Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 19 anys 1 setmana #4582

• pep
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 48
  • Gràcies rebudes: 1
El temari que heu ensenyat i que hi ha dubtes de procedencia és el que hauria de ser de CCOO, i és de fiar .
Jo vaig estar buscant i preguntant a la llibreria de la generalitat i no tenien res més que els temaris de l'ADAMS i del mateix estil...(academies)
Ahir a la tarda vaig aprofitar per passar per la seu central de CCOO (via laietana, 16, 4a planta. bcn) perdut i anant preguntant, vai fer cap al departament de formació.
La sorpresa va ser quan em van dir que AQUEST ANY NO HI HA TEMARIS, i preguntant pels cursos van dir que no ho savien, però podia ser que no.
Amb el que vaig parlar em va donar un telèfon d'un dels encarregats de formació de CCOO.
Aquest matí hi he parlat i m'ha dit que no hi ha temaris de CCOO ni per ara cap curs programat, però que savia que els bombers que preparaven els temaris els havien actualitzat i imprès a la copisteria: CCD COPISTERIA (c/sardenya cantonada amb c/ llull, bcn).
Aquesta tarda hi he estat i ja el tinc!!
a la copisteria només m'han sapigut dir que era el temari de CCOO.
Salut i força que ja s'acosta!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 19 anys 6 dies #4587

Salut

(info que em van donar trucant a comissions obreres departament de bombers)

El temari que hi ha a la llibreria aquesta de sardenya 64 (dos volums, 40euros) esta fet per bombers que havien estat o potser encara estan a comisions obreres, pero el van fer pel seu compte per dir-ho aixi. No es el temari oficial de CCOO ja que no hi pot haver cap temari oficial, però diria que ha de ser de qualitat i almenys com a guia segur que serveix.

Crec que les academies tipu adams i companyia tenen bastant mes ànim de lucre que aquests bombers de CCOO, i personalment prefereixo un temari fet amb ganes d'ensenyar que no de guanyar calers...

Apa, cadascu que trii!

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 19 anys 6 dies #4589

jo crec que confiant en el de CCOO, tens uns coneixements suficients per treure una bona nota... si vols ampliar pots, pero el temps que hi destines , igual no val la pena.
salut

salut

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 18 anys 11 mesos #4801

Jo em vaig pillar aket temari i el vaig comparar amb l'ultim de ccoo i puc dir que es el mateix pero actualitzat.
Tb he pillat el d'adams a la llibreria de la gene,pero personalment considero mes entenedor akest no oficial de ccoo ja que ho explica tot millor.
No obstant sempre va be tenir algun altre temari per si hi ha alguna cosa de mes.

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 18 anys 11 mesos #4810

EL FAMOS TEMARI AQUEST ES CALCAT A LA ULTIMA EDICIO DE CCOO DEL 2005. NOMES HAN AFEGIT L'ESTAUT. I LA PORTADA AMB UN FOC FORESTAL.
NI TAN SOLS HAN MODIFICAT EL CODIG D'EDIFICACIO.
SALUT I HA ESTUDIAR.

IMPORTANT: aclariment sobre temaris GENE i CCOO. fa 18 anys 11 mesos #4836

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Rebomb, em sembla q t'equivoques, fixa-t'hi bé i veuras que si que han posat els nous codis

El que no em mata, em fa més fort
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.115 segons
Gràcies a Fòrum Kunena