Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

VALORACIONS SUBJECTIVES CONDUCCIO IMPUGNABLES fa 10 anys 1 setmana #56073

• niketu
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 7
Bones nois/@s:

en la línea del que darrerament es ve comentant en aquest foro, trobo molt encertada, si més no, la idea de comunicar i manifestar al tribunal de l'oposició el fet de la no objectivitat en les valoracions , ja no tan sols en l'exercici de circulació que deixa molt obert quins punts s'avaluaran i de quina manera, sino també en els propis exercicis de maniobres amb penalitzacions com us excessiu embragatge i batzegades.

Tant es així , que en la 3ª prova de conducció, es deixa a criteri dels examinants, i no pas a capacitats i pericia dels examinats, un percentatge molt elevat de la puntuació de la 3 prova de conducció, tant en exercici de conduccio com en els 3 altris exercicis. I és en aquest punt on molta gent coincidirà en el fet de no trobar una resposta objectiva a la pregunta : " i perquè m'han penalitzat, per batzegades o per embrague? i tant vaig trepitjar embrague? i on vaig donar batzegada? pero si haig de fer l'exercici en 45 segons i freno, aixo es una batzegada?

En aquest mateix sentit, si hi ha possiblitat de valorar amb un cronometre un temps excedit en les 3 maniobres, aixi com valorar si es xafa o no una linea, o si cau el camio mes de 3 o 8 centimetres en la rampa per tal de marcar penalització és totalment raonable doncs que també es pugui valorar amb un sensor de temperatura a l'embragatge que piti quan fagis un mal us d'aquest mateix, o un sensor de moviment per tal de que quan es sobrepassi una cert valor d'acceleració al camió per batzegada doni una senyal per penalitar. Només cal recordar el sensor de tope que tenia el remolc d'antiga prova amb el patfinder, una vegada sonava el sensor, es donava com a valida la penalitzacio.

Com molt be s'ha dit, el més encertat hagues estat impugnar la prova abans de executar-la per evitar interessos. No obstant, el que si que no es sabia en aquell moment es que la disposicio, muntantge i execució de la prova dones lloc al no compliment d'un fet tant senzill, i en aixo estic segur que tots coincidirem, com es la igualtat d'oportunitats. I senyors/@s, en això estem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

VALORACIONS SUBJECTIVES CONDUCCIO IMPUGNABLES fa 10 anys 1 setmana #56088

• bon berop osito
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4

niketu va escriure: Bones nois/@s:

en la línea del que darrerament es ve comentant en aquest foro, trobo molt encertada, si més no, la idea de comunicar i manifestar al tribunal de l'oposició el fet de la no objectivitat en les valoracions , ja no tan sols en l'exercici de circulació que deixa molt obert quins punts s'avaluaran i de quina manera, sino també en els propis exercicis de maniobres amb penalitzacions com us excessiu embragatge i batzegades.

Tant es així , que en la 3ª prova de conducció, es deixa a criteri dels examinants, i no pas a capacitats i pericia dels examinats, un percentatge molt elevat de la puntuació de la 3 prova de conducció, tant en exercici de conduccio com en els 3 altris exercicis. I és en aquest punt on molta gent coincidirà en el fet de no trobar una resposta objectiva a la pregunta : " i perquè m'han penalitzat, per batzegades o per embrague? i tant vaig trepitjar embrague? i on vaig donar batzegada? pero si haig de fer l'exercici en 45 segons i freno, aixo es una batzegada?

En aquest mateix sentit, si hi ha possiblitat de valorar amb un cronometre un temps excedit en les 3 maniobres, aixi com valorar si es xafa o no una linea, o si cau el camio mes de 3 o 8 centimetres en la rampa per tal de marcar penalització és totalment raonable doncs que també es pugui valorar amb un sensor de temperatura a l'embragatge que piti quan fagis un mal us d'aquest mateix, o un sensor de moviment per tal de que quan es sobrepassi una cert valor d'acceleració al camió per batzegada doni una senyal per penalitar. Només cal recordar el sensor de tope que tenia el remolc d'antiga prova amb el patfinder, una vegada sonava el sensor, es donava com a valida la penalitzacio.

Com molt be s'ha dit, el més encertat hagues estat impugnar la prova abans de executar-la per evitar interessos. No obstant, el que si que no es sabia en aquell moment es que la disposicio, muntantge i execució de la prova dones lloc al no compliment d'un fet tant senzill, i en aixo estic segur que tots coincidirem, com es la igualtat d'oportunitats. I senyors/@s, en això estem.

Es van fer reclamacions abans de la prova, durant la prova als controladors i ara s'estan fent les corresponents impugnacions, i la situació s'ha donat a conèixer a diferents sindicats i mitjans de comunicació:

T'Adjunto un model de reclamació de la prova de circulació i us avanço que potser haurem de recórrer a la justícia ordinària, però en la prova de circulació hi ha hagut una violació flagrant del principi d'igualtat i equitat. En els dies que corren, no garantir el dret d'igualtat d'oportunitats en un concurs d'oposició pública està encara més perseguit per la llei que anteriorment. Potser també haurem de recórrer als mitjans de comunicació.
El model que hem redactat és només per impugnar l'exercici de circulació, però entenc que la resta d'exercicis també poden ser impugnables.
Amb aquest document s'han d'adjuntar també les proves que tingueu que demostrin que va haver-hi opositors que tenien informació privilegiada: fotografies, vídeos, llistat dels ítems d'avaluació.... tot lo que va circular pel whatsapp, email...
També seria molt interessant anar a un notari que per 150 € aproximadament us farà un document certificant que les imatges es van rebre i enregistrar en els dies 14 i 17 de juliol.
Si algú te fotografies que es posi en contacte sisplau amb el correu electrònic:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Si ho fem bé i arribem fins al final, ho aconseguirem
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena