Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

una convocatoria menos... fa 18 anys 11 mesos #4862

• oscartardio
  • Avatar de oscartardio Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 35
  • Gràcies rebudes: 0
esguinç molt greu al tormell. fins al cinc de septembre enguixat, despres no se com anirà...pero està clar que les fisiques, i menys el circuit d'agilitat serà lo que era...bajon del quince. Entreneu vosaltres que pudeu cabrons!!!!! jajaaj ric per no plorar cagonlaputa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

una convocatoria menos... fa 18 anys 11 mesos #4865

No t`has de desanimar tant,jo al febrer em vaig trencar el creuat posterior del genoll i ara fa 2 mesos k corro i vaig a tope per recuperar temps perdut,ara a descansar la cama i ja veuras com tampoc perds tant!!

una convocatoria menos... fa 18 anys 11 mesos #4880

És una bona putada, però ara pots treballar més la part teòrica, que jo crec que és on es poden marcar més les diferències. Desprès fas una bona recuperació i amb 4 dies tornes estar com abans.

Ànims, i endavant, que si es vol, es pot

una convocatoria menos... fa 18 anys 11 mesos #4881

• oscartardio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
merçi pels anims companys

una convocatoria menos... fa 18 anys 11 mesos #4886

Ànims company!

Jo just abans de les opos de Barcelona de l'any passat, i entrenant em va petar (literalment) el tendó d'aquiles del peu dret i em vaig perdre les opos de Barcelona i les de la Gene, i a aquestes últimes de Barcelona si no hagués sigut per un fallo super absurd potser ja estaria dins. Així que al mal temps bona cara, agafa't una bona butaca i aprofita per estudiar.

I no et desanimis tots sabem que a la gene "las cosas de palacio van despacio" jo crec que tens temps més que de sobres per estar recuerat per les físiques.

Apaaaaa

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5089

Oscar no et desanimis, fot-li canya estudiant, i aprofita que tal com va tot em sembla que s'esperaran a que et recuperis per obrir la convocatoria...jeje.
jo em vaig trencar el coxis, treballant, sis dies abans de les físiques per mosso,
ja sé que no és lo mateix, però si serveix per animar-te, hi vaig anar amb el "cul trencat", jeje!! :wink:

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5096

• gabriel garcia
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
anims Oscar!!!

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5178

oscartardio va escriure: esguinç molt greu al tormell. fins al cinc de septembre enguixat, despres no se com anirà...pero està clar que les fisiques, i menys el circuit d'agilitat serà lo que era...bajon del quince. Entreneu vosaltres que pudeu ****!!!!! jajaaj ric per no plorar cagonlaputa

anims tio, jo me vaig fer un grau 3 del lligament lateral extern del turmell i ahir lo metge ja me va dir ke podia comensar a correr!!!

A mi em van posar un embenatge compressiu pero mel vaig treure i vaig aconseguir colarme a l'hospital a fer recuperacio i vaig estar 3 setmanes fent ultrasons i corrents i mha anat de puta mare, ahir ja vaig anar a correr i noto alguna molestia pero es normal, uns dies de carrera continua i com a nou!!

Espero ke et recuperis aviat i si pots fes recuperacio

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5179

ei ke no ho he dit, l'esguins mel vaig fer lo 18 dagost

amb un meset nhe tingut prou

anims una altra vegada, que ja no et deu kedar gaire

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5186

• oscartardio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
La veritat es que ja falta poc...ha sigut un esguinç una mica complicat,,,primer en van ficar un tubing, als dos dies, un venatge compresiu, a la setmana, despes guix, aquest ultim durant tres setmanes, a continuacio tenso plast...Aixi qu la cama m'ha desaparegut s'ha aprimat a saco, em volien donar llargues al asepeyo just el dia de fi de contracte, gairebe no podia ni caminar.....al final em fan reavilitacio i una resonancia al genoll perque tampoc va fi...Els ultims rumors apunten a que el tema es retrasara per coincidir el inici de curs al setembre....poder si puc fer algo en aquesta opo..merçi per els anims i endevant!

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5188

oscartardio.creo que las fisicas caeran aproximadamente en febr , o marzo ,si tienes suerte podras recuperarte y estar a punto de hacer las fisicas sin problemas ,suerte y a por todas................

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5189

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Una pregunta, si se alarga mucho la convocatoria de este año y se hacen en marzo del año que viene, quiere decir que en el 2008 tendremos 2 convocatorias de la gene? Porque si no tengo mal entendido se firmó que hasta el 2008 saldrian convocatorias cada año ..¿no? ...

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

una convocatoria menos... fa 18 anys 10 mesos #5190

david, una cosa es cuando sale la convocatoria y otra cuando se empiezan las pruebas ,en septiembre del 2008 ,se empieza la escuela de la convocatoria del 2007 yen sept del 2009 la escuela de la convocatoria del 2008.nos guste o no es asi.............

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.190 segons
Gràcies a Fòrum Kunena