Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33446

pq et facis una idea de lo bé q avaluen a bcn i o subjectiu q és:
-opo bcn: em va sortir una conducció perfecta a bcn--->nota = inferior a 4'6 q va ser el tall
-opo gene: em va sortir una conduccio regular pq la vax cagar bastant--->nota= 8'35

diria q no se'm dona malament la circulacio despres de fer uns quants viatges amb trailer a belgica, tot i aixi compara les notes i veuras kina es objectiva i kina no! una altra cosa és si es just q et juguis la conduccio amb 4 maniobres (q no es verifica qui sap conduir o no). Com diu un company per aki prefereixo q sigui conduccio objectiva i jo decideixo si la cago o no (cas gene), q no pas q un altra tio em puntui a la seva manera i al seu parè com conduiexo (cas de bcn)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33447

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
trobo bé l´escrit, molt bén redactat i molt clar, però em sap greu que penseu que es una opo economica pel fet d´haver de llogar camions (per no entrar en el tema de qui té facilitats amb algun parc de bombers.)
Que passa tothom troba bé el fet d´haver d´accedir a un gimnàs preparat amb una barra d´equilibri?
(o recorrer a un fuster per fer un fes-te fotre) per no parlar del dianamometre, ja que suposo que tothom ja en té un sota el llit ( al costat de les revistes guarrilles, visca el format paper!). La opo està mal plantejada des del primer moment, el teoric i tot (pel ball d´impugnacions i reclamacions de preguntes mal plantejades... que passa també discutieu, amb el profe de mates si la meitat de 12 és 6 o VII? i a més a la opo es baixen els pantalons, pel que diuen, si portes un escrit firmat per uns quants doctors !).
des de que vaig començar a estudiar en serio per a la opo que se´m plantejava extrany que per accedir hagues d´adquirir coneixements que per a mi serien coherent aprendrel´s i entendrel´s un cop a dins, això m´ha costat molt acceptar-ho ( com si per estudiar medicina haguès de saber per entrar a la facultat que el cushing no és un plat japonès (gracies house) això si encara em costa entendre que hagi d´accedir a una academia per tenir clar les bases del temari (ja vaig comentar en un post que per a mossos hi ha un enllaç amb el temari per que no per a bomber?)

dic tot això per que veieu (vierf´s) que no nomès es toca la part economica en la conducciò, també se que hi ha alternatives a les academies (llorenç´s i fes-te fort´s i demés) i que la curs navette te la pots descarregar dsd internet ( ves que no es fiquin tontos els de l´sgae!)....però esta plantejat de tal manera que s´ha de pagar per tot!
Per a mi aquest tema em poteja moltissim i més ara en situacion de crisis o resseciò, i suposo que hi ha gent que també li puteja com a mi o més, lligar feina i familia i opo es ja un proces selectiu com per haver de passar altres talls (economics i pel que veig també influencies, cosa que no se del cert però veig que es toca molt també el tema).

Et proposo que l´escrit l´enviis al sindic de greuges, i a ser possible que siguis més objectiu i no et limitis a la prova de conducciò ja que suposo que tu també deus haver afluixat centims en algun altre moment.

Per a mi la soluciò es una escola, una carrera educativa amb sortida professional no de mesos i per a uns quants (cursos de ccoo) si no d´anys, els que calguin, i per a més gent els que es requereixin tant per a el funcionariat (BCN I GENE) com per a empreses privades. Amb el minim d´igualtat de possibilitats per a tothom (deixant de banda influencies, contactes endolls i diners) i amb més transparencia (tema que també s´hauria de tractar, recordo haver llegit en algun post que al cap d´uns mesos algu rebia la nota i el motiu pel qual era exclos de continuar en el proces de selecciò, crec que el proces ja havia acabat). I per evitar comentaris : nocturn o semi presencial, per poder compajinar amb altres responsabilitats i aficions.

