Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Oposicions Tècnic SPEIS / Sotsinspector Bombers fa 8 anys 9 mesos #60269

• kamsam
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 2
Bon dia,

Fa unes setmanes que investigo pel fòrum per si trobo informació al respecte sobre les oposicions de sotsinspector dels bombers, però al no trobar la informació que preciso, creo nou fil per veure si algú em pot respondre :)

Vaig acabar fa dos anys la carrera universitària i actualment estic treballant a l'empresa privada dins de la red de supervisió pericial d'una asseguradora. Amb moltes aspiracions a presentar-me a les properes convocatòries que surtin per al càrrec que comento ( per les actuals arribava tard i no sé quan seràn les properes, però sóc jove... 24 anys)

Algú s'ha presentat com a Tècnic d'SPEIS? Cal ser arquitecte o enginyer ? O amb carrera universitària ja val ? Són unes opos que també m'interessen força, així que agrairia una mica d'informació de les opos i de les tasques que realitzen al dia a dia.

M'agradaria molt rebre el feedback d'algú respecte les proves selectives així com del temari necessari. Quin tipus de preguntes s'acostumen a plantejar ? Quan al temari... he fet aquesta divisió per temàtiques per estrucurar-me on puc anar a buscar-ho:

A la web de la Generalitat figuren 47 temes per a sotsinspector amb la següent distribució:

Bloc 1 - Temes 1 a 20: temari general sobre física, química, electricitat i hidràulica
(he contrastat i la majoria de temes estan inclosos a les 276 pàgines del temari de bombers voluntaris) Sabríeu si n'hi ha prou o es necessita un nivell molt més profund sobre la matèria?

Bloc 2 Temes 21 a 32: lleis i reglaments

(al ser lleis orgàniques confio en que podria trobar-les al butlletí oficial de la Generalitat)

Bloc 3 Temes 33 a 37: Cartografia i coneixements Forestals

Bloc 4 Temes 38 a 40: Coneixements mèdics

Bloc 5 Temes 41 a 47: Estructures

Els 3 últims Blocs la veritat que no sé massa on anar a buscar-los. Si algú té organitzat o vol organitzar un grup de treball per fer-ho que compti amb mi al 100%!

Res més! Disculpeu per la longitud del text, però ara mateix vaig una mica perdut.

Agraeixo d'avantmà la vostra ajuda!

Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.089 segons
Gràcies a Fòrum Kunena