Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56216

Bomberoposito con esa soberbía, esas ganas de desear la mala suerte a los compañeros , etc,etc,etc nunca llegarás a ser bombero así que aparte de esforzarte tanto en que se repita la prueba yo iría preparándome la entevista porque si se repite la conduccion y la pasas (cosa que no sera) creo que el que suspenderá la entrevista serás tu.
Creo que deberías de preocuparte de tu oposición y no de colapsar el foro con un mismo tema, si tan seguro estas de que se repetirá la prueba duerme tranquilo y deja de intentar convencer a la gente de que haga lo que tu creas oportuno.

Ala suerte en la entrevista a los que habéis pasado!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56217

bon berop osito va escriure:

casi300 va escriure: Nomes el primer grup va entrar a la prova sense tenir ni idea de com seria. Per lo que em van explicar a aquests els hi va anar bastant be en general. Va ser a partir de commentaris i observacions que feia la gent daquest grup que la van commencar a cagar en les maniobres, sobretot el canvi de sentit. Aqui, coneixer que el canvi de sentit era diferent va fer mes mal que be.
La circulacio... En serio?? Era el recorregut mes facil del mon i els stops es veien desde molt lluny. Per lo que entenc molta gent ha fallat perque els examinadors, amb una mica de puteria, et feien parar just avanc dels stops per explicar la seguent maniobra i despres thavies de tornar a parar.
Que es podria fer millor... Si, i les queixes els han de sentir per millorar respecte a anys vinents. Pero impugnar tota la prova? Crec que es una falta de respecte a la gent que sha gastat centenars d'euros en llogar camions, autoescoles, etc. I per no dir el temps perdut amb la familia, amics i la feina.
Els primers de la llista en una opo tant gran sempre tindran menys coneixement duna prova que els ultims, pero aixo no sempre es una cosa negativa

Tens raó. És una falta de respecte que amb tot el que ens hi hem esforçat tots:

- No s'hagi garantit la igualtat i l'equitat en aquesta prova.
- Que les valoracions no hagin estat objectives, i pel que sembla tampoc hagin estat iguals per a tothom.

A veure ruc, pel que dius, vas signar un 6,5 i tens menys.... El q em sembla a mi es q anaves tan estressat i nervios q ni et vas adonar daltres errors....
Assegurar q els q vam aprovar teniem info privilegiada es per pillarte i rebentarte a osties.
Poder el psicolegs ens detectaran, pero tu has desperar a la seguent maco, a plorar a la iaia!! PALLASSO
Gaudeixo amb cada missatge que poses, em ric de tu i de la teva esperança...
Deixa't d'advocats i comença a estudiar per la seguent....
O millor, gastat la pasta q a la seguent conduccio aniras justet i tornaras a suspwndre, PRINGAT

P d. Tinc moltissim respecte per les 228 altres persones q no han passat, moltissims anims ina seguir lluitant

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56218

Gent tot això està degenerant molt. Ens hauríem d'estalviar els atacs personals i que cadascú faci les impugnacions que li sembli oportunes. De la mateixa manera, si creieu que està espamejant massa el fòrum mireu de que ho resolgui un administrador, ell està en tot el seu dret de fer el que està fent.
I, parlant a nivell personal, jo sóc un dels que va fer la prova amb el primer grup del primer dia. I pels motius que sigui em va anar bé. Lògicament no vull que es repeteixi la prova, únicament pel que ja ha comentat algun company i és que en aquestes proves (i, possiblement, es podria extrapolar a totes les opos) el factor "sort" té un paper important. Si es repetís em podria anar millor sí, però també pitjor, i aquesta segona opció pesa molt més que la primera. Així doncs, no vull que es repeteixi la prova (potser de forma egoista, però recordeu que jo formo part del grup teòricament més perjudicat). Igualment entenc les queixes i si jo estigués en la seva situació també actuaria com ho fan ells.
Salut companys,

Pau Sagué
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: ungoliath, u1063636, Forrest Talp, bon berop osito

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56219

Bones!
Jo personalment presentaré al·legació individual i la que fem col·lectiva ja que penso que aquesta prova ha estat una xapussa i han hagut cosetes de pes i molt greus...no ens mereixem una prova així cap de nosaltres ni els futurs opositors tampoc.

Però que cadascú faci el que vulgui, com si algú vol redactar una carta al tribunal elogiant la prova i als examinadors.

Salut i sort!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 1 dia #56220

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
Això ja és increible, em dius que tens menys nota de la que vas signar i jo soc el demagog?

És impossible que no et donin, mínim, aquella nota, i si tens coses que no vas veure doncs em sap greu. A la sala de l'esperit del temps on els nervis t'apretaven del cul al cap tindries un error al llegir els fallos (Si no és així reclama i t'ho ensenyen... tenint els papers fets ningú els retoca, són un garantia per ambdues parts).

I de la mateixa manera que en aquí els nervis a més d'un poder li van jugar una mala passada de la mateixa manera et va poder passar en la coducció. El sergent de torn et va dir que ho vas fer molt bé i no va veure que et vas passar un "stop", o que a la recta vas anar a una velocitat anormalment reduïda o superant la màxima.. etc, però al baixar els testadors si que s'hi van fixar. Hi ha molts motius d'exclusió i és fàcil que 1 el fessis malalent, s'havia d'estar atent i no anant d'emergència s'han de respectar els senyals de trànsit.

Sincerament em preocupa poc que aneu fent "pokekedadas" per impugnar la opo, però la gent que intenta buscar el culpable exterior per no assumir les seves culpes no em sembla de fiar.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 18 hores #56225

• bon berop osito
  • Avatar de bon berop osito Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 4
:unsure: :ohmy:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 10 anys 16 hores #56226

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
Jejejejejejeje vaya tela

Pel que veig però t'hauran d'obrir els ulls els membres del tribunal. Tot i que cada cop estic segur que vas veient que no la tens.

S'ha de tindre molt valor per desdir-se d'una feina tant sacrificada com la que has fet fins ara, i el més fàcil a dia d'avui és porar-ho fins al final i llavors culpar al tribunal.

És una opció com qualsevol altre però no és la més correcta ni la més justa, sols és la més senzilla i sobretot la més autocomplaent.

Molta sort "valent"...

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56240

• moltbon bombera
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
Bona tarda,

Els del grup que hem creat per impugnar aquesta 3a prova, ja hem parlat amb els advocats i seguim endavant. La setmana vinent ens reunirem per firmar la reclamació conjunta.
Tenim motius que ens fan pensar que tenim possibilitats d'aconseguir que la 3a prova quedi sense efecte.
Si us hi voleu unir ens podeu enviar un email a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56241

moltbon bombera va escriure: Bona tarda,

Els del grup que hem creat per impugnar aquesta 3a prova, ja hem parlat amb els advocats i seguim endavant. La setmana vinent ens reunirem per firmar la reclamació conjunta.
Tenim motius que ens fan pensar que tenim possibilitats d'aconseguir que la 3a prova quedi sense efecte.
Si us hi voleu unir ens podeu enviar un email a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Ara parla mr Hide?

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56242

avere... a mi tan se'n fot el que feu, però em sap greu pel que sou nous en això de opositar...
teniu tot el dret de seguir a un pastor, jo no vull a llisonar a ningú, sol que abans de que firmeu alguna cosa que més tard tingueu un disgust, feu una cosa.

a la web ( www.gencat.cat) hi ha la llista amb totes les notes i la llista amb els horaris i grups dels examinats, sol cal que fiqueu les notes a m'aquesta llista i feu promitjos i estadístiques.

Perquè per portar unes fotos, vídeos d'uns companys opositors ( que es suposa que teniu dret d'imatge i propietat) us daran la raò ?
si el primer que us tiraran a la cara, serà que el mati del primer dia no va ser moment amb més suspensos ni el moment amb notes més baixes ! llavors que direu? un copi past de una llei o norma?

jo aquest cop no ho he comprovat, però si que ho vaig fer a la de BCN i vaig tenir una gran sorpresa! jo no us la faré i un que no hi te de deixar la seva firma tampoc.

I penseu que els advocats viuen dels judicis, així tingueu sang freda i mireu-s'ho d'altres punts de vista feus de advocats del diable a la vostra causa

com diu la dita:
advocats i procuradors
al infern en dos en dos

una altra coseta, les 2 úniques proves que ser que s'han repetit, va ser les físiques de BCN del 2010, pq en les bases ficava que el plinton ( circuit d'agilitat) estaria a 85cm i el dia de la proves estava a 95cm, i no ho van voler canviar-ho, al cap de 15 dies a repetir-ho i l'altra poder ja fa més de 20 anys, en aquest cas va ser una prova de mecànica, tenien que afluixar unes rosques i es va trobar que alguns opositors avien deixat les rosques molt, molt apretades pels següents, i matemàticament era demostrable amb les notes del primer al segon grup

SER O MORI !!!!!!!

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56246

• moltbon bombera
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 0
Bona nit,

Us adjunto un nou model de reclamació individual que ens han fet arribar.
Estem fent el recurs conjunt per presentar pròximament. Us podeu posar en contacte en el mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Aqui va el text:

Exposició de fets i raons:
D’acord amb la base 6.1.3 de la Resolució INT/307/2016, de 5 de febrer, de
convocatòria de procés selectiu per a l’accés a la categoria de bomber/a de l’escala
bàsica del cos de bombers de la Generalitat (núm. de registre de la convocatòria 81/16),
corresponent a la tercera prova de l’oposició: prova de conducció de vehicles pesants,

Jo, ………….., fins ara cursant el procés d'oposició oberta de bombers del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament per a l'accés a la categoria de bomber/a de l'escala bàsica 81/16,
EXPOSO:
Que en l’exercici de circulació d’aquesta prova han tingut lloc irregularitats que vulneren el principi d’igualtat i imparcialitat, i l’objectivitat que ha d’imperar en tot procés selectiu públic, en relació a:
1. La valoració i puntuació de l’exercici de circulació:
Segons consta a les bases:
“Les penalitzacions en aquest exercici están associades al correcte ús del vehicle, a la correcta conducció durant tot el recorregut pel circuit plantejat i al seguiment de la norma i regulació de trànsit vigent en matèria de conducció de vehicles”.
D’altra banda, també s’inclou un quadre de penalitzacions comunes detallades:
“iniciar l’exercici sense la indicació de l’instructor, tombar, topar, desplaçar o aixafar qualsevol element, per conducta que afecti a la seguretat de la conducció”: serien motiu de desqualificació
“per no ajustar-se el cinturó de seguretat i per obrir la porta abans de finalitzar l’exercici”: es descomptaran 0,5 punts.
A part, existien uns altres ítems que no es van fer públics dels quals només havien de tenir constància els examinadors i que no es regien per la norma i regulació de trànsit vigent en matèria de conducció de vehicles.
Aquesta manera de determinar les penalitzacions, de dues maneres diferents, alguns ítems no concretats basats en la normativa de la DGT i uns altres al marge d’ella, que puntuaven de forma arbitrària sense adaptar-se a aquestes normes, és totalment contradictori, ja que per exemple el no ajustar-se el cinturó de seguretat, en un examen de la DGT seria suspès, i en la prova resta 0.5 punts, o el reconeixement visual del vehicle per l’exterior que no es puntua en cap examen de conducció oficial de la categoria C i que, per contra, sí que puntuava en aquest exercici.
El fet que només s’especifiqués la puntuació d’alguns ítems, ha donat lloc a diferents interpretacions de la prova per a cada instructor, ja que no varen ser sempre els mateixos examinadors, i per una banda les valoracions es basen en les normes de la DGT i per una altra en uns ítems de la pròpia prova que en principi ningú sabia, però que varen arribar a filtrar-se, deixant de garantir la igualtat d’entre els opositors.
En conseqüència, el que ha passat és que els diversos instructors han valorat de diferent manera una mateixa penalització quan no estava especificada als ítems de l’exercici, com per exemple no aturar-se completament a un “stop”, que es va interpretar de dues maneres diferents: alguns examinadors s’acollien a la normativa de trànsit vigent descomptant 2,5 punts (és a dir, desqualificació de l’exercici), i d’altres ho interpretaven com a conducció poc segura i que descomptava només 0,2 punts, segons els ítems de l’exercici. Aquest exercici és de molt difícil interpretació i deixa de ser objectiu.
A més a més, que al final de l’exercici, no ens donaren les penalitzacions de la circulació tal i com varen fer a les altres tres proves, per poder certificar nosaltres els errors que vàrem poder fer, i signar-les com va passar amb les altres tres proves, deixant aquesta valoració per al moment que van sortir les notes finals junt amb els convocats per a la següent prova (l’entrevista), sense temps per fer les reclamacions pertinents abans de resoldre els opositors que convoquen a l’entrevista.
2. Als principis d’igualtat d’oportunitats i equitats garantits:
Hi ha opositors que varen estar visualitzant l’exercici i que clarament tenien un avantatge respecte als que no, sabent en tot moment el recorregut, les parades, quan utilitzar el fre elèctric, inclús les senyals del circuit (adjunto fotografia del croquis del circuit amb els senyals, marcats, que varen poder fer el primer dia del examen).
Els instructors de la prova varen poder veure, al igual que els opositors, la gent que hi havia a l’altra banda de les tanques (adjunto imatge del circuit feta els primers dies de la prova).
I em consta que hi havia gent que sabia els ítems puntuables o que restaven en aquesta prova, que no s’havien públics.
3. A la Llei 30/1984, de 30 de agost, de Mesures per la Reforma de la Funció Pública disposa en l’article 19:

"El Gobierno regulará la composición y funcionamiento de los órganos de selección, garantizando la especialización de los integrantes de los órganos selectivos y la agilidad del proceso selectivo sin perjuicio de su objetividad. En ningún caso, y salvo las peculiaridades del personal docente e investigador, los órganos de selección podrán estar formados mayoritariamente por funcionarios pertenecientes al mismo Cuerpo que se ha de seleccionar".
Tots els instructors formadors a càrrec de la prova eren del mateix cos de bombers de la Generalitat, i diferents cada dia, trobant a faltar un formador de la DGT, que vetllés per aquestes normes, sense la possibilitat de cap mena de diferent interpretació.

