Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32589

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
Us comento. Tinc un 7,63 de nota, pel que supero el tall de sobres. Doncs resulta que aquests senyors del tribunal diuen que la meva nota no supera el tall, i que sóc NO APTE. He trucat a convocatòries, i segons ells han revisat l'examen allà mateix i diuen que estic fora, ara, ells no tenen ni pebrots a dir-me la meva nota, ni tan sols les penalitzacions, "Secreto de sumario". És a dir, no sóc apte pero no poden dir res més, "esto és lo que hay y te callas". I clar senyor Jose, faci vostè un recurs per a que encara ens hem riguem més de vostè, perquè de fet la opo continua i no disposo de cap paper per poder defensar-me. Total, que és la meva paraula contra la seva, per la seva simple incompetència de no ser capaços de donar un còpia en finalitzar les proves.

De fet, el dia de l'examen vaig anotar les penalitzacions, després de repassar-les 5 cops, perquè ja se com funcionen aquestes coses. La senyoreta, fins hi tot em va dir que m'espavilés. I ara resulta que segons ells no se contar, clar, igual la carrera també m'he la van regalar. En fi, suposant que m'hagués equivocat, cosa que dubto molt moltíssim, tinc marge més que suficient (0,463 mil·lèsimes) com per restar un línea o cono més. I arribats a aquest punt ja no ser que pensar, després de totes les irregularitats que he vist durant tot el procés.

Només volia saber si a algú més li ha passat això, perquè no sóc jo l'únic, a un altre company l'han tirat amb un 7,5, i també considero que és capaç de contar fins a 10. SI a algú li ha passat, si us plau que m'envíi un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32595

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Cullons el que faltava... Chaito jo al teu lloc triaria entre les següents dos opcions :

1 - Si estas fora de les 176 places, intentar olvidar-me de l'assumpte quan abans millor. No solventa res arribar al final el 300 que el 200.

2 - Si estas dins de places, amb el que pot arribar a costar treure una plaça , jo hem plantaba amb una tenda de campaña demà mateix davant el departament interior amb un cartell de vaga de fam fins que t'aclaressin l'assunto. Ja veuries si espavilarien ja.

Sort company :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32599

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Lo siento mucho Chaito...

Realmente no sé qué más decirte, esta vez no hay parrafada lo suficientemente grande o extensa como para comentar esa chapuza de los examinadores, el tribunal o quienes tengan la culpa.

Mucho ánimo y espero que se solucione.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32600

rampa, es impossible saber si estas dins dels 176 fins al final. Pensa que encara queden les mèdiques i l'entrevista a on sen cruspiran uns cuants. Despres conta els merits a on gent en tindra molts pero tambe hi haura qui no en tindra cap. Aixi que l'unica solucio es liarla ben liada perque et deixin continuar amb la opo tal i com et mereixes

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32601

Hola, posria ser que amb els nervis no et possesis el cinturó de sguretat?

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32602

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
Gracies pels ànims.

Alf, el cinturó el portava, perquè m'hen recordo que a la rampa em va molestar bastant i me'l vaig col·locar per sota l'aixella.

En plaça estaria segur, perquè de nota amb mèrits em queda un 9,4 o algo així. Anava el tercer després de teòric i físiques, així que només havia de passar el tall. Clar que encara queden les mèdiques i l'entrevista.

De totes maneres el que em molesta és el fet que les dues úniques proves on vaig penal·litzar eren al triple gir i al canvi de sentit, i si us fixeu el marge fins la nota de tall són 0,463 punts, i estic segur al 100% que cap de les tres penalitzacions que em poden restar aquesta nota les vaig fer a aquestes dues proves. És que no quadra res. I la putada és que ells tenen el full i jo res, i ara mateix poden fer el que els hi roti. Això és lo injust. És una impotència tremenda el saber al 99,9 % que vas apuntar bé les notes i et trobis en aquesta situació.

En fi, ja veurem com acaba.

Salut nanos!

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32605

Doncs jo anaba a Bellaterra i demanaba el full i a veure que hi posa.

Sort!

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32607

quina putada chaito!!!
molta sort company!!!

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32615

Jo també estic en la mateixa situació, vaig contar 3 vegades les penalitzacions, la senyora que donava el full ho va contar amb mi, em quedava un 7,455. Les tinc apuntades. I sé de memoria el que vaig penalitzar, demà a presentar al.legació perque em deixin veure l'examen. Haurien de donar una copia del full amb les penalitzacion per evitar aquestes situacions. Em quedava un 8,65 de nota final.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32627

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Al signar el full tens clar les penalitzacions de temps, i vas sumar-les totes? si és així plantat on sigui i liala tant com puguis perquè et deixin veure el full que vas signar davant d'algu amb potestat suficient per enviartea la merda, o per puntuarte bé de nou

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32647

Ja direu que tal us va anant i que esteu fent.
Em sembla lògic que tot això està guardat i qui ho desitgi pot comprovar-ho. Per tant, no hi hauria d'haver cap impediment perq us ho deixessin consultar. Si ho demaneu al tribunal de ben segur que us ho ensenyen.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32652

Collons!!!
Espero que tiris endavant, i més amb aquestes notasses...
Jo tampoc crec que sigui difícil que et deixin veure el full de l'examen si fas una reclamació al tribunal.

Siusplau explica'ns com acaba tot, el dia de demà li pot passar a qualsevol altre!

Salut!

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32654

Ànims i reclama el que és just. Segurament es tracta d'un error, no et donis per vençut.

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32679

vaya tela ...sort nen

NO APTE INJUSTAMENT fa 16 anys 3 mesos #32685

Lluita a saco per lo teu tio, el que no pot ser que una cosa tan seria com les oposicions, que es molt de temps empleat, diners i demés coses, et tirin enrere per una cosa que tu creus i estás segur que ho vas fer bè, donç amic, ves on sigui i que t'ensenyin el full.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.217 segons
Gràcies a Fòrum Kunena