Us comento. Tinc un 7,63 de nota, pel que supero el tall de sobres. Doncs resulta que aquests senyors del tribunal diuen que la meva nota no supera el tall, i que sóc NO APTE. He trucat a convocatòries, i segons ells han revisat l'examen allà mateix i diuen que estic fora, ara, ells no tenen ni pebrots a dir-me la meva nota, ni tan sols les penalitzacions, "Secreto de sumario". És a dir, no sóc apte pero no poden dir res més, "esto és lo que hay y te callas". I clar senyor Jose, faci vostè un recurs per a que encara ens hem riguem més de vostè, perquè de fet la opo continua i no disposo de cap paper per poder defensar-me. Total, que és la meva paraula contra la seva, per la seva simple incompetència de no ser capaços de donar un còpia en finalitzar les proves.
De fet, el dia de l'examen vaig anotar les penalitzacions, després de repassar-les
5 cops, perquè ja se com funcionen aquestes coses. La senyoreta, fins hi tot em va dir que m'espavilés. I ara resulta que segons ells no se contar, clar, igual la carrera també m'he la van regalar. En fi, suposant que m'hagués equivocat, cosa que dubto molt moltíssim, tinc marge més que suficient (0,463 mil·lèsimes) com per restar un línea o cono més. I arribats a aquest punt ja no ser que pensar, després de totes les irregularitats que he vist durant tot el procés.
Només volia saber si a algú més li ha passat això, perquè no sóc jo l'únic, a un altre company l'han tirat amb un 7,5, i també considero que és capaç de contar fins a 10. SI a algú li ha passat, si us plau que m'envíi un mail a
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
.
Salut!