A tot això i per acabar: crec que l´administraciò es basa en els nostres desacords (gent que paga i que no gent que es queixa i que no gent que es prepara molt i gent que es prepara molt més) per continuar fent el que els rota!

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33450

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
idees de bomber PRESIDENT!!!

OSTIA TIU M'ACAVES DE DEIXAR PARAT HE!!! tot i que en algunes coses no acabu d'entendre el que vols dir, T'ADMIRO TIU!!!

ESTIC COMPLETAMENT D'ACORD AMB LO DE FER COM UNA ACADEMIA DE BOMBERS I DESPRES A L'ESCOLA! Als Estats Units hi ha les academies on formen als aspirants a bombers i despres si aproves accedeixen al cos (esta super bé fer-ho així crec jo!!!)

Realment l'escrit es concentra massa en la conducció i realment hi ha moltes coses de la convocatòria que necesiterien milorar. Idees de bomber vinga va comensa a redactar un escrit per rectificar tota la opo!!! si vols que t'ajudi passem un missatge privat i t'ajudu encantat!!!!Entre tots ho podem canviar!!!

Salut i verdura!

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33457

Molt i molt d'acord amb idees de bomber.

Aquí el que s'esta fent és un negoci paral.lel amb els opositors, condicionats a haver-hi d'entrar sí o sí per tal de tenir alguna opció d'aconseguir plaça.

Les proves haurien de fer-se d'una altre manera, quina? És difícil d'acontentar a tothom pero el que no hauria de ser mai de la vida és que els que tenen més calers i els inverteixin en preparar-se acabin tenint més possibilitats.

D'entrada caldría que fessín públic un temari tancat i oficial com en moltes altres oposicions, també seria bó poder-lo aconseguir a un preu 0 o símbòlic.

Pel que fa a les físiques crec que hi ha sobretot una prova que destaca per la injusticia que suposa que caldria revisar. La prova de Agilitat. Aquesta prova valora una merda com un piano. Un circuit d'aquestes característiques sí fós secret fins el dia de la prova sí seria una bona manera de valorar la nostra agilitat. Pero amics el més patos de la classe, aquell que no feia ni la tombarella a 8é d' EGB, aquest gastan-se els cales i entrenant-la una vegada i una altre pot acabar fent un temps més que bo, mentre que un tio agil de veritat sense mitjants per pagar-ne la preparació pot anar-se'n amb 2 nuls cap a casa tranquilament o amb una marca que li impliqui no passar el tall.

El dinamòmentre valora la capacitat de tracció que podríen substituir-la tranquilament per fer una valoració de potencia de cames amb un salt a peus junts com es fa o es feia a les proves d'INEFC. I tothom la podria entrenar només cal el passadís de casa i una cinta mètrica.

La navette la podriem acceptar peró un test de Cooper en pista seria més just ja que o caldria fer grans muntatges per preparar-la, simplement correr i correr. O si no els agrada el tal Cooper que facin un 5000 o un 10000 i es valora per temps. Pq a la navette corres el risc de no trepitjar correctament i anar-te'n un palier er sota per una puta recta. Si més no podrien valorar el numero de rectes i ajustar la nota a la prova realitzada (a la INEFC ho fan així, no cal ni que contin les rectes dels paliers, només cal trucar a la INEFC i demanar-ho).
El pajarraco, bueno es pot acceptar com una prova barata de preparar, però quants lesionats tenim d'aquesta prova?

I la natació, jo la faria al mar sobre una distància una mica més gran i així tots a entrenar a la paltja que estariem morenos com a mínim. Apart que podria contar com la resta, augmentar el num de proves faria baixar la mitja i igualaria a la gent.

La del camió jo proposo volta ràpida a Montmeló amb les sirenes a tot ostia i que posin el camió que vulguin, jajajajja

Per la resta ja m'està bé. jajjajjajaj

Bé en coña només va lo de montmeló, que en penseu?

Seria igual de difícil pero sí més no alguns deixarien de omplir-se les butxaques amb les ilusions que tenim per entrar al cos. No m'extranyaria que algú no s'embutxaqui una sucosa propineta del que ens cobren per poder tenir alguna opció.

I el tema mèrits també a revisar pq sobretot a bcn o et gastes la pasta fent cursos d'oficis o et quedes més tirat que res

Au ja m'he cagat una mica en tot, pero ara toca tornar-hi, a estudiar una mica més i machacar-se entrenant perque malgrat tot, com deien per aqui també, es el que hi ha i si no et sembla bé o ho acceptes o pleges i jo de moment no vull plegar

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33463

bufffffffffff aqui la gent es queixa de vici

primer qui es gasta diners es perque vol, jo en m'ha vida m'he gastat mes de 30 euros al mes en entrenar i estudiar, el que pasa es que a molts us tenen enganyats o sou un " perros" ( en el bon sentit) i necesiteu algu al darrere perque us entreni us faci entrenar... i tots a pagar com a rucs els llorençs i feste-forts. i clar quan mes rucs hi ha mes academies surten a aprofitar-se de la gent.
jo he muntat un grup d'entrenament amb els meus companys i ens ho vem fabricar tot, i us puc asegurar que a mi les fisiques mai m'han costat els 100 euros que pageu alguns per anar a entrenar.
el teoric us enganyen per explicar el mateix que tots els temaris, pero clar sempre es mes facil que t'ho expliquin a buscar la informació per tu mateix
la unica prova que accepto que val diners i molt es la conducció, pero la resta us roben els diners, rectifico us deixeu robar els diners.
au ja he dit el que penso, la opo es pot treure sense una gran despesa, pero comporta una mica mes d'esforç que molts ens fa mandra

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33470

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostia K3 o tu ets un tiu molt afortunat o tu saps muntar més que bé o no se com tu fas per no gastar calers, trovar la info, preprarte les opos i tot u pintes tant fàcil...........tinc enveja(sana he!) si us vau fabricar totes les coses et faria res posar els planos o les instruccions per fabricar-ho??? així o podem fer tots plis..........Però has de comprar el material i per fer una barra i tal no se si és massa barat al final i tenir un local per posar les coses no???? Quants sou més o menys en aquest grup?? (m'estic plantejant fer-ne un he!!!) A quan us surt la despesa de cada un?

Gràcies!!!

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33474

Aixó de fer grups cada vegada sona més i pinta molt bé, no solament per entrenar fisicament, sinó per estudiar o pagar entre tots la conducció. Es una molt bona idea amb la que estalvies diners i poser va molt millor per la ajuda dels companys.

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33475

Ostres k3, vas sobradet no?

Jo soc dels "rucs enganyats" que s'han de gastar la pasta per entrenar amb un grup de preparació. Més que res perquè jo l'esport que he fet a la vida era per hobby i fer un entrenament amb un calendari ben definit en el que has d'arribar a una data concreta al màxim de les teves possibilitats, tenint en compte qué, com, quan, amb quina intensitat, com descansar correctament, com funciona la compensació, com evitar lesions, etc. etc. no és tan fàcil com ho pintes. A no ser que siguis INEFO o hagis fet esport de competició tota la vida. I aquest no és el meu cas. I per altra banda la teoria. Personalment aquí ho tinc una mica millor i m'he buscat la vida pel meu compte, però hi ha gent que no té aquesta facilitat i necessita una acadèmia, no crec que siguin rucs per això. De bon rollo t'ho dic, crec que t'ha sortit un comentari una mica prepotent.

