontaven no tindria pas el da atencio bé, ja que ls de mangueres girades i polaritats de la pila canviades.. no en vaig veure ni un.. ara bé vaig fer els ultims k no tenien res.. i suposo k aixo ma fet aprovar.. pero si restessin no crec pas k agues passat

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31230

• arnau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
Hostia lo de la manguera i les polaritats jo ni ho vaig veure! Crec q començará ja a fer psicos! Algú sap si el psicos que fan als mossos són els mateixos?

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31235

eps, aqui un que va fer quiniela al psico i ha passat. ni p... idea com deuen haver baremat això,

els psicos dels mossos, s'hauria de saber bàsicament si l'editorial és igualment TEA

salut i força a tots

salut

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31237

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
Peor es lo mío, que, nada más ver el ejercicio, me anticipé a la posibilidad de que fueran tan "tocawebs" como para hacer que las diferencias no estuvieran sólo en la distribución de las figuritas, sino también en sutiles diferencias entre ellas. Es más, cuando vi la pila pensé: fijo que nos intentan "joder" por aquí invirtiendo las polaridades... Lo mismo pensé al ver las BIE... Con lo cual, estuve intentándome fijar en esas pequeñas diferencias, e incluso así no vi casi ninguna... :roll:

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31239

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

Antaviana va escriure: Dons conec almenys un que ha fet 100% correcte el dels daus.
Ha tret totes les sèries numèriques 100% corresctes, menys 3 càlculs de la matriu que tenies que calcular en diferents direccions. No li va donar temps.
Requadres iguals, tots bé menys el penúltim que hi havia un error d'imprenta en el segon recuadre a la penúltima línia. Tenia una petita taca la segona figura.
La de català, va fer uns quants errors, sobretot en el primer apartat.
Em sembla que es tot el que m'ha dit. I no ha pasat.
No sé si dir-li que no es desmotivi. I que el pròxim cop ho intenti fer-ho millor, com per exemple al mateix moment resoldre el cub de Rubik amb els ulls tancat.

mmm ens coneixem antiviana ?? Almenys ho semble, ja que acabes de descriure el que m'ha passat a mi.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31240

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
antaviana.. és molt complicat saber què´és el que han valorat, com a mínim per a mi... si algú ho sap estaria molt bé que expliqués quin és el tipus de valoració que han pogut seguir encara que només siguin suposicions... més que res per entendre com poden haver puntuat aquest psicotècnic perquè realment ... no conec ningú que em donés certesa d'haver-lo passat, i al final molts ho hem fet... i realment cada cual amb la seva fallada... nose.. si algú té alguna idea de com pot haver anat.. soc tot oïdes

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31241

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
mmmm ens han futot els 3000 codis de barres de tots dins un biombo del bingo i n'han tret 1000 ? :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31253

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
Rampa!!! Quina llàstima tiu!!
En totes les aportacions que ens feies, teoria, bromes....
Més d'un i d'una t'havia agafat carinyo segur...
Aquells que hagueu suspés el psico reclameu i us diran on vareu fallar. Us faran una breu explicació de com el van corregir i el perquè del no apte.
En anteriors convocatòries així ho van fer alguns, i van obtindre resposta.

Ale Rampa!! Una abraçada!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena