Em sap greu dir tu. Però em sembla que has de tenir els requisits el dia que es publiquen les bases.
De totes maneres inscriute per si de cas.
Ànim que venen més com aquesta!!!!
2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana.
No arribo a temps, no tinc el carnet C. Seguiré preparant-me per a la propera.
El meu dubte és el següent: penseu que el fet de treure tot allò que donava punts (al marge de l'experiència en el cos i similars), com idiomes, carnet C+E, actic, etc, es deu únicament a la pressa que hi havia de treure la oposició i tenir a la gent preparada quan abans millor, o serà una tònica habitual d'ara endavant? És a dir, creieu que després d'aquesta convocatòria "especial" les properes tornaran a comptar amb aquests punts a la fase de concurs?
Ho pregunto perquè la propera setmana em pensava apuntar per a les proves del nivell C2 de català i, un cop ho tingués (exàmens al maig) pensava mirar-me el nivell alt de l'actic (tinc el mitjà), però si no ha de servir per res és una pèrdua de temps, diners i esforç....
Pels requisits els has de complir fins últim dia de inscripció, per tant si aproves el dia 22 et pots presenta amb tot el dret.
Els mèrits puntuen fins a la data publicació de les bases.
M'he explicat correctament?
"2.2 Per a l'admissió en aquest procés selectiu, les persones participants han de complir els requisits el dia de
finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los fins al moment de la presa de possessió com
a funcionari de carrera, llevat dels corresponents a llengua catalana i llengua castellana."
D'aquí entenc que si l'últim dia de presentació se sol·licituts es el 22 de febrer i es quan t'examines i aproves, en principi cumpleixes els requisits.
La nota de aprovat es del día en que realitzes l'examen. I tot i que triguen 24h en donar el resultat, si comentes la teva situació, pots intentar demanar el carnet provisional a l'autoescola a veure si tel poden fer el mateix día (d'aixó m'informaria ja per saber-ho). Si no, fes la presentació igual i durant el procés de reclamació, ja podràs entregar algún document que certifiqui que l'últim día de entrega de documents vas assolir el carnet C.
Estic pensant en operar-me de la vista per corregir la miopia que tinc de cares a les mèdiques.
Algú sap més o menys quant de temps de marge tinc per decidir data per operar-me? Quan creieu que serà la 1era prova teòrica i les mèdiques?
Moltes gràcies! La setmana que vé vaig a tràfic a veure si d'alguna manera em poden posar en el carnet de conduir el dia en que realitzo l'última prova.
Val, ho he repassat bé i crec que teniu raó. En principi el temari és exactament el mateix, pensava que s'havia inclòs més sobre coneixement del territori...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Holstainh
El carnet de camion 'C' tienes que tenerlo antes de que acabe el periodo de inscripcion. Yo el año pasado me lo saque justo una semana antes de cerrarse el plazo.
Son los meritos los que debes tener antrs de la fecha de publicacion de las bases