Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PARLANT DE CALERS fa 15 anys 10 mesos #34439

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
A veure familia i sobretot aquells que esteu organitzats en grups d'entreno. Una consulta com, d'on i per quanta pasta heu aconseguit la puta barra d'equilibri??

Primer preu que m'han donat es totalment desorbitat. Si en algun cas per tema presupostari heu hagut de descartar la compra del material oficial que heu inventat per tenir la barra de equilibri?

Gracies per l'ajuda perque tot el que se'ns acut o no es transportable o no se'ns aguantarà o haurem de fer més equilibri perque la barra aguanti que nosaltres damunt d'ella

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PARLANT DE CALERS fa 15 anys 10 mesos #34442

Una barra d'equilibi professional de gimnàstica, com bé dius, costa un ull de la cara. Jo he vist alguna artesanal que li ha servit per superar la opo a més d'un amic, així que jo no descartaria aquesta opció. Un tauló de fusta, 4 tubs de ferro, un colega que sàpigui soldar... ara bé, oblida't directament de transportar-la amunt i avall.

Per cert, mira el que diuen aquí sobre la barra...
www.flashmavi.com/gymnastics_balance_bea..._de_equilibrio.shtml

"La barra de equilibrio mide 125 centímetros de altura y 5 metros de largo y esta echo de madera. Originalmente el ancho de la barra es de 10 centímetros.
Desde los años 80, la barra de equilibrio esta cubierta de cuero o gamuza."

"La barra de equilibrio es un aparato de gimnasia para uso exclusivo de mujeres :shock: .
En la barra de equilibrio se realizan saltos, acrobacia, destrezas, giros y elementos de danza con o sin música. Algunas personas piensan que la razón por la cual los hombres no compiten en este aparato, es el peligro de lastimarse los testículos."
:mrgreen:

PARLANT DE CALERS fa 15 anys 10 mesos #34443

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
B203 un dia vaig penjar un post sobre com montar-te la teva propia barra d'equilibri i inclús vaig penjar un video on sortia jo amb la meva taula. No el busquis perque hem sembla que el vaig desactivar del youtube fa dies.

Pero bueno, te torno a explicar la meva experiencia.

Jo vaig anar a un fuster i li vaig donar les mides perque hem fes la barra de fusta i després el ferrer li vaig demanar els suports i pim pam, ja tinc la meva barra d'equilibri.
En total hem va costar 140 euros.

Després vaig mirar per internet haver si podia comprar un trampolí de salt i el més barato i cutre sortia per 350 eur així que al final, entre la pasta que val, i alguna tampanada que m'havia futut pujan saltant vaig decidir passar del trampolí i pujar pel costat.
I pujan pel costat es com tot, entrena entrena i també fas molts bons temps i t'ahorres possibles lesions. Sobretot de les que parla en Joice, que segur que tots ens hem depilat gratis més d'un cop a la puta barra :lol:

El tema de les valles també les vaig encomanar al ferrer i no hem va cobrar res per soldam 3 ferregots.

I el problema final de on guarduau tot ja que ocupa bastant espai, doncs un compi d'entreno que viu a 20 kms. de casa te un garaig ben gran i alli la tenim per nosaltres solets i la vam pagar a mitges.

Esclar que m'agradaria tenir una super barra com les de les opos plagades de colchonetes per si hem caic i bla bla bla pero aixi la pots entrenar força bé i t'ahorres un mun de pasta.

I com a molt ( idea que se m'ha ocorregut recentment ) un cop passat el teoric , se que a festefort o llorenç, no recordo quina era, venien bonos de sesions per practicar en les seves instal.lacions. Doncs una setmana abans compres bonos i te'n vas alli a rematar la feina.

Au, sort ! :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.101 segons
Gràcies a Fòrum Kunena