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33476

el que deia viviu enganyats, tu creus joice que has de pagar 100 euros al mes perque et facin un pla d'entrenament qualsevol inefc tel faria per 100 euros l'any, i molt mes personalitzat. el que pasa que us venen les insatalacions, l'entrenament... i vosaltres pagueu per mandra a buscar-os la vida. no us equivoqueu al voltant de les opos hi ha un gran negoci que uns quants s'estan fent d'or.
dubto molt que al lloc on vas tu a entrenar et facin un pla especific per a tu, tenint en compte totes les teves condicions, segur que fas les mateixes series que els teus companys i els mateixos entrenos
no se cadascu es lliure de gastar-se els diners com vulgui, per aixo son seus. pero no us creieu tot el que us diguin i sigueu una mica critics

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33477

totalment d'acord amb k3
jo entreno amb uns amics i ens ho hem fabricat tot i no paguem la pasta que es paga a quets grups d'entreno

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33478

k3 es un buscavidas y eso es bueno pero no todo el mundo tiene recursos. Quien pueda ir a llorenç o festefort y se lo pueda pagar. Hace bien. Y la parte teorica algun curso k otro merece mucho la pena. Yo fui a llorenç unos meses, vi que eso lo podia hacer por mi cuenta y lo deje. MUCHA PASTA.

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33479

En realitat no pago 100€ per l'entrenament, pago bastant menys i m'inclou la piscina, però en el meu cas era la primera oposició i crec que vaig fer el correcte, de fet estic convençut de que anant pel meu compte no hauria aconseguit el mateix resultat. Ara ja tinc més experiència i m'estic replantejant el tema perquè, efectivament i aquí t'he de donar la raó, feia el mateix entrenament que la resta del grup, gens personalitzat. I cadascú és molt diferent. A més hi ha un altre valor afegit i és que vaig entrar en contacte amb gent maquíssima, opositors com jo, alguns dels quals ara es sumen a la meva llista d'amistats.

Respecte al tema del negoci, doncs no et diré que no sigui així perquè és bastant descarat, però no em sembla una cosa dolenta, cadascú és lliure d'entrar o no en el joc. El que clama al cel és la qüestió dels temaris, és una vergonya que no tinguem un de ben definit per tots igual i que al menys el 90% de les preguntes es basin en aquell material i el 10% siguin per "pujar nota" o alguna cosa similar.

Salut!

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33480

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
K3 de vici....nop, es més per la meva part no es ni una queixa, dis li reflexiò com han fet altres companys i tu, vici gratis percert , queixar-se però mal son els vicis.
joice diu que no paga 100 e, en paga menys pool inclosa, adrià està amb un grup i s´ho van constriur tot..de free...? i tu dius que amb el teu grup d´amics-entrenament tb us ho vareu fer tot tb de pukinuky? ja no et preguntaré com et prepares la conducciò, en el meu escrit, feia la reflexiò de qui més qui menys acaba pagant (per construir-se els circuits, per prepara el dinamometre, per adquirir el temari, el més economic que he trobat jo es el de CCOO i un x l´ase de l´escola de bombers, segur que al igual que molts altres, però tb vaig pagar( passar-lo a format paper), m´estava quedant sense vista de mirar al pc i haguès estat exclos a les mediques, i pagar per una infinitat de gastos directes o ja siguin colaterals..... fissio, ioga per adquirir paciencia, psicoloegs.....) en la meva entrada al post feia una reflexio generalitzada i objectiva, ja que et dic que no soc dels que paguen facilment. Però no em costa gens ficar-me o intentar ficar-me a la pell dels altres...gent amb responsabilitat economiques ;hipoteques credits.... o gent amb una estructura familiar molt comsolidada...fills en edat educativa , pares a casa.... o una infinitat de mes possibles casos, però en definitiva per moltes carregues i per molt lent que un pugui ser....poc o molt s´acaba pagant,, vaig fer el meu comentari per donar-lo a coneixer i per coneixer opions tipus a la de b-203 que desglossa de molt bona manera la part de les fisiques i que comparteixo molt amb ell la opinio, b-203 a la platja nedar i sense neoprè que ja veig aqui els que no els costa pagar un xterra last generation!!

