Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63788

Jo vaig intentar entrar fa uns anys i no vaig poder (perquè no tenia mèrits precisament), i vaig haver de fer altres coses. Dins al col·lectiu que fan campanyes hi ha de tot, com a tot arreu. Hi ha els que tenen vocació, ganes d'aprendre i amb l'objectiu d'entrar al cos de bombers. Però també hi ha els que viuen a casa els papis i es una feina perfecte per l'estiu, per no treballar gaire i rebre un bon sou. Tots en coneixem d'aquests i no són minoria. Per tant, no es pot generalitzar ni cap a una banda ni cap a l'altre. El tema és que tal com volen comptar els mèrits, afavoreixen també a aquesta part del col·lectiu que d'esforç no massa.. o que en tot cas no demostra que tingui cap capacitat per sobre dels de fora.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger, Boyle Mariotte

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63789

Ostres, tela amb els comentaris d'alguns.

Crec que els que esteu comentant a favor de l'experiencia laboral, a més dient que històricament sempre ha sigut així, i que la opo es la opo i canvia sempre, ja sabreu que si la opo fos la opo, com havia de ser, hagués sigut SENSE mérits.
Per tant, això de que va canviant i l'adaptació que em de tenir, es relatiu, ja que gràcies a la pressió feta, s'ha canviat el tema mérits. No ha sigut cosa de l'Administració, i no ha sigut com inicialment aquesta volia que fos.

D'altre banda, em sembla increïble que la gent digui que qui no fa campanyes es perque no li dona la gana...
Hòstia, no m'aventuraria molt a opinar sobre la vida laboral-familiar-personal de cadascú. Jo no tinc fills, però crec que si en tingués, ja et dic que no deixaria una feina estable per tres mesos de treball on potser cobro menys que a la meva feina i al setembre al carrer. Ja et dic que no me la jugaria, que tots tenim vocació i ens agrada molt el mundillo aquest, però primer s'ha de menjar.

Repeteixo que amb el nou sistema de mérits, surto afavorit, pero hòstia, crec que s'ha de tenir més empatia, i jo també hagués preferit que es comptessin tots els mérits, que sembla que aqui els únics que s'ho han currat a muerte son els AOF, voluntaris, etc.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: roger, vicens26, enricsb19, AOS, koen, nissaga, arn, toktok, Boyle Mariotte

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63790

• alpfaOmega
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 11
Hi ha un tema del que ningú parla.
En les últimes bases sumant trailer,català,idiomes,actic tenies 2 punt, el maxim es 3.3 punts. La gent que feia campanyes bbvv etz. Tenia com a màxim una avantatge de 1.3 punts . Ara el màxim torna a estar en el 3.3 de avantatge sobre els altres opositors.

La part positiva es que hi ha 250 places i jo només vull una!!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63791

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Ei ei ei!! Crec que aquí tots som capaços d'expressar el que pensem sense necessitat de faltar el respecte a ningú. Aquí cadascú se sap lo seu i no es tracta de jutjar als altres xq no estiguem d'acord amb el seu posicionament. Penseu q el millor wue ens podria passar és que un dia fossim tots companys...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: u1063636

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63793

• MARXAL 89
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 83
  • Gràcies rebudes: 22
Al final, surti el que surti ningú quedarà content, però sembla que aquesta opció serà la que perjudicarà a més gent.
Em sembla malament que només deixin els mèrits relacionats amb bombers i em semblava malament que els treguessin tots, mai plourà a gust de tothom, però han optat per l'opció que exclou a més gent sota el meu punt de vista. No tothom pot tenir accés a aof, voluntari, etc.. però si a titulacions relacionades.
Amb lo fàcil que seria contar tots els mèrits com la última opo i s'han posat ells sols en un merder sense tenir cap mena de necessitat, dubto molt que demori molt temps avaluar els mèrits de 300 persones que passarien el tall de la opo.
Tocarà esperar al final a veure si és bou o vaca però no pinta massa bé.
Salut, paciència, estudi i entreno!!

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63794

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Benvolguts companys i companyes!
Us fem arribar aquest escrit que agraim que difoneu i reenvieu a grups de bombers, xarxes socials i personalment a les següents direccions:
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
I a la bustia de contacte del departament d'interior
Merci per la vosta col.laboració!
Benvolgut tribunal de convocatòries,
ens adrecem a vostès per expressar el nostre profund desacord amb l’eliminació d’una part de la fase de mèrits en la imminent convocatòria de 250 places de bombers a la Generalitat de Catalunya.
En la reunió del dilluns 21 de gener a la seu de la Funció Pública es va acordar l’eliminació de la majoria dels mèrits de la convocatòria d’accés a l’escala bàsica 81/19. De fet, es va acordar només conservar els mèrits del personal que ha estat treballant pel Cos de bombers de la Generalitat.
Considerem que és un greuge comparatiu molt gran el fet que només es computin aquest tipus de mèrits. Les persones que per motius personals no han pogut tenir un vincle laboral amb l’administració i que han esmerçat molt esforç, temps i recursos econòmics per aconseguir mèrits a través de titulacions acadèmiques, llicències de conducció i cursos informàtics, etc. Es veuen greument perjudicats.
Per tot l’expressat anteriorment, demanem que es conservin els mateixos criteris del concurs de mèrits de la vigent convocatòria 81/18 d’accés al cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya.

Atentament , ..................................................amb D.N.I. ................, a 22 de gener de 2019

Eliminació del concurs de mèrits (250 places) fa 7 anys 6 mesos #63796

Reenviat, a veure si es dignen a fer les coses bé! Gràcies per la feina a qui hagi fet l escrit! Espero que tots els forestals que estaven tant indignats amb que traguessin els mèrits ho reenviin també...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.220 segons
Gràcies a Fòrum Kunena