Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

unitat canina fa 15 anys 8 mesos #35730

• bomberaz463
  • Avatar de bomberaz463 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
algú en sap alguna cosa d'on hi han unitats canines?

a veure si algu em pot donar alguna informació sobre aixo, com funcionen...
o on podria trobarne informació

merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Imposible es una palabra que usan los hombres débiles para vivir fácilmente en el mundo que se les dio sin atreverse a explorar el poder que tienen para cambiarlo.Imposible no es un echo es una opinión.Imposible no es una declaración, es un reto.Imposible es potencial.Imposible es transitorio. Imposible is nothing

unitat canina fa 15 anys 8 mesos #35731

Hola bomberaz, jo se que a tarragona, tenen unitat canina, ja que inclus li han fet un recinte per als gossos quan el bomber que els porta esta de guardia, estic segur que si parles amb ells t´informaran.. ademes el cap de parc de tarragona es molt bona gent...
Espero que et serveixi

unitat canina fa 15 anys 8 mesos #35773

al parc de balaguer també hi ha unitat canina
si vols el telefon del parc ?

SER O MORI !!!!!!!

unitat canina fa 15 anys 8 mesos #35861

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 0

bomberaz463 va escriure: algú en sap alguna cosa d'on hi han unitats canines?

a veure si algu em pot donar alguna informació sobre aixo, com funcionen...
o on podria trobarne informació

merci

Holaa, jo conec i he estat a un parc on tenen unitat canina!!
Aquest parc és el de Castellar del Valles, al Valles Occidental, Barcelona (forma part de la regio d'emergencies NORD)

t'enganxo un troç de la seva web;

--El parc de bombers de Castellar del Vallès compta amb el grup caní de recerca (G.C.R.), de persones perdudes o desaparegudes.
Aquest servei es duu a terme amb els gossos ensinistrats pels nostres membres. Aquests, realitzen entrenaments diaris per tal que els gossos estiguin preparats per a qualsevol recerca, en qualsevol moment. Els gossos ensinistrats són capaços de localitzar una persona fent servir el mètode de rastreig, que es basa en fer olorar al gos una peça de roba de la persona que s'està buscant, o bé fent servir el mètode del venteig, que és quan el gos busca qualsevol olor humana en una zona on, per exemple, s'ha ensorrat un edifici.

Ja són molts els serveis de recerca realitzats i finalitzats amb èxit. Cal dir, que l'àmbit d'actuació del nostre servei de GCR és per tot Catalunya.

Aquesta grup especial està format per cinc gossos i cinc bombers del parc de Castellar, que són els encarregats de l'entrenament diari dels gossos, i és clar, de tenir cura dels animals i les seves instal·lacions diàriament.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena