Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 1 mes #3295

• rcc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 0
PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO POR LA EDAD LÍMITE

Las bases establecían la edad máxima en 35 años

Huesca.- El Ayuntamiento ha optado por paralizar las últimas oposiciones a bomberos convocadas, ante la presentación de una demanda contra las bases ante el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo. Una persona interesada en opositar ha decidido recurrir a la vía judicial porque en las bases de la convocatoria se establece la edad límite para aspirar a los puestos en menos de 36 años.

El letrado del demandante, Javier García Espinar, explicó ayer a este diario que la demanda lleva pareja la petición de suspensión cautelar de la oposición. Por el momento, la medida no ha sido confirmada por el Juzgado o, al menos, no ha sido notificada. No obstante, el gobierno local, al tener conocimiento de la interposición (con fecha del pasado 24 de enero), ha decidido paralizar el proceso a la espera de la decisión judicial. Este extremo fue confirmado ayer por fuentes oficiales del Ayuntamiento.

El límite de edad en la convocatoria es novedoso en las oposiciones al Cuerpo de Bomberos y se ha introducido, según las mismas fuentes municipales, porque el Reglamento del Cuerpo, aprobado por el Ayuntamiento en el pleno de enero de 2006, establece en 35 años la edad máxima para incorporación a la plantilla.

El demandante entendió que las bases de la oposición vulneran derechos básicos porque suponen una discriminación por edad. Se puso en contacto con la asociación “Stop discriminación” y el presidente y letrado de esta organización, Javier García Espinar, interpuso la demanda en su nombre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 1 mes #3308

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Ole els seus collons!

El que no em mata, em fa més fort

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 1 mes #3448

Pero les que han paralitzat son les de huesca capital o les del alto gallego que eren 3 plaÇes?
Perque per a les del alto gallego vaig cridar fa un mes i em digueren que fins que no pases el estiu res de res,pero que anar anaven.

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 1 mes #3553

Per tots aquells que estigue interesats jo tinc intencio de fer-ho a les properes si no ariban a temps.
de moment som dos i soposo que quants mes siguem mes força tindrem i menys ens costara l`abvocat aixin que ja ho sabeu.
SAlut

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 2 setmanes #4393

Hola, sóc nou en aquest foro i per sort m'he assabentat i voldria unir-me per participar en aquesta reivindicació ja que jo, particularment he sortit molt afectat.
No estic d'acord en que la gent de més de 35 anys no tingui vocació!!. En el meu cas amb 21 anys ja pensava en ser bomber pero quan vaig buscar informació del que s'havia de fer tot van ser problemes, ja que els mateixos bombers m'ho van treure del cap. Fins als 31 anys que vaig coneixer gent que hi estava involucrat en el tema, preparant-se les opos. Vaig poder fer 2 opos i em van sortir força bé, nota final 8 y 7.8 en anys consecutius, per lo tant considero que amb algun merit podia haver entrat, i encara em veig amb cor de poder-ho conseguir ja que molts coneguts encara entrenen amb mi i no tinc res que envejar, només l'edat. Vaig fer els 35 i em vaig haver de buscar la vida i ara sóc bomber d'empresa d'una química (no és el mateix). Penso que es discriminatori totalment ja que si sóc capaç de passar les mateixes proves físiques i els mateixos examens que una persona de menys de 35 anys, ens haurien de donar aquest dret.
Us agrairia que m'anessiu informant del que s'ha de fer per portar a terme la queixa.
fins aviat, salut

PARALIZAN LAS OPOSICIONES A BOMBEROS TRAS UN RECURSO .... fa 19 anys 2 setmanes #4397

Endavant companys amb tot aquest tema , jo tinc 33 anys i dos opos passades que sempre et donen experiencia . A l'Octubre ja faig els 34 i de la manera que això pinta crec que va en camí de ser la meva " última " opo oficialment ,
com podeu veure és un tema que afecta a molts companys , a veure que podem fer .

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.179 segons
Gràcies a Fòrum Kunena