PETICIÓ:
Que es declari nul·la de ple dret la prova de l'exercici de circulació de la tercera prova,
que va tenir lloc els dies 14, 15, 16 i 17 de juliol, del procés d'oposició oberta de bombers
del Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament per a l'accés a la categoria de
bomber/a de l'escala bàsica 81/16.

Primerament, per falta de concreció en l’apartat de valoració del exercici, i fer-ho de forma diferent a com ho farien en un examen seguint la normativa i regulació de trànsit vigent en matèria de conducció de vehicles, tal i com es diu a les bases, la qual cosa ha donat lloc a diferents interpretacions respecte a una mateixa penalització; per no haver-hi cap instructor/formador aliè a bombers de la generalitat, que garantís una uniformitat en el criteri de penalitzacions; i darrerament, perquè aquest exercici no compleix amb les garanties legals previstes i que ha tingut conseqüències objectives que han vulnerat el precepte legal d'igualtat i equitat tal i com demostren les imatges i fotografies.

Dra. Jekyll
Adjunts:

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56247

Ets molt pesat nanu...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: fetcaldo

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56248

• fetcaldo
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 10
o el reconeixement visual del vehicle per l’exterior que no es puntua en cap examen de conducció oficial de la categoria C i que, per contra, sí que puntuava en aquest exercici.

no aturar-se completament a un “stop”, que es va interpretar de dues maneres diferents: alguns examinadors s’acollien a la normativa de trànsit vigent descomptant 2,5 punts (és a dir, desqualificació de l’exercici), i d’altres ho interpretaven com a conducció poc segura i que descomptava només 0,2 punts, segons els ítems de l’exercici. Aquest exercici és de molt difícil interpretació i deixa de ser objectiu.

ole tu moltbon bom bera opo si tor, ole tu

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56249

• u1063636
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 141
  • Gràcies rebudes: 67
Osti està molt ben fet l'escrit, es nota que heu trucat a la porta d'algun advocat ja... ara bé segueixo pensant que es fregaranbel cul amb aquest escrit. Per cert algú va fer la cullonada de fer la volta al camio sense que li haguessin xivat? Em sembla lamentable tot això...

Impugnació col·lectiva de la 3a prova fa 9 anys 11 mesos #56250

Bona nit a tots/@s,

senyors, és ben estrany que encara a hores d'ara hi hagi persones que vulguin aturar, interpel.lar, qüestionar que opositors vulguin defensar els seus drets davant un procés d' oposició, quan és totalment democràtic i existeix el dret a denunciar faltes en els principis d'igualtat.

És totalment cert que es van filtrar informacions dels ítems que es valorarien en l'exercici de conducció, de fet hi ha gent que ho sap de primera mà, i tant és així que la prova en aquest moment esdevé il.legal i nul.la de ple dret.

Independentment del resultat de qualsevol opositor en la prova, el que aquí s'està exposant no és si una idea, un fet, un acte administratiu com és una al.legació d'una prova fa més pesat, més impertinent, més guapo o més valent a un grup de persones que reclamen el seu dret davant una administració que es regeix per uns principis de legalitat.

Tant és així que a hores d'ara ningú sap com esdevindrà el final d'aquest procés de denúncia. En aquest moment hi han proves que demostren de forma fefaent el incompliment del principi d'igualtat, exemple concret d'aquest incompliment és, tal i com s'ha dit en missatges anteriors, el fet de conèixer que un dels ítems avaluables en l'exercici de circulació era fer una" visualització i comprovació externa de la seguretat del vehicle " . I és en aquest moment que entren en funcionament altres actuacions no legals que donen lloc a l'inici de processos altament denunciables com el de filtració d'informació per part de personal que forma part del procés selectiu.

Obtenció d'informació visual durant la pròpia prova, inexactituds en els items penalitzables dels diferents exercicis de maniobra com poden ser " batzegades o us excessi embragatge" , filtració d'informació d'ítems avaluables, donen lloc a
una invalidesa de la prova de forma legal.

I és en aquest punt quan deixa de tenir sentit el fet de ferr apostes de com acabarà el procés de denúncia. Exemples varis d'anul.lació per incompliments legals de proves n'hi ha i en seguiran havent. Cal recordar la repetició de la 1ª prova de GUARDIA URBANA de Barcelona pel fet transferir in situ durant la prova informació desvirtuant el principi d'equitat i igualtat dels opositors.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: moltbon bombera

Temps de càrrega de la pàgina: 0.251 segons
Gràcies a Fòrum Kunena