Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32583

• bailet
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Vinc a comentar un tema que crec que estaria bé es tingués en compte per properes vegades en aquest fòrum. Evidentament és una opinió. A totes aquestes persones que es dediquen a vaticinar notes de tall abans d'hora, o a fardar de contactes dintre la caseta gran, dir-vos que: ¿per un moment us heu parat a pensar quines reaccions gratuites podeu arribar a provocar amb els rumorets a aquestes alçades?. Jo no sé si la gent a vegades té ganes de fer-se notar o què, però crec que estaria bé que per damunt d'impulsos ostentosos individuals estaria bé pensar un xic amb la resta d'opositors/es. Ahir estàvem tots/es a un punt on el millor és callar i els rumors es queden per un mateix, com a molt per algun conegut. I ja està. Si entenem això com un fòrum respectuós, hem d'entendre tots/es que hi ha molt esforç abocat, nervis, tensió i que rumorets com aquests només creen confusió mal rollo i tal i tal. Crec que ja està bé de jugar a la puta i la ramoneta amb aquestes cosetes. Que ja som grandets.

Apa.

Enhorabona als que hagueu passat la conducció. Juntament amb un servidor ens veiem a les mèdiques. A la resta molts ànims i força per continuar perquè sou tant o més vàlids que els que hagin pogut passar.

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32584

Ben dit, la veritat que ahir vam ser uns cuants que vam patir molt per culpa del rumor, per la meva part tb agrairia que no es fiquessin rumors sense fonament, i enhorabona als que heu passat i anims als demes ;)

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32587

Puntualitzem, que ningú, excepte el Ruff, difongui rumors ;)

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32591

doncs jo crec ke si sapiga alguna cosa, pot dir-ho trankilament. sapiguent sempre ke son rumors, i si vols t´ho creus i si no, no.Mes mal que em va fer a mi l´entrevistadora l´any passat quan em va dir ke per ella no hi havia cap problema en ke fos bomber i llavors no em van aprovar, no crec ke es faci. una altra cosa son bromes o tonteries ke s´han dit al foro només per riures de la gent.apa, agur!

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32598

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Ungoliath ha ayudado -o intentado ayudar- en este foro demasiado y demasiadas veces como para merecerse este hilo.

Estoy de acuerdo con el contenido del tópic en los casos de "reincidentes", pero no creo que se ajuste al que contempláis.

Además, ya ha pedido perdón y había dejado claro que no lo sabía de primera mano, sino por otra persona.

Cuando son inciertos los rumores, nos quejamos mucho, pero bien que nos gusta a todos que se filtre info -cuanto más y más veraz mejor-...

Saludos.

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32616

Disculpeu que opini i entre cometes discrepi una mica.

Crec que tothom qui entrem en aquest foro, prèviament entrem sabent les condicions, no es oficial, la majoria, sino tots som opositors (com a mínim de moment), normalment hi ha cachondeo, també hi ha discrepàncies, etc.

La gent que entra i llegeix sap que el que es digui aquí com a mínim en primera instància no té res d'oficial, que potser s'aproxima a la veritat o no (que hi ha hagut els dos casos) però si que és veritat que es poden fer càlculs aproximats i perquè no, tots estem a l'olla i volem parlar treure el que tenim a dins, opinar, desfogar-te, treure tensió i nervis una mica, vamos...

Crec també que tenim tots dret a parlar mentre el que nosaltres diguem no faci mal a ningú, que en principi no es l'intenció de cap dels foreros i quan hi ha hagut algú que se li ha anat una mica de les mans, ràpid la gent ens tirem a sobre.

Resumiendo, la meva humilísima opinió esque tots hem de parlar i parlar sense dir barbaritats i amb respecte, com es fa normalment i a qui no li sembli bé, que no entri al foro, que tinc amics que ho fan, però els qui entrem, i els qui entrin, que ho facin conscienciats de lo que hi ha o es parla o s'opina a aquesta casa, que en esta casa sólo hay PUTAS y CHULOS, y yo soy la más puta y chula jajajaja

¡¡¡¡¡¡CUIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOO!!!!!!!!!

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32622

• bailet
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,

Bé. Puntualitzaré dues coses perquè potser no m'he explicat prou bé. De rumors n'hi ha de varis tipus. Els que parlen de info trascendental (com les notes de tall) i els que no (dates de resultats, llocs de realització de probes, etc) Fins aquí queda clar crec. Quan parlo de respecte, em refereixo a tenir en compte que un rumor no fonamentat sobre un tall de nota pot alegrar a uns quants però a uns altres els pot amargar 2 o 3 nits seguides tranquilament (no és le meu cas). I penso que no és tan difícil anar amb tacte i no especular amb cosetes d'aquest tipus. Tots ja tenim les suficients incerteses sobre el tema en qüestió com perquè haguem d'anar posant més gasolina a l'assumpte. I entenc que la gent no ho fa amb ganes de fer mal (vaja, això vull pensar). Evidentment que en un fòrum hi ha llibertat d'expressió i cadascú té dret a expressar les seves inquietuds i tal i tal. Però crec que hauriem de ser persones suficientment madures com per calibrar les repercusions que poden tenir certs rumors. No pretenc atacar a ningú en concret, només faltaria. Res més.

Salut

Rumorets rumorets fa 16 anys 3 mesos #32630

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

bailet va escriure: Però crec que hauriem de ser persones suficientment madures com per calibrar les repercusions que poden tenir certs rumors.

Bé, i jo crec que hauríem de ser persones suficientment madures per poder calibrar les repercusions del fet d'entrar en un fòrum on tothom té llibertat d'expressió per parlar dels rumors que vulgui, sempre i quan, com tu molt bé comentes, no ho faci amb mala intenció, sinó intentant aportar quelcom útil.

Per mi no és cap falta de respecte, senzillament és un error; pel qual, a més, ja s'ha demanat perdó -tot i comentar que no ho dius per ningú en concret, tots sabem que és pel tòpic d'Ungoliath-.

Per la teva regla de tres, quan algú em preguntés qualsevol cosa després del teòric sobre les preguntes, jo hauria de callar, tot i estar molt segur del que he contestat; perquè clar, com no tinc proves empíriques irrefutables de quines seran les veritables respostes, podria ser que l'altra persona, en veure que discrepem en moltes qüestions, no pogués dormir fins que no tingués el solucionari davant seu per poder comprovar si realmente ha suspès o no.

Espero que no et prenguis malament la meva opinió, només és el meu punt de vista.

Sort.

PD: El propi Ungoliath creia en el que deia, amb la qual cosa, el més fotut ha sigut ell, que suposo que és qui més confiava en el seu amic. No estic dient que sigui un consol, simplement ho comento com un estímul de reflexió.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena