Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32818

• jerry63
  • Avatar de jerry63 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Bones

Dia històric pels +35 anys!!!!!!!!!!!!!!! :D

Ahir a les 10.30h. al Ple del Parlament de Catalunya s'ha aprovat per unanimitat dels grups parlamentaris (130 vots) la Proposició de llei de modificació de l'apartat 4 de l'article 17 de la Llei 5/1994, del 4 de maig, de regulació dels serveis de prevenció i extinció d'incendis i de salvaments de Catalunya. En la que fa referència a l'eliminació del límit d'edat per l'accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya (Professionals i voluntaris). Ara només queda espera la seva publicació al DOG per qué sigui d'aplicació en la propera convocatória per l'accés al l'Escala Bàsica de Bombers.

Ja us podeu començar a preparar!!!!!!!!!!

Sort als nous aspirants.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32820

Bon dia a tots,
Aprofito per saludar a tots els membres del forum en el meu primer missatge.
:D :D :D :D
¡¡MOLT BONA NOTICIA!!
Pot ser no agrada a tothom, pero jo penso que es just.
Despres dels 35 encara hi ha vida.

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32824

Hi ha d'haver vida despres dels 35, clar que si... Ara be, esperem que no posin barems en funció de l'edat. Ja estic en contra dels barems de les noies... ara nomes faltaria que els "d'avançada edat" tinguin preferencia tambe...

Felicitats a tots els nous opositors que gracies a la modificació de la llei, es puguin continuar presentant!

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32854

Bona noticia, ara només falta que canviïn el tema dels mèrits, ja que amb 40 anys de forestal (de professió)i o voluntari es poden arribar a tenir molts de mèrits...

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32858

Alf, pel que tinc entés, ara és possible accedir al cos des de fora, sense més mèrits que els permisos de conducció i fa uns anys això era impensable. Per mi ja és un canvi significatiu. Jo matèix sóc un exemple del sistema d'oposició actual. Vinc "de fora" i estic entre els 253 primers, només he hagut d'estudiar bé i entrenar com un bèstia. Em sembla just i normal que un tio que porta 8 anys de forestal i 10 de bomber de Barcelona (conec un cas) porti un sac de 3 punts. El cas és que si t'ho curres, la porta està oberta. Vinguis d'on vinguis.

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 3 mesos #32893

ahora se podran apuntar mis awelos jeje

Modificació Llei de 5/1094 de Bombers fa 16 anys 2 mesos #32946

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Clar que sii! moltes felicitats als tius o ties de més de 35 anys que tenen cullons de presentarse a les proves i tirar endavant( que tampoc s'és tant gran amb 35 anys cullons........)Realment és una tonteria que foins ara no els deixesin presentar crec jo, però al igual que els companys de més amunt no estic d'acord amb què s'apliquin barems, doncs tots sóm iguals no? pos apa tots a fer el mateix. esperem que no n'apliquin doncs.........per lo que fa als mèrits potser també mareixeria la pena fel-hi una revissió.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.138 segons
Gràcies a Fòrum Kunena