Hola a tots/as:
Em dic Albert i als meus 22 anys em vaig presentar a les oposicións de mosso durant dos anys sense exit. Mentres feia el servei militar a la PA de Roses, feiam bastants simulacres de incendis i vaig estar en punta de llança molts cops. Vaig formar part del grup de seguretat de una de les empreses on vaig treballar i encara que tot aixó, siguin coses sense importancia o que no tinguin cap merit, he de dir, que sempre m´ha tirat molt més ser bomber que mosso. Principalment perque prefereixo la prevenció i seguritat de la gent, que no pas donar "receptes als conductors" o fotre pallises a la gent cuan es manifesta. Els anys van passar i com m´agrada la informatica, algunes oportunitats laborals vaig tindre...pero sembla que tot s´acabat ara amb la crisis que vivim. Tinc pensat en formarme en energies renovables per poder sortir del atur. Pero en segona instancia, no vull perdre la darrera oportunitat que tinc de opositar per a bomber. Tinc 37 anys i espero que puguin sortir convocatorias, sino l´any que bé, el seguent...pero m´hi deixaré la pell, i sino sempre em quedará optar per Agent Rural, que almenys no hi limit de edat.
M´agradaria saber si apart del examen sobre els 19 temas del Anexe 3 de la resolució de la convocatoria, també hi ha prova de "cultura general" ??
I una última pregunta a nivell de opinio. Esta clar que per treurem el carnet de Camió em tindre que deixar la pasta, pero referent a acudir a una academia per prepararte les oposicions, ¿com ho veieu?...realment es tan efectiu com diuen? ... la gent amb atur no es pot permetre un gasto així...jo em vaig preparar les de mosso sense anar a cap academia i vaig arribar fins al final de la primera fase, o sigui, que si un es prepara bé per lliure...hi han posibilitats no?.
Bé, salutacions a tots i espero fer molts bons amic per aki, i espero que futurs companys de feina...la esperança, mai la perdo.