Partint del principi que les maniobres de suport vital bàsci, s han de prellongar el màxim de temps possible, en quin d´aquests casos es encare mes important fer-ho?
a) en una hipotermia accidental amb rigidesa de la musculatura toracia i abdominal
b) en una presona que pateix una ACR despres d un episodi de dolor toracic
c) en un gran cremat
d) en una victima d electrocucio
Ftbom va escriure: Partint del principi que les maniobres de suport vital bàsci, s han de prellongar el màxim de temps possible, en quin d´aquests casos es encare mes important fer-ho?
a) en una hipotermia accidental amb rigidesa de la musculatura toracia i abdominal
b) en una presona que pateix una ACR despres d un episodi de dolor toracic
c) en un gran cremat
d) en una victima d electrocucio
la resposta bona es la d!
algu sabria raonar-la¿??? gracies
Ostres.... aviam per simptomes podria ser B o D ja que una electrocució pot produir fibril.lació ventricular. En aquest tema de sanitari es pot divagar massa. Jo hagués dit la B d'entrada ja que el pacient està en ACR. La C descartada perque diu gran cremat però no descriu símptomes. A més el SVB és indicat per a persones amb enfermetats o lesions que amenacin la vida, així per a mi, la que és més clara es la B. Aviam que opina la resta de gent.
Jo també diria B, en aquesta resposta saps cert que la víctima pateix ACR.
Una víctima d'electrocució pot patir des de ACR fins a una simple cremada, en aquest cas no és practicaria el SVB.
No obstant a la part de "Partint del principi que les maniobres de suport vital bàsic, shan de prellongar el màxim de temps possible," no li veig relació.
Esta pregunta es para pillarte,porque la hipotermia es una de las 3 situaciones
(ahogamiento,electrocucion e hipotermia)pero la rigidez torácica y abdominal estaría ya muerto,así que por descarte es la D
Si jo també he llegit que per barbiturics millor no parar... I entenc que és per la rigidesa del tronc que no és la hipotermia sino també podria ser,
Un altre prgeunta del Adams:
- Quan una persona té un cos extrany a l'ull:
a) Li fregarem bé per intentar treure-li
b) Li posarem col·liris
c) Posarem pomades antiobiòtiques
d) Cap és correcta
Segons el llibre és la D (Cap és correcta) jo havia ficat la B i buscant veig que sempre recomanen aigua i en algun lloc fica col·liri, que haurieu marcat? I creieu que és pel tema del col·liri que no és correcta o és perquè no s'hauria de fer res...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: joni9.0
WiloW va escriure: Si jo també he llegit que per barbiturics millor no parar... I entenc que és per la rigidesa del tronc que no és la hipotermia sino també podria ser,
Un altre prgeunta del Adams:
- Quan una persona té un cos extrany a l'ull:
a) Li fregarem bé per intentar treure-li
b) Li posarem col·liris
c) Posarem pomades antiobiòtiques
d) Cap és correcta
Segons el llibre és la D (Cap és correcta) jo havia ficat la B i buscant veig que sempre recomanen aigua i en algun lloc fica col·liri, que haurieu marcat? I creieu que és pel tema del col·liri que no és correcta o és perquè no s'hauria de fer res...
Sempre que entra algo l ull, el 99% de les vegades es aigua a raig minim 20 minuts.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: joni9.0