Torno al tema K3, i com bé diu b-203 o ho acceptes o plegues, però no crec que acceptar-ho hagi ser condiccio de estar-ne d´acord! i per que no canviar-ho!

aprofito per fer una falca: quanta gent està d´acord amb la crisis, viure-la i inclos patir-la i de la actitud dels politics (incloienti oposiciò) enfront la crisis i de la gestiò que n´estànt fent?
quant fa que estem en crisis i resseciò? i perque ara s´ha de plantejar una vaga general? per que els hi toquen els sous als funcionaris? on eren els sindicats abans quan treballadors de la seat o delphi o els treballadors de la construcciò, ja patien eres i eros i demès consequencies.....fins que no han tocat un col.lectiu numbròs no existiem els demès, fins que no els hi ha tocat la pell a algù.....per això vaig fer la meva reflexiò fions que algùns no es varen sentir implicats pel tema de la conducciò no han surtit a la ofensiva i que tb comparteixo pel que comentaven dels talls no per lo de la sort,no he treballat ni treballo a la seat ni a la construcciò.

tansols crec que ho podrien possar més accessible, que no més facil! (deia voluntari-palau que hi ha altres models, eua, paisos de sud america tots voluntaris....)

acabo, gracies i perdo per la extensió

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33483

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
idees de bomber espero dormis ben pla aquesta nit perquè deunidor he jejeje!!!!

k3: Jo estic preparant la meva primera oposició i amb una amic ens hem mirat una academia de Girona ciutat (òrvita gironina). No se exactament el preu, però si que inclou unes cuantes coses i no se, jo personalment em va millor estudiar, entrenar, i demés amb altre gent, doncs així potser i tot em pico una mica amb ells i milloro encara més. Encara no tinc res clar i de moment me comprat els llibres de ccoo i no em sembla malament gastar-me els 70 € que valen la britat. Cada persona funciona d'una manera. Nosaltres paguem el gimnàs i tu vas haver de pagar el material per construir i (a no ser que ja tinguessis un local on posar tot lo del circuit) un local. També depen un xic de la fortuna(sort) de cada un.......

Salut i verdura per tothom!

IMPORTANT CONDUCCIÓ fa 16 anys 2 mesos #33486

Voluntari-palau no et conec tito pero et donaré un consell i despres fes el k vulguis, no et fiis ni un pèl de orbita, son uns lladres, a Bcn va ser la primera academia k em vaig apuntar (ja fa uns quants anys per cert jeje) i mira primer et diuen k si no aconsegueixes entrar en 3 anys et tornen els diners, mentida, perque has d'anari cada setmana a firmar durant akests 3anys i si una setmana estas malalt o simplement no pots anar per la questio k sigui, la cagaste ja no veus la pasta, després et diuen k no preparan les fisiques, kina academia mitj en condicions et diu k no prepara les fisiques si tots sabem com el está el tema muntat, i ja no diguem la conducció, ah i no ser a girona però aki la classe teòrica cada 2 x 3 la donava una persona diferent k simplement agafava el llibre de la Adams i anava llegint tema x tema i si tenias algun dubte....ya t lo miraré y la semana k viene t lo digo, mentida ni ho miraban i per últim tema pasta, si pagas al contado todo el curso te hacemos un descuento de 350 euros sobre el precio, i tu dius ostia pues no está mal, tacata 1400 ñacos de cop pa la saca, x 1 hora a la setmana de classe i tota la resta por telefonillo k ya veremos kien te atiende,si es k era "un pobre iluso con muchos sueños", ah i lo millor de tot al any de apuntarme (k jo ja no hi anava xk vaig coneixer el tema) van tancar la persiana i hasta luego lucas i ser de gent k es va kedar penjada i sin un puto duro....
Es lo k hay amb akesta academia tu mateix tito xo jo t'aviso.
Salut
ORBITA=LLADRES
PD: i jo tonto del culo.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.188 segons
Gràcies a Fòrum Kunena