Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31299

• muchojipidepostal
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Només puc aportar que tant a l'oposició passada com en aquesta he suspés el psicotecnic, en camvi a mossos de l'any passat vaig treure quasi be un 9, allí el psico es una nota més que fa mitja del total.

Es molt desmotivador que et penquin en uns psicos tan punyeteros com aquests, que tenen trampes del rollo primer fer les preguntes del final que les del principi, sense saber si resten els errors i amb la dificultat que al meu parer tenen.

En fi, a seguir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31309

manzanero va escriure: Rampa!!! Quina llàstima tiu!!
En totes les aportacions que ens feies, teoria, bromes....
Més d'un i d'una t'havia agafat carinyo segur...
Aquells que hagueu suspés el psico reclameu i us diran on vareu fallar. Us faran una breu explicació de com el van corregir i el perquè del no apte.
En anteriors convocatòries així ho van fer alguns, i van obtindre resposta.

Ale Rampa!! Una abraçada!!!!

a mi m'agradaria, no reclama, sino veure on és que he fallat, ja que si tenia esperances d'haver aprovat el psico. no em va anar tant malament, el cate deu haver sigut de poc.
algo sap com ho haig de fer?

vinga!

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31313

Això si que ho trobo positiu i no anar reclamant. És el que volia fer jo. T'has de dirigir a la delegació d'interior de la teva província i fer una sol·licitud. T'envien una carta amb les notes de cada bloc i la manera com les puntuen.

Sort als que han passat i ànims!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

AND THE QUESTION IS..... fa 16 anys 5 mesos #31315

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Yo pienso que los psicos tendrían que servir para descartar que tengas algún problema de percepción o alguna limitación severa de alguna habilidad cognitiva. Es ridículo echar a 1000 personas así, y, encima, con claros errores en la metodología y el instrumento de medición... Sea al calibrar su dificultad y tiempo, al analizar los datos, en las instrucciones, el orden de las preguntas, etc., etc. Si se han de hacer cortes, que los hagan en el teórico y en las físicas. (Del corte en conducción, por lo que me han contado, también se podría hablar un rato...)

A mí también me gustaría averiguar qué han hecho en el análisis y por qué han cometido la real chapuza de dar unas instrucciones que produjeron sesgo y confusión entre los aspirantes.

En cuanto al "anti-impugnadores" del foro - te lo digo de buen rollo, Romeu -, que haya algunas mujeres que acusen con falacias a sus maridos por malos tratos, no significa que no existan otros maridos que sí sean realmente unos maltratadores. Soy el primero en echarme cuatro risas leyendo a aquellos que impugnan cualquier chorrada y, única y exclusivamente, aquellas "injusticias" que les afectan sólo a ellos, haciendo caso omiso del resto; sin embargo no por ellos tienes que desacreditar a todo aquel que proteste por lo que considere lícito. ¿No crees?

Sólo es mi opinión...

Saludos.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena