Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31650

Un company d'entrenament es marcava un 15 i mig cada vegada que feia test. El tio pateix però no falla, és un crack. A les proves també ho va fer, evidentment. Jo ja estic entrenant per Barna, a veure si puc fer un 12,5... alguns som mortals.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31651

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

Joice va escriure: Jo ja estic entrenant per Barna, a veure si puc fer un 12,5... alguns som mortals.

Y otros somos anormales, que yo del 9,5 no paso :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31652

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

climber va escriure:

Joice va escriure: Jo ja estic entrenant per Barna, a veure si puc fer un 12,5... alguns som mortals.

Y otros somos anormales, que yo del 9,5 no paso :lol:

bueno, pero con un 9,5 tienes un 6... yo un misero 3...

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31653

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

climber va escriure:

Ungoliath va escriure: A esta ya no la ves más entrenando hasta que no la echen de la opo... estarà un par de semanas desaparecida pintando el circuito... que el otro dia la vi y "menudo follón se va a meter", menudo monton de lineas, esta vale, esta no... ahora la pinto de rojo esta de blanco... un follon... para mi que antes de empezar a pintar le pegó una esnifada al spray y se quedó medió colgada (y no escalando precisamente).

Un saludo Climber y pasame tu email... (ha sido más disimulado esta vez?)

Ungoliath, entrenar sigo entrenando, pero de otra forma y en la intimidad :mrgreen:

Y tanto reírte de mis líneas pero explica, explica cómo me querías contratar para que os hiciera las rayitas a vosotros también … aunque bueno, vista la insistencia en que te pase mi mail creo que lo de las rayitas era un pretexto, que tú lo que quieres es quedar conmigo … y no es que no quiera, no, lo que pasa es que … no intentes colarte y ponte a la cola!!! :lol: :lol:

No mientas que sigues pintando lineas... con el Google earth si se enfoca sobre Igualada se te ve todavia pintando las lineas del circuito... que por cierto no va siendo hora que acabes?
Y sobre lo de contratarte he de reconocer que QUERIAMOS hacerlo però después de ver lo "buena" que eres con el spray estamos todos muy arrepentidos de lo que dijimos y hemos rezado 10 Ave Marias y 2 Padre nuestros para purgar los pecados!

Por cierto, ya te dije que si querias te mandaba un croquis de las medidas de los circuitos, pero como me dijiste que no pensaba que ya sabias como era!!!!!!!!!!!

Te està quedando muy mono, pero es un poquito distinto de lo previsto!

Força i Constància

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31654

• roks_21
  • Avatar de roks_21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
collons això s'ha de fer amb el remolc marxa enrere?

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31659

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Roks_21 va escriure: collons això s'ha de fer amb el remolc marxa enrere?

y con los ojos cerrados.

Ungoliath, chatín, por qué no te compras un desierto y lo barres?? Eres más repelente que un insecticida!!
A ti lo que en el fondo te pasa es que eres un ignorante que no sabe apreciar ni reconocer el arte y esplendor que esconde tamaño “cuadro”, que conjuga influencias tan dispares como la grafitera, la remolquera, la camionera, la comecocos y la aymierdaquesemehaidolalíneaunmetromáspallá. Como a los grandes genios, solo será reconocida mi gran obra después de la muerte …

:lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31660

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

climber va escriure: Ungoliath, chatín, por qué no te compras un desierto y lo barres??

juaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSS no l'havia sentit maiii JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJAJAJS AJA

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31661

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

climber va escriure: Ungoliath, chatín, por qué no te compras un desierto y lo barres?? Eres más repelente que un insecticida!!
A ti lo que en el fondo te pasa es que eres un ignorante que no sabe apreciar ni reconocer el arte y esplendor que esconde tamaño “cuadro”, que conjuga influencias tan dispares como la grafitera, la remolquera, la camionera, la comecocos y la aymierdaquesemehaidolalíneaunmetromáspallá. Como a los grandes genios, solo será reconocida mi gran obra después de la muerte …

bueno veo que no puedo conquistarte con el sarcasmo.. asi que desde hoy utilizaré alguna otra artimaña... y no te preocupes yo apreciaré más allá de tu obra!

Força i Constància

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31662

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Visto lo visto, cambio msn de Climber por apuntes... (No sabía yo que tenía un tesoro.)

:lol:

Eso sí, os aviso: os romperá el corazón...

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31669

Hola companys,

Avui he tret un 7,875 a les físiques. Volia saber si ho arrodoneixen a 7,8 o si es mantenen les 7,875... amb totes les dècimes... tot suma!!

Sort a la conducció!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31670

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Home, si et treuen 0,875 ja pots impugnar! jajaja
Amb el punts dels carnets ja compenses,però.

La nota que treus es la nota que suma, res més.

En estos tiempos de crisis...........

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31671

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Ungoliath va escriure: bueno veo que no puedo conquistarte con el sarcasmo.. asi que desde hoy utilizaré alguna otra artimaña... y no te preocupes yo apreciaré más allá de tu obra!

Ungoliath, menos lirili y más lerele :mrgreen:

HurkyPurky va escriure: Visto lo visto, cambio msn de Climber por apuntes... (No sabía yo que tenía un tesoro.)Eso sí, os aviso: os romperá el corazón...

Hurky, pasa, pasa mi msn a quien quieras, mientras sea tío yo más encantada que ser calzoncillo de David Beckam :lol: Prometo no romper el corazón a nadie , siempre y cuando no me soltéis rooooooollazos metafísicofilosóficotrascendetales al más puro estilo Hurky :twisted:

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31720

veig que ningú dels que vam fer les fisiques el 14 comenta la nota! Doncs jo sí!
un 8,25!
Content, però quan per 1 centèssima no aconsegueixes el 10 a l'agilitat i per 2 segons no arribes a la marca del pajarito et quedes amb una mica de mal gust... però no em quiexo!!

Salut i a veure quan surten les notes!

Els somnis són futures realitats!!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31721

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132

M-574 va escriure: veig que ningú dels que vam fer les fisiques el 14 comenta la nota! Doncs jo sí!
un 8,25!
Content, però quan per 1 centèssima no aconsegueixes el 10 a l'agilitat i per 2 segons no arribes a la marca del pajarito et quedes amb una mica de mal gust... però no em quiexo!!

Salut i a veure quan surten les notes!

Osti tu!
Igual que a mi, una mica de mal gust... però no em quiexo!!
Tot i que jo, és perquè després de tibar 500 i escaig al dina les 2 últimes opos, en aquesta em vaig quedar amb uns minsos 300 quilos, i només un milacre faria que passes a la conducció...
Cagondena... és que reneguem per tot, eh!!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 4 mesos #31739

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
7.75.... :?

Força i Constància
Temps de càrrega de la pàgina: 0.338 segons
Gràcies a Fòrum Kunena