Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

MOLTES FEL·LICITATS! fa 15 anys 10 mesos #34805

• jaume
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 268
  • Gràcies rebudes: 33
Doncs aixó, que moltes fel·licitats als/les que ho heu aconseguit. Enhorabona!
Jo, com altres companys, m'he quedat en l'entrevista, i puc dir que realment no és un camí gens fàcil de fer. Molt de sacrifici, molts nervis, tensió, incertesa...
Ara toca motivar-se de nou i resar perqué la propera no torni a passar el mateix en la última fase de l'oposició.
Molts ànim també als que, com jo, han estat a punt. REalment cuant més lluny arribes, la caiguda encara és més forta... llei de la gravetat... en aixó no es pot fer res... però penseu que la experiéncia es un grau i tenim molt de guanyat.

Bé, la setmana vinent, començem de nou la rutina de l'opositor.
SALUT!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

MOLTES FEL·LICITATS! fa 15 anys 10 mesos #34817

jaume va escriure: Doncs aixó, que moltes fel·licitats als/les que ho heu aconseguit. Enhorabona!
Jo, com altres companys, m'he quedat en l'entrevista, i puc dir que realment no és un camí gens fàcil de fer. Molt de sacrifici, molts nervis, tensió, incertesa...
Ara toca motivar-se de nou i resar perqué la propera no torni a passar el mateix en la última fase de l'oposició.
Molts ànim també als que, com jo, han estat a punt. REalment cuant més lluny arribes, la caiguda encara és més forta... llei de la gravetat... en aixó no es pot fer res... però penseu que la experiéncia es un grau i tenim molt de guanyat.

Bé, la setmana vinent, començem de nou la rutina de l'opositor.
SALUT!

Jo et fel.licitaria a tu per quedar fora a l'entrevista estar tan sencer i positiu. Només per això segur que mereixies estar dins!

Salut!

MOLTES FEL·LICITATS! fa 15 anys 10 mesos #34818

• jaume
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 268
  • Gràcies rebudes: 33
moltes gràcies som-hi!
però quin remei!!! hem de ser positius i a muerte per la propera!

la veritat es que t'emportes una bona bofetada, però després d'unes vacancetes i una neteja mental, sembla que poc a poc començaràn a tornar les ganes de preparar-se.

ànims a tots i som-hi! :D

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.097 segons
Gràcies a Fòrum Kunena