Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3552

• osac
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 0
bones companys.

El motiu de aquest coreo es per preguntar si algun de vosaltres eu tingut problemes a l`hora de aconsegir els carnets a l`autoscola el remei de Granollers.
o porto des de Gener apuntat i encar no tinc ni el trailer ni el bus tinc les teoriques aprovades pero encara no he fet practiques.

M`agradaria saber quants esteu o eu pasat per aquesta cituacio per aplegar-nos tots i denunciar el fet devant de la oficina del consumidor.

Sens mes SALUT.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3558

Company estic en la mateixa situació que tú, però jo estic a l'autoescola Garrido, a Barcelona... estic pensant pasar per la central i fer-ls’hi una oferta que no podràn rebutjar...

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3560

Jo estic a el Remei també, però des d'el novembre. De moment tinc els teòrics (D, C+E)i les pistes del "C+E".
La veritat és q la cosa va molt lenta, el problema és que es va apuntar una burrada d'aspirants al mateix temps i s'han saturat de mala manera.

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3563

Jo vaig estar en la mateixa situació que vosaltres, i al final vaig acabar optant per anar-me'n a una altra amb la consegüent perdua de la pasta que havia pagat, si feu una reclamació compteu amb mi, conec a més gent que és troba en la mateixa situació que nosaltres. Jo no descarto una denúncia, de qualsevol de les seves maneres.

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3570

Ep companys, jo estic rn la amteixa situació a la Remei. Tinc la teòrica de tràiler des de febrer i encara no he començat les pràctiques. També tinc pagat l'autobús i cada setmana em retrassen el teòric...

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3571

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Denunciu a la OCU, no sigueu tontos, demaneu el full de reclamacions a la autoescola, escribiu el tema fes q el signin, i desprès presenteu-l'ho a la oficina de consumidor q esta alla a granollers, en un carrer estret q surt de la porxada, q ara no se com s'ha diu.

Molta sort nanos!

El que no em mata, em fa més fort

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3603

• osac
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
Ey merces kikisky crec que aixins o fare si algu es voll apuntar jo ho tiro cap endevant.

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3609

Jo m'apunto, però no siguem precipitats, hi ha bastanta gent en aquesta situació. com més siguem més facil ho tindrem per reclamar

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3610

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
però quan demaneu el full de reclamacions, damaneu cadacú el vostre, q es noti,q quan més fulls de reclamacions pitjor per a ells

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #3618

Avui me n'han fet la última. M'han trucat a les 20:00 per dir-me que demà a les 8:45 tenia la teòrica de bus, quan la setmana passada em van dir q la tenia el 26!!!! Evidentment els he dit q no hi aniria pq ja no podia demanar festa al curro (a les 8 del vespre...que ja no hi ha ni Déu) i m'han dit q jo mateix, q perdo la convocatòria...De pas he reclamat per les pràctiques del C+E i 'm'han dit que va per llarg pq no tenen profes. Si voleu posar alguna denúncia o algun full de reclamació ja sabeu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ens posem d'acord. Si hi anem tots junts farem més mal.

Salut!!

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #4004

Si que esta malament el tema d'aquesta autoescola :shock:

N'hi ha alguna que us hagi anat bé i la recomanarieu? He sentit fins i tot de gent que baixa a València a treure's els carnets... per casualitat no en sabreu alguna que estigui bé més aprop?

no pain, no win

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #4041

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo me'l vaig treure a parets del valles, a la autoescoles parets i de puta mare, cap problema i bastant economic

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #4045

hola ,

Cuant és bastant econòmic??

Autoscola Remei fa 19 anys 1 mes #4089

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
camió no arribava a 800 amb 5 practiques (2 pista i 5 circulació)
trailes no arribava a 1000 amb 11 practicas (9 pista i 2 circulació)
autobus....no m'enrecodo gaire pero em sembla q no va arrivar a 500

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.202 segons
Gràcies a Fòrum Kunena