A mi me'n han fet una altra, 3 mesos desde q em vaig treure la teòrica.
Les 2 ultimes setmanes dient q tenien l'autobus al taller. Ara els truco i em diuen q només em posen una practica aquesta setmana i que me'n oblidi de pujar a examen akest mes.
Companys hem de fer alguna cosa amb l'autoescola Remei pq jo ja n'estic fart, porto 4 mesos des q vaig fer la teòrica i de les pràctiques encara no en sé res. Crec q hauriem de reclamar q ens tornéssin les peles...què me'n dieu? O anar a consum a veure què ens diuen!!! Entre tots ens escoltaràn més!!
Desconec el tema d'aquesta autoescola en concret però crec que el tema no és un problema de l'autoescola, sinó que a Catalunya en general hi ha un dèficit molt gran de professors d'autoescola i moltes autoescoles es troben en situacions semblants per no dir que sembla que algunes han de tancar. El tema és bastant generalitzat i pinta bastant malament perquè hi ha cua de molta gent que es vol examinar i fer practiques.
Ho vaig veure fa uns dies per les noticies, m'imagino que sera el mateix problema que te aquesta autoescola que comenteu.