Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31402

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Mi camino en esta opo ha terminado aquí.

Mucha suerte a la gente que sigue adelante, especialmente al de la coleta del grupo 8 :lol: Me ha dado consejos de todo tipo casi sin preguntarle, no como otro que, alegando "esto es una competición, chaval", no me quiso decir cómo colocaba las manos en el dina, no vaya a ser que saque un 10 en todas en la próxima convocatoria. Aunque admito que lo dijo "medio en coña" y luego maquilló el comentario.

Mi nota global no existe, pero esto es lo que hice:

Piscina: 30,72. Pésimo tiempo, y más teniendo en cuenta que yo hacía natación de adolescente. No sé si ha sido exceso de confianza y he ido demasiado relajadito en la última parte o qué. Obviamente tampoco la había practicado (no es excusa, lo sé).

Pajarito: 1' 49''.

Dina: 392 a la primera y renunciando a la segunda por el esguince de tobillo. Siendo la segunda vez que toco un dina en mi vida y, teniendo en cuenta, además, que mido 1,75 y peso 67 kg, no me puedo quejar.

Circuito: Nada. (Lesión.)

Curse: Nada. (Lesión.)

Conclusiones: Una experiencia positiva, a pesar de estar eliminado. Espero daros un poco más de guerra en las físicas de la próxima opo, en caso de que me respeten las lesiones y llegue a esa fase, claro.

Saludos.

PD: ¿A alguien más le ha pasado que no le apetecía ni comer ni nada de los nervios? Yo ni desayuné... Tenía la impresión de que vomitaría comiera lo que comiera, y eso que no me jugaba nada. Quizá por eso hice esa marca en el pajarito :lol:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31404

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Dios Hurky , te quedastes dormido en el pajarito ??? tiempazoooo buenisimo y encima en gene que los putos no te avisan cada 15 segundos para que tengas una referencia.

Bueno, nos veremos en Barna y espero luchar contigo codo a codo hasta el final y sobretodo ... QUE ASISTAS A LA COMIDA QUE HAGAMOOOOOS !! :lol:

Me alegro que al final hayas ido a sacar la cabeza, seguro que te has acordado de mi. :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31405

7,62 i molt satisfet per la feina feta durant l'entrenament. Realment no tinc més nivell que aquest i ho he donat tot. Ánimo Hurky, cuando te pongas bien del tobillo, como le saques el mismo rendimiento que al pajarito vas a triunfar como la cocacola.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31406

bones notes nois!!!!!!....quina llàstima hurky i kuert!!!! sort per les próximes!!!!
jo petiré una setmana més!!!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31410

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gracias por los ánimos.

Rampa, el que sí que se quedó dormido fue el que hizo 2' 47'' de mi grupo (el número 8) . Otro hizo 2' 10'', y el tercer mejor tiempo diría que fue 2' 06''. Aún me faltan muchos colacaos y entreno para entrar en el podio xD.

Muy buena puntuación, Joice. ¿Ves como no estás hecho un abuelete todavía a tus 34? ;)

Suerte con el camión y que os toquen examinadores majos...

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31411

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

HurkyPurky va escriure: Gracias por los ánimos.

Rampa, el que sí que se quedó dormido fue el que hizo 2' 47'' de mi grupo (el número ocho). Otro hizo 2' 10'', y el tercer mejor tiempo diría que fue 2' 06''. Aún me faltan muchos colacaos y entreno para entrar en el podio xD.

Muy buena puntuación, Joice. ¿Ves como no estás hecho un abuelete todavía a tus 34? ;)

Suerte con el camión y que os toquen examinadores majos...

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31413

• roks_21
  • Avatar de roks_21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Hurky ostres una llàstima... una cosa et voldria dir de cara al dinamòmetre és que t'apuntis aalgun lloc.. o algu que t'expliqui com funciona la cosa.. ja que si realment aprens a fer-ho.. aprens a trobar les sensacions necessàries els 500 kg els fas segur. El prblema és que ningú neixem ensenyats i encara que no ho sembli.. és tot tecnica.

Tot i que espero poder entrar a aquesta.. ens veiem a barna.. ja que segur que tots l'haurem de fer igualment perquè es solaparant!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31416

Lo que dice Roks del dina es muy cierto, yo estaba en 3xx kilos hasta que aprendí a colocarme bien y subí casi 100Kg de golpe. A partir de ahí, a base de entreno, 515!!! Eso sí, tengo los muslos para hacer McPollos ahora mismo.

Hurky, lo de los 34 era una losa que pesaba sobre mi cabeza, pero he visto que cuidandose y entrenando, uno puede estar como un toro igualmente. Lo que no hace el físico lo hace el coco. Y lo que me queda por mejorar en la navette y el pajarito!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31417

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
HO HAVEU VIST???? mil i pico lectures... i els 4 de sempre escribint.... i la penya encara va por ahi criticant... quins collons... jejejeje

apa saluuuuuuuuuuut

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31418

Bueno jo un 7,375 tot i que la intencio era treure una mica mes tampoc ho donem per dolent, jo en canvi he vist el nivell molt mes baix que la ultima almenys en el meu grup.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31420

Bones, dons les meves

circuit:
1er: nul (incloent fer el pollastre alast per intentar no caure a la colxoneta... i caient..)
2on: 18,88s amb un cul sense forat (7,5) una merda ja que 14-15 es el que faig normalment

dina:
428kg (8)
310kg

natació: 23s

pajarito: 1min 48s (8)

navette: 13,5 (8)

mitja físiques: 7,875

molt poc temps entre intent i intent del dina i les proves i molta estona pel putu video... que el penjun al youtube i ja ens el mirem el dia avanç de les proves home... que per esperar allà terra els passadisos anema a esmorzar amb la calma.

Algu sap un lloc on hi hagi una barra forrada amb el mateix material que al CAR, perquè no hi ha manera de que no caigui sempre al 1er intent!!!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31422

jo un 8,625 tot i fer llufa al 2on intent de l'agilitat, estic molt content amb els altres resultats.
l'organitzacio molt bona i molt agil. salud i sort a tots!!

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31424

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
POSEU LA MITJA DE MOMENT ENTRE TEORICA I FISICA... PER VEURE PER ON VAN ELS TIROS DE CARA A CONDUCCIÓ .... I FER ESPECULACIONS DE MÈRITS...

7,7

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31425

Jo he fet el gamerús al circuit, i al primer intent he intentat emular "La Bella y la Bestia sobre hielo", així que al segon, anava cagadot! M'ha quedat un 7,5 a les físiques. Mitja 7,55.

G.

NOTES FISIQUES fa 16 anys 5 mesos #31426

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
7.5625

En estos tiempos de crisis...........
Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena