Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #56996

• DPB
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 11
Molt bones!!!
Algu ha presentat el nivell B2.1 als mèrits? Quan us han comptat? 0,2 o 04?
Al principi jo suposava que em comptarien 0,2, pero a les oposicions de Barcelona m'en van comptar 0.4, o sigui que el van equiparar al B2.
Ara m'han comptat nomes 0.2, però si mirem les bases diu: Únicament es valoraran els certificats d'idiomes emesos per entitats reconegudes als efectes de l'última convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional per a estudiants (MOBINT) publicada per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).
Així doncs, el certificat de 4t curs de l'Escola Oficial d'Idiomes, o el B2.1 de qualsevol universitat que aparegui al document de MOBINT de l'Agaur i que per tant esta reconegut a efectes de la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic a les universitats de Catalunya per al curs 2015-2016 (MOBINT) correspon al nivell d'Usuari Independent Avançat B2 del nivell comú de referència per a les llengües del Consell d'Europa.
O sigui, que si surt en aquell document en la columna de B2, sigui B2.1 o B2.2 hauria de valer, no?
Algu li ha passat igual o li han comptat 0.4??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57001

Bones, jo tinc 5e de la eoi, que equival a b2.2 i en la meva opinió el 4rt curs de eoi, és a dir b2.1 , no té una validesa a efectes de títol, ja que és com un certificat que et fan temporal, però crec q no val per gaire més...
A veure si tens sort

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57002

Un grau universitari que en teoria acredita B1 algu li han sumat els 0,2 corresponents?

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57018

algu sap si un B2 de la UOC val?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Mario1sr

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57020

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57021

En teoría l'obtenció d un grau universitari acredita un B2, segons la UPC

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57022

DPB va escriure: Molt bones!!!
Algu ha presentat el nivell B2.1 als mèrits? Quan us han comptat? 0,2 o 04?
Al principi jo suposava que em comptarien 0,2, pero a les oposicions de Barcelona m'en van comptar 0.4, o sigui que el van equiparar al B2.
Ara m'han comptat nomes 0.2, però si mirem les bases diu: Únicament es valoraran els certificats d'idiomes emesos per entitats reconegudes als efectes de l'última convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional per a estudiants (MOBINT) publicada per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR).
Així doncs, el certificat de 4t curs de l'Escola Oficial d'Idiomes, o el B2.1 de qualsevol universitat que aparegui al document de MOBINT de l'Agaur i que per tant esta reconegut a efectes de la convocatòria d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat amb reconeixement acadèmic a les universitats de Catalunya per al curs 2015-2016 (MOBINT) correspon al nivell d'Usuari Independent Avançat B2 del nivell comú de referència per a les llengües del Consell d'Europa.
O sigui, que si surt en aquell document en la columna de B2, sigui B2.1 o B2.2 hauria de valer, no?
Algu li ha passat igual o li han comptat 0.4??

DPB, que tinguis el B2.1 no acredita que hagis assolit el nivell B2, així que la puntuació que t'han donat és de un B1, aquests 0,2 punts que has comentat. El que veig estrany és la puntuació de Barcelona que has citat, 0,4 punts, perquè en teoria per un B1 et dónen 0,5 punts.

BASES BOMBERS GENERALITAT 2016

"g) El coneixement d'idiomes estrangers es valorarà fins a 0,5 punts com a màxim, distribuïts de la manera
següent:
- El nivell bàsic (A2) es valora amb 0,1 punts cadascun.
- El nivell intermedi (B1) es valora amb 0,2 punts cadascun.
- El nivell avançat (B2) es valora amb 0,4 punts cadascun."

BASES BOMBERS BARCELONA 2015

"d.2. El Tribunal valorarà fins a un màxim de 2 punts estar en possessió dels certificats oficials (segons el Marc
Europeu Comú de Referència) d’un o més dels idiomes següents:
- Anglès, francès o alemany nivell elemental (B1): 0,5 punts per idioma.
- Anglès, francès o alemany nivell intermedi (B2): 1 punt per idioma."

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57025

• DPB
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 32
  • Gràcies rebudes: 11
Perdo, 1 punt em van donar. Vull dir que em van comptar el B2.1 com a B2.
Ja sé que no és el mateix el B2.1 que el B2, perque a la majoria de llocs no me l'han acceptat com a tal. Però a les bases diu que es farà segons l'Agaur, i a les beques Mobint de l'Agaur si que consideren el B2.1 a dins del nivell B2

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57037

Si realment és com dius, ja pots fer una reclamació per aconseguir el teu 0,4. Que tinguis sort company.

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 8 mesos #57039

Jo vaig fer la carrera amb el Pla Bolonia i no te donen el nivell B2.2 (ojalà!), t'ho has de treure a través de centres oficials (EOI, Cambritge...)

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 7 mesos #57094

• Siempre_Positivo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 24
El B2.1 és el mateix que tinc jo i no crec lògic que ens hagin de donar 0.4

Aquest, certifica que estem per sobre de un B1 però no hem superat tot el B2, ja que ens manca mínim 1 any sencer.

Fes la reclamació adient, però no crec pas que t'hagin de concedie el 0.4 que demanes

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 7 mesos #57095

Una carrera universitària no et dóna cap tipus de certificat d'anglès, a no ser que sigui una filologia anglesa (almenys amb el Pla Bolonya dels pebrots).

Merits Angles B2.1. fa 9 anys 7 mesos #57516

hello!

jo tinc un C1 i m'han comptat com un B2 sencer, lògic
ara bé, un b2.1 és un b2 a mitges, és normal que et comptin com un b1 perquè no tens el b2 acabat

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.241 segons
Gràcies a Fòrum Kunena