Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36369

• alg1991
  • Avatar de alg1991 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 12
Hola , sóc un noi de 19 anys , i despres de nadal m'he decidit d'una vegada per totes començar a estudiar per las oposicions de bomber a una academia, ja que sempre m'ha encantat la idea i per fi m'hi posaré. La questió es que aquests dies he estat mirant molt el forum i he llegit mol sobre el tema dels mèrits, pero no m'abaca de quedar clar, si hem poguesiu dir quin pes tenen dintre la oposició , quins son els mèrits més importants... es un tema que hem preoucupa molt. Per el que veig i segons la opinió de molta gent es gairabé imposible entrar sense aquests. Jo tinc un CFGM de electromecànica de vehícles, nose si serveix de gran cosa. I el segon dubte que tinc es el tema del carnet C, m'han dit que me'l puc treure un cop tingui 2 anys de la llicencia de oonduir. Es això veritat.? A més tinc la idea de prepar la oposició durant 2 anys tan fisicament com teoricament, creieu que es temps suficient per obtenir algun dels mèrits? Moltísimes grasies a tots desde un principi.!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36371

Hola! El tema dels mèrits és important però no igual als bombers de BCN i als bombers de Gene. De totes maneres, el carnet C és imprescindible, però crec que has de tenir 21 anys!! Demana en alguna autoescola per confirmar. Jo crec que és millor que t'ho prenguis amb calma i esperis un parell d'anys per apuntar-te a cap academia, però només és la meva opinió. Si vols mirar el detall de les convocatòries pots fer una ullada a les bases que estan penjades al forum.

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36372

Hola alg1991, jo vaig començar a estudiar i preparar-me a principis d'any, estic en una academia pero si vols un consell no creec que sigui necesari. Busca't els llibres i ves estudiant al teu ritme.
Jo tinc el llibre de ADAMS on trobes els temes especifics per bomber de la Gene. i per les proves psicotècniques tinc el dels mossos d'esquadra. L'academia pot servirte per orientarte pero a mi no m'ajuda gaire, a part que et deixes una pasta!!

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36375

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Si, la questio es que aniré mica en mica, vui anar amb bones condicioni no presentar-me perque si sense estar preparat. Que hem recomeneu per aconseguir el tema de merits??

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36376

76 lectures i ningu li pot dir...
Necesites el carnet C com a requisit, fins als 21 no podras treurete'l...
a gene et donen 0,5 pel de bus i 0,5 pel de trailer(no es imprecindble pero molts pocs entren sense això) pero primer has de fer el C.
Lo que si pots fer son campanyes forestals, es dir treballes com a auxiliar bomber forestal durant 3 o 4 mesos(estiu), vius el mon dels bombers, agafes experiencia , et donen, 0,03 per mes treballat.Has de fer una petita oposició amb tres proves físques(rebusca una miqueta pel foro que algo trobaràs)
Si vols saber els estudis que compten x BCN mira les bases(estan penjades a la web del ajuntament)
Fns que arribi això, ves estudiant de algun temari(per internet en venen) na fent psicotecnics, i començar a entrenar per enfocar be les fisiques.
i sobretot, constancia, constancia i constancia...
t´he fet un petit resum
pd: Jo no m'ampuntaria a una academia, estudiaria algo que t'agradi i que estigui relacionat i de tant en tant na mrant el temari de bombers.

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36377

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bones, amb l'edad que tens només pots fer mèrits amb el carnet de tràiler ara com ara, i mira de fer campanyes, ja que el de bus és als 24...........tràiler i campanyes forestals d'estiu.

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36379

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Moltes gràcies arn1 !! el que he estat mirant es com fer las campanyes forestals i el voluntariat a bomber, i no ho trobo per cap lloc!!!

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36380

Les campanyes surten convocades cap al maig, si no vaig errat, i tal com t´han dit solsament hi han tres probes fisiques...
Pots trobar la info a les antigues convocatories de la campanya forestal... a la web de la gene: www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36381

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Moltes gràcies! Algu sap si es molt díficil entra a les campanyes forastals?? veig que tambe es necessiten merits!! MOLTES GRACIES PER RESPONDREM TOTS ELS DUBTES!!

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36383

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
tu ves a fer el 10 i no tindras problemes per entrar aquest any.
L'any que ve ja es veurà.
SORT!

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36385

• alg1991
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
quan dius aquest any et refereixes a la campanya del 2011 oii?? Les físiques no es el que hem preoucupa ja que porto fent mol d'exercici físic desde fa temps ja! em preoucpua que hem diexin fora pels ditjosos merits que veig que tambe els tenen en compte!! perdoneu x ferme pesat!!! pero ara em corren 13241243 dubtes pel cap! mersi un altre cop!

AJUDA!! fa 15 anys 7 mesos #36392

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tu tranquil, ves a fer el 10.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena