Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33606

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
bona tarda, a veure si algú em pot ajudar. Actualment sóc policia local però m'agradaria saber si puc treballar com a bomber voluntari. si és així, com puc fer-ho? he sentit a dir que es requereix alguna entrevista amb el cap de parc i que això sempre és una mica...por enchufe vamos. Sent policia es pot treballar com a bomber voluntari? estic força interessat en aquest món. Tinc 22 anys, sóc massa jove? Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33607

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bones cristian!!!
Pots ser bomver volumtari perfectament!!!(sempre que compleixis les bases) Hi ha mossos que són voluntaris i no hi ha cap problema, és perfectament compatible! :wink: :D
Primer de tot necesites estar a menys de 15 km de ràdi del parc al que vols estar treballant. Anar allà (al parc) i demanar parlar amb el cap de parc, després ell desideix si pots anar a treballar allà o no( els criteris que es fan servir només depenen delñ cap de parc, però l'entrevista no és pas massa res d'especial he! Lo de l'enxufe és una mica relatiu, esta clar que si el coneixes al cap de parc pos hi ha més facilitats però que jo sapiga no van a putajar a ningú)
As de fer un curs que normalment es fa els caps de setmana (a tu possiblament t'enganxi algunes guàrdies, això ja és parlar-ho amb el cap de parc) i despres fer l'examen(és senzillet)

Si vols més info et passo dos lincs de la generalitat on hi ha els parcs de bombers voluntàris i a on t'expliquen una mica com va lo dels voluntaris.

Parcs: www10.gencat.cat/sac/AppJava/org ... &jq=200054
info: www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default (Aquí tens informació de tots els bombers, a info general hi ha lo dels voluntaris)

Espero averte ajudat!!!
Salut

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33608

• cristian
  • Avatar de cristian Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
moltíssimes gràcies voluntàri-Palau sí que m'has ajudat, i tant. ara ja només és qüestió d'entrar-hi.

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33609

Hola Voluntàri-Palau,

¿Y cómo se organiza el trabajo a nivel de horarios? Es decir, si prestas servicios en otra "empresa", como puede ser el caso de Cristian, ¿cómo lo compaginas con el voluntariado?

Un saludo y gracias.

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33610

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Boness sugus, tal com diu la paraula "voluntaris" no hi ha uns horaris fixes, cert és que ara demanen més que vagis a fer guardies "obligatories" per tenir hores. Els voluntaris treballen de cualsevol altre cosa i cuan hi ha un accident, foc, inundació o emergència, els truquen per fer la sortida, no és en cap cas obligatori anar-hi, si pots i vas i si no pots no hi vas. Pots anar a fer guardies al parc els caps de setmana, o en situacions en que s'activa algun pla d'emergencies de la generalitat, com per exemple dies que neva molt, fort vent o risc de grans pluges, tant en cap de setmanes com entre setmanes. També vas a treballar si pots en diades especials com Sant Joan, cap d'any, etc o en espectacles com per exemple els focs artificials del poble o ciutat, correfocs, ets per fer un servei de prevenció.
És perfectament compatible amb una altra feina.

Salut

bomber voluntari fa 16 anys 1 mes #33611

Moltes gràcies Voluntàri-Palau.

Salutacións company.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.140 segons
Gràcies a Fòrum Kunena