Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54179

• gonzalezgarcia.carlos
  • Avatar de gonzalezgarcia.carlos Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 79
  • Gràcies rebudes: 11
Bones a tots companys!

Ús volia preguntar que faríeu vosaltres en aquest sentit, ara mateix tinc els llibres d'adams (l'anterior a la nova) de la generalitat, ells llibres de fes-te fort de bombers de bcn, més temari que anat buscant per internet.

M'agradaria ampliar el temari, aquest el tinc força per la mà, però també m'agradaria obtenir molts més test per practicar, quin temari/llibres podria comprar?

Acadèmia no me la puc permetre :(

Moltes gràcies a tots! i si algú vol podem compartir temari!! :cheer:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54182

Hola gonzalezgarcia,
Si el que dius que tens ja u tens per la ma, estàs en molt bona posició per treure bona nota a l'examen, i si a mes tens temari d'internet es una molt bona ajuda.
Jo el que faria es buscar punts del teu temari que creguis que no està prou desarrollat i complementar-lo buscant per Internet.
A part d'això per aquí pel foro estan penjats tots els temes nous de legislació que hi ha bastanta feina
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gonzalezgarcia.carlos

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54195

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Doncs faré aixó, buscaré punt fluixos del temari i ampliare mes informació! Moltes gracies!

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54256

Jo estic pensant en comprar-me Adams o Fes-te fort, o els 2.

Que en penseu? Comprarieu els 2 o son molt iguals?

Jo tinc escanejat el de la academia Studium, bastant complet, si a algu li interessa podem fer intercanvi :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Tyler Durden

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54259

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Ei, d'on ets? Jo intercanvi el que vulguis. Tinc Adams antic i no crec que variï gaire, tinc Integral Safety (bastant just) i resums fets i completats per mi. Pel que sentit fes-te fort és bastant complet però te molta palla... i Adams alguns errors (segur que fes-te fort també). Poder a mes i mig del examen el que et surt més a conte es pillar la bateria de preguntes del Fes-te fort.
Salut
pd: tinc també tot CCOO Bombers BCN que comparteixen el gran gruix del temari específic i esta molt bé.
Si vols un intercanvi del que estas escanejant tu i jo et passo CCOO i algun resum, ja saps :whistle:

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54262

Tyler Durden va escriure: Ei, d'on ets? Jo intercanvi el que vulguis. Tinc Adams antic i no crec que variï gaire, tinc Integral Safety (bastant just) i resums fets i completats per mi. Pel que sentit fes-te fort és bastant complet però te molta palla... i Adams alguns errors (segur que fes-te fort també). Poder a mes i mig del examen el que et surt més a conte es pillar la bateria de preguntes del Fes-te fort.
Salut
pd: tinc també tot CCOO Bombers BCN que comparteixen el gran gruix del temari específic i esta molt bé.
Si vols un intercanvi del que estas escanejant tu i jo et passo CCOO i algun resum, ja saps :whistle:

Jo, de Lleida! i tu?

Integral Safety tmb el tinc, encara que no escanejat... si estas lluny podem mira d'intercanviar algo via email...

Un altra opció es comprar entre uns quants Feste fort, a mi no em costaria res escanejar...

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54264

• Tyler Durden
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tot el poder pel poble!
  • Missatges: 180
  • Gràcies rebudes: 132
Lleida?? Bé, espero compartir auto-escola per fer pràctiques hehehe (ja m'entendràs).
Ok jo soc de la capital, via e-mail si vols CCOO resums i pdf's, diguem on vas més coix e intento passar-te coses
Jo tiro molt de internet, ja que en temes com construcció, electr.. hihan llibres q fan peneta.
Apunta i enviam un mail dient.me q ets tu! estem en contacte. > Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54274

Bones,

Han tret el temari de Bombers d'Adams antic de la web, entenc que deuen estar a punt d'actualitzar!

Si algú el veu actualitzat que avisi! ;)

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54279

• gonzalezgarcia.carlos
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Jo tinc gairabé el mateix temari que tu, crec que m'agafaré el llibre de bateria de preguntes de fes-te fort, només test del llibre 2009 adams potser em quedo curt, també tinc un resum de 120 pag. del llibre de adams, i amb info d'internet buscada per mi, qui vulgui podem compartir info! Jo soc de Calella, costa del Maresme, si hi ha gent que vol fer un grup d'estudi o per entrenar, per mi perfecte!

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54366

En principi ja ha sortit actualitzat, l'han ficat avui! www.adams.es/libros/oposiciones/temari-b...itat-catalunya/53843 Però veig que encara no surt cap descripció
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: tivero

Ampliar temari fa 10 anys 3 mesos #54372

I han tret el de tests...

www.adams.es/oposiciones/cuerpos-segurid...alitat-catalunya/658

Serà que el volen actualitzar tmb?

Ampliar temari fa 5 anys 11 mesos #68843

Hola, bon dia;
Estaria interessat en compartir, sí de cas encara estàs interesat pots escriurem al mail:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Gràcies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.181 segons
Gràcies a Fòrum